Keikari > Asut ja pukineet
Vaatetuksesta yleisesti
CyberDog:
Hei.
Kun en keksinyt mihin osioon olisin tämän viestin laittanut niin laitoin tänne. Tämä siksi että, irtotakit ovat kuitenkin lähinnä ongelmaani. Eli, minun on hyvin hankala käyttää minkäänlaista takkia, slipoveria tai liiviä pitkähihaisen paidan kanssa sisätiloissa. Ja ulkonakin vain talvipakkasilla. Ongelman muodostaa se että minun tulee kuuma melkein vaatteissa kuin vaatteissa. Nyt olen ratkaissut ongleman siten että en ole käyttänyt juurikaan edellä mainittuja vaatekappaleita. Pois lukien tietenkin tilaisuudet joihin on pitänyt ehdottomasti pukeutua pukuun. Taustatietoja sen verran että olen vuonna 80 syntynyt, joten mielellään näyttäisi jo ihan mieheltä :D Tyylillisesti yritän olla jäykistelemättä hirveästi, mutta haluan kuitenkin olla tyylikäs. Ylipainoa on hieman ja pituutta keskiverrosti.
Joten mitä arvon foorumilaiset suosittelevat ja mitä muita ajatuksia herää?
Joten mitä arvon foorumilaiset suosittelevat ja mitä muita ajatuksia herää?
--- Lainaus päättyy ---
Vaihtoehtoja: kauluspaitalinjalla, mutta aina solmio; pellavaiset irtotakit keväällä ja kesällä; puuvillaiset ja erittäin ohuet italialaiset irtotakit ympäri vuoden (rajauksella).
CyberDog:
Pallavaisia vaatteita en ole kokeillut. Eikös niissä ole se että menevät todella paljon ryppyyn? En myöskään Italialaisia irtotakkeja. Pitänee alkaa niitä metsästämään, jos vaikka löytyisi erittäin ohuina jostakin.
Viitanen:
Pellavan rypyistä ei tarvitse välittää, ne kuuluvat asiaan.
Mikke:
Niinhän pellavan rypyistä sanotaan, mutta eivät ne kaikkien luonnolle sovi. Takki vielä menee ryppyineen, mutta housut ovat kuin seitsemästä veljeksestä. Cyberbog, olet oikeilla jäljillä. Villakankaista löydät takuulla vilpoiset vetimet. Etsit vain ohutta kangasta niin saat mahtavan lookin kaiken lisäksi. Käy asiantuntevissa liikkeissä joissa myyjät osaavat auttaa. Varmista ettei villakankaan raikkautta ole pilattu hengittämättömällä vuorikankaalla. Mohair on perinteinen kuuman ilmaston villakangas, mutta taitaa olla aika arvokasta. Osui tosin muutama päivä sitten netistä edullinen mohair-puku silmiin, mutten enää muista osoitetta...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta