Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond  (Luettu 1960 kertaa)

TR

  • Kisälli
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Piti löytää uusi vaha uuteen tyyliin ja sitä varten oli ostettava useampi purkki ennen kuin sopiva tuote löytyi.
Nyt myyn jäljelle jääneet minulle tarpeettomat ja lähes käyttämättömät huippuvahat.



Valkokantinen Hairbond Moulder 100ml on todella miellyttävä vaha.
Tuote on sen verran uusi ettei sitä vielä löydy suomesta(?).
Hyviä arvosteluja kerännyt maailmalla
Arvosteluita 1.
Arvosteluita 2.
Makein purkki mihin olen törmännyt. Miellyttävä hyvin kevyt (omenamainen?) tuoksu.

YouTube video Moulderilla muotoilusta


Kaksi kappaletta klassikko d:fi vahoja joita suomestakin on jo pitkään saanut.

Oranssikantinen d:fi - heavy wax jolla mieto sitrusmainen tuoksu ja joka jättää kosteamman lookin.
Vaaleansinikantinen d:fi - d:struct joka lienee merkin suosituin vaha, tämä on matta vaha joka pitää mielestäni oranssia paremmin.

Youtubesta löytyy paljon d:struct videoita:
Video 1.
Video 2.
Video 3. - pitoa riittää jos alkaa leikkimään


Kaupan päälle huippusuosittu American Crew Fiber jota vähän enemmän käytetty

YouTube video Fiberilla muotoilusta


Lisää kuvia myytävänä olevista tuotteista löytyy täältä

Briteistä tilattuna tälle paketille tulee edullisimmillaan hintaa, ilman postikuluja, 44 euroa.

MYYTY - Hp. 20 eur, koko paketti


Sijainti Helsinki / ostajalle postikulut
« Viimeksi muokattu: 18.06.13 - klo:10:57 kirjoittanut TR »

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Re: M: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond
« Vastaus #1 : 14.06.13 - klo:23:58 »
Mä voisin nä poistaa sun hyllystä!

TR

  • Kisälli
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: M: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond
« Vastaus #2 : 15.06.13 - klo:00:29 »
Moi, näistä tulikin heti paljon kyselyjä.
Tuotteet on varattu yhteydenottojärjestyksessä ensin Markolle (lupasi hakea huomenna), sitten Arille ja sitten JJV:lle.



PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: M: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond
« Vastaus #3 : 15.06.13 - klo:13:37 »
Nyt on pakko kysyä uteliaisuudesta, mikä oli se "sopiva tuote" jonka löysit? :)

mikse

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: M: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond
« Vastaus #4 : 15.06.13 - klo:18:37 »
Ja voisitte vielä kommentoida hyviä nettikauppoja, joista esim vahoja kannattaa tilailla. Jos siis kannattaa, muutenkin kuin isompia satseja kerralla.

TR

  • Kisälli
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: M: Hiusvahoja, American Crew, d:fi, Hairbond
« Vastaus #5 : 16.06.13 - klo:00:00 »
Morjensta, nämä tuotteet on myyty!


En taida olla ainoa jolla on sama ongelma, että oikeaa vahaa etsiessä tulee paljon huteja.
Arille jo sähköpostilla annoin omat vinkit niin helpostihan ne tännekin laittaa.

En tiedä minkä verran täällä saa suositella, mutta näitä brittikauppoja olen käyttänyt jo vuosia;

www.feelunique.com
- Jerseyn saarilla, tulliraja (tai tarkemmin veroraja) kosmetiikkaan muistaakseni 22 euroa tämän vuoden alusta, mutta kun postikuluja ei ole, niin pieniä tilauksia voi tehdä vaikka kuinka monta. Lisäksi alennuskoodi löytyy aina kun vähän jaksaa surffata.

www.lookmantastic.com
- Iso-Britanniassa, ei tulli yms rajoja.

Ja Hairbondia saa näköjään nykyisin heidän kotisivuiltaan. http://www.hairbond.co.uk/ tuolta en sitä tilannut vaan lookmantasticista, mutta se oli ilmeisesti kokeiluerä, arvostelut vielä jäljellä.

Vaaleansinistä d:fi d:structia olen käyttänyt vuosia, mutta kyllästyin sen hallitsevaan tuoksuun ja tahmeuteen. Vähän liian liimaava. Mulla on terävä, kova hiuslaatu ja pyörteet sopivasti väärissä paikoissa, joten jos haluaa vetää näin lyhyet hiukset taakse, niin tarvitaan kuitenkin jämäkkää kamaa. Hairbond ja AC Fiber eivät valitettavasti lopulta olleet riittävän jämäköitä mulle tällaiseen SS-Cut / MadMen / BroadwayEmpire tyyliseen leikittelyyn. Oranssi d:fi on tosi slick, liian slick ja minulla pito lakkaa ennemmin kuin vaaleansinisessä. En käytä hiuslakkaa, koska niissäkään ei pito lopulta riitä.


Nyt käytän kahta vahaa, toinen on d:fi vihreäkantinen klassikko, josta en ole täysin vakuuttunut, mutta laitan sitä pohjalle vähäsen ennekuin viimeistelen todellisella löydöllä eli Suavecito pomadella. Tämä on siis se "sopiva tuote" :)

Tämä täysin vesipestävä pomade tuoksuu maltillisesti ja hyvälle, ja pitää hiukset ojennuksessa. Ei matta. Jotenkin kevyemmän/ilmavamman tuntuinen kuin d:fi vaaleansininen vaikka yhtä jämäkästi liimaa.

Jenkeistä suoraan valmistajan kotisivuilta tilaaminen onnistui tosi hyvin, lähettivät jostain syystä kaksi purkkia vaikka tilasin vain yhden. Aika pieni purkki kyllä, mutta tuote on ollut riittoisampaa kuin aluksi uskoin. Mukaan tuli myös tarroja ja sen sellaista. Toimitusaika oli muistaakseni nopeampi kuin odotin, alle kaksi viikkoa: Store - Suavecito Original


Tällä videolla Suaveciton käyttöä
Tuo kaveri tuossa videolla käyttää Original holdia kuten itsekin, mutta seuraavaksi ajattelin kokeilla Firme/Strong Holdia, josko sen jälkeen yksi tuote riittäisi.

Toinen klippi jossa New York Barber Shopin heput näyttävät mitä proper cut ja Suavecito saavat aikaiseksi.

Ja täältä Keikarista tuon idean alunperin keksin, kiitos danius. Jäykkien hiusten hoitotökötit

Ainoa miinus on ollut se, että ensimmäisten käyttökertojen jälkeen iski todennäköisesti nk. pomade akne, eli hiusrajaan ilmaantui finnejä. Pidin viikon taukoa ja sen jälkeen finnejä ei enää ole tullut, joten tiedä sitten mistä johtui.

P.S. Huvikseni näitä kirjoittelen, helpottamaan nettitilaamista. En ole, enkä ole ollut minkään edellä mainitun firman palveluksessa.

T.
« Viimeksi muokattu: 18.06.13 - klo:10:58 kirjoittanut TR »