Keikari > Etiketti

Onko pellavalla vielä tilaisuus?

<< < (2/3) > >>

i v y m a n:
^Heh.. samoja kokemuksia. Huolimatta tällä foorumilla minulle myönnetystä sotilasarvosta en 'oikeassa elämässä' ollut ihan täysin everstiainesta. ;)

En sitten laittnutkaan pellavaa, tweediä tuli.

Sami:
Kiitos kommenteista!

Pellavaan tuli pukeuduttua, ja hyvä niin. Lämpötila nousi sisällä tuskaisan korkeaksi. Onneksi materiaali hengittää hieman paremmin kuin (liian) paksut villairtotakkini ja -pukuni. Pellavaiset kelit taitavat olla koko Suomessa pian takana päin.

i v y m a n:
..Vähitellen. Tänä aamuna ainakin oli helkkarin vilpoista täällä meillä päin.

sproily:
Pitäisi ehdottomasti aloittaa päivä jolloin talvikuteet vaihtuvat kesäkuteisiin ja päinvastoin.

Ennenaikoihinhan oli sellainen päivä kuin Straw Hat Day, jolloin painavista kylmän kelin hatuista siirryttiin kesähattuihin, kuten olkihattuun.

Itse aion ainakin vaihtaa olkihattuun 15.5 ja kunnioittaa tätä kuollutta perinnettä!

Mites ois pellavapäivä?

i v y m a n:
Kyllä semmoinen mulle käy! Olkihatusta en niin tiedä kun on jäänyt tuo soutuharrastus vähemmälle.. ;)

Pellavapuku olisi haaveissa ensi juhannukseksi. Tarvitsisin sellaisen jota voisin pitää yllä ja jonka voisin antaa tuhoutua juhannuksen aikana - juhannukseni kun tahtovat olla - hm - levottomia. Toisin sanoen, tahtoisin ikään kuin Mythbusters-tyyppisesti testata pellavapuvun rajoja. Edullisia spectator-vinkkejä otetaan vastaan myös. Ja hatuksi panama tai olkihattu, fiiliksestä riippuen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta