Kirjoittaja Aihe: M: Housuja: Farah Vintage, J. Crew (koko 30)  (Luettu 1573 kertaa)

ooseuri

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
M: Housuja: Farah Vintage, J. Crew (koko 30)
« : 13.05.13 - klo:18:31 »
Kevätpoistoja. Postit päälle tai nouto Helsingistä. Yhteyttä mieluiten spostitse: [email protected]. MUOK: Housut jäljellä.

Loaken Chelsea Boot, väri ”walnut”, koko UK 7. Ebaysta ostettu käytettynä, liian pienet omaan jalkaan – lähinnä kapeahko 40,5 (EUR). Pientä osumaa toisessa kengässä, kuten ensimmäisestä kuvasta näkyy, mutta eipähän tarvitse stressata ensimmäisestä naarmusta.
MYYTY.

Fred Perry, Small Collar Polo, tummansininen, S. Pari kertaa käytetty, hyvin (=liian) slimmi.
MYYTY.

Ben Sherman, ”original” eri perus, koko S. Käytetty.
MYYTY.

APC. Kangashousut, leikkaus APC:n straight leg -farkkujen tapaan. Ilmoitettu koko "31", vyötärö mitattuna 87cm. Toimistoon sille, joka kokee ”suorat housut” ongelmaksi. Käytetty muutaman kerran.
MYYTY.

Farah Vintage The Mills Slim Fit Trousers - Slate / 30" Reg. Pari kertaa käytetty.
15e + postit




Lopuksi J. Crew’n kesähousut, ostettu viime kesänä foorumin Juhalta. En ole itse lopulta käyttänyt lahkeen leveyden vuoksi, mutta luonnollisesti käytetyt.
- käytetyt
- Koko 30W 30L
- Todella kevyttä kesäkangasta, 100% puuvillaa
- vyötärö 40 cm
- sisäsauma 75 cm
- lahkeensuu 19.5 cm
15e + postit

« Viimeksi muokattu: 16.05.13 - klo:11:40 kirjoittanut ooseuri »

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Olen alustavasti kinnostunut noista APC housuista, mutta mikä on niiden koko / vyötärö tasoitettuna?

ooseuri

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Olen alustavasti kinnostunut noista APC housuista, mutta mikä on niiden koko / vyötärö tasoitettuna?

Tuosta olikin unohtunut koko pois. Eli virallisesti "31", vyötärö mitattuna napin kohdalta 87 cm.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Kiitos mitoista, mietittyäni taidan kuitenkin jättää väliin, kun mustat ja tumman siniset housut jo löytyy.