Kirjoittaja Aihe: Farkkutakit  (Luettu 27346 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #15 : 07.03.13 - klo:10:43 »
Niin no. 'Get Smart' on Kaliforniasta (japanilaista sukujuurta toki)...
Taitaa olla korealaista sukua. Pilkunraspausta, mutta kumminkin.
Hieno kaveri!

O.

get your kicks on route six six six

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #16 : 07.03.13 - klo:12:39 »
Aurinkoisen iltapäivän kunniaksi tulin kaivaneeksi vanhan farkkutakkini esiin varaston uumenista. Se on kulahtanut mukavasti iän myötä ja istuu hyvin, mutta minulla on vaikeuksia yhdistää sitä järkevästi muihin vaatteisiin. Olen yrittänyt etsiä inspiraatiota blogeista ja foorumeilta, mutta laihoin tuloksin. Onko keikarilaisilla ideoita siitä, minkälaisia housuja ja kenkiä kannattaisi yhdistellä farkkutakin kanssa, kun tarkoituksena on välttää ns. kanadalainen smokki-look? Kuvallisia esimerkkejä saa mielellään esittää, jos niitä on.

Farkkurotsi on sen verran rento vaate, että en lähtisi ihan heti yhdistelemään siihen kovin formaaleja vaatteita.

Housuiksi ilmiselvä valinta on chinot, farkku-farkku yhdistelmät on mun mielestä vaikea saada toimimaan ellei edusta tiettyä tyyliä kuten Ivyn kuvissa.

Kengät eivät saa olla liian siistit tai sirot. Chukkamalliset toimii erittäin hyvin, samoin paskaiset valkoiset tennarit ja purjehduskengät.

Paidaksi ocbd, valkoinen/harmaa t-paita tai vaikka joku rennompi neule (ei mitään kireitä merinojuttuja) jos mahtuu alle.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #17 : 07.03.13 - klo:12:51 »
Täytyy sanoa että toi ivyn linkkaama PSY kopio ei ihan istu noihin muihin kuviin :D

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #18 : 07.03.13 - klo:13:03 »
all rook arike?

Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #19 : 07.03.13 - klo:13:04 »
Mikä on PSY kopio, voisko joku valistaa tyhmempää?
get your kicks on route six six six

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #20 : 07.03.13 - klo:13:08 »


Näyttää tältä:



Siis näin tulkitsin viestin. Itse en ole tosin samaa mieltä. Bonuksena "kiva biisi".

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #21 : 07.03.13 - klo:13:09 »
Ja onhan toki niinkin, että voimakkaasti alakulttuureissa mukana oleminen keski-ikäisenä tai sen kynnyksellä on myös tiettyä larppausta.

No jaa, enemmän se mielestäni larppaamisen puolelle menisi, jos jollekin Bergmanin Teemulle puettaisiin suorat housut ja slipoveri päälle nahkarotsin ja pipon sijaan.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #22 : 07.03.13 - klo:13:12 »
Mikä on Teemu Bergman?

Mulla on näköjään tiedot vähissä tänään.

Pointtisi toki varsin validi.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #23 : 07.03.13 - klo:13:17 »
Täytyy sanoa että toi ivyn linkkaama PSY kopio ei ihan istu noihin muihin kuviin :D

Nyt kun tää PSY-asia tuli selvitetyksi (olen ihan oikeasti ja tietoisesti välttynyt ilmiöltä nimeltä 'Gangnam Style'), pitää todeta:

Goes show how little you know.

Jason 'Get Smart' on imo yksi parhaita ja konsisteimpia alakulttuurivaikutteisia pukeutujia, jonka kuviin on netin ihmemaailmassa tullut törmättyä. Lisäksi kaveri tietää ihan helvetisti alakulttuureista, joiden parissa on kasvanut sekä räteistä ja lumpuista noin ylipäänsä. Jasonin osaamiseen ja / tietämykseen on 99% tän foorumin käyttäjistä valovuosien matka. Että siitä kannatta repiä.

Lisäksi tuo kommentissasi palajastunut 'kaikki vinosilmät on samannäköisiä' -ajattelu on rasistista paskaa, jota voit jatkaa vaikka saunassa Teuvo hakkaraisen kanssa. Ei mulla muuta.
get your kicks on route six six six

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #24 : 07.03.13 - klo:13:19 »
Mikä on Teemu Bergman?

Mulla on näköjään tiedot vähissä tänään.

Pointtisi toki varsin validi.

Suomalainen punkkari jolla on ihan hauskoja juttuja, vaikka aluks se kuulostaa joltain keskenkasvuiselta idiootilta: https://www.google.fi/search?q=teemu+bergman&

http://www.rumba.fi/haastattelussa-suomipunkin-raavasuisin-mies-teemu-bergman-vihaan-eniten-kokoomusta-ja-bjorn-wahlroosia-34311/

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #25 : 07.03.13 - klo:13:22 »
Tänään tyhmänä meikäläinenkin. Tuohan olis pitänyt tietää - Kakkahädän kaikki levyt on hyllyssä. En vaan ole koskaan katsonut nimiä niistä levyistä, kuunnellut vaan. Toisaalta, en ole (suomen) punkskeneäkään aktiivisesti seurannut yli pariin kymmeneen vuoteen.

Joka päivä oppii myös uutta.
get your kicks on route six six six

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #26 : 07.03.13 - klo:13:27 »
Lisäksi tuo kommentissasi palajastunut 'kaikki vinosilmät on samannäköisiä' -ajattelu on rasistista paskaa, jota voit jatkaa vaikka saunassa Teuvo hakkaraisen kanssa. Ei mulla muuta.

Nyt iisisti! Aika kaukaa haettu sun linkitys tollaseen ajattelumaailmaan, mut jos se sun henk. koht. helvettiä helpottaa niin ihan sama. Mun mielestä noi lasit on viimeinen piste ton kokonaisuuden kruunamiseen, mutta jos tää on joku jumalhahmo josta kaikkien vaatelarppaajien vain kuuluu digata niin pahoittelen ja menen ruoskimaan itseäni.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #27 : 07.03.13 - klo:13:34 »
FAIL!!!!!!!!!
LOL
Mistäköhän helvetistä mä tuonkin sain päähäni.

Hohhoijaa...
« Viimeksi muokattu: 07.03.13 - klo:13:42 kirjoittanut Barbarossa »
There ain't no rest for the wicked...

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #28 : 07.03.13 - klo:13:38 »
ei nyt sentään. Jasonilla on se Thick as Thieves-lafka.

Leather Soulin perustanut/omistaa Tom Park.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #29 : 07.03.13 - klo:13:42 »
Lisäksi tuo kommentissasi palajastunut 'kaikki vinosilmät on samannäköisiä' -ajattelu on rasistista paskaa, jota voit jatkaa vaikka saunassa Teuvo hakkaraisen kanssa. Ei mulla muuta.

Nyt iisisti! Aika kaukaa haettu sun linkitys tollaseen ajattelumaailmaan, mut jos se sun henk. koht. helvettiä helpottaa niin ihan sama. Mun mielestä noi lasit on viimeinen piste ton kokonaisuuden kruunamiseen, mutta jos tää on joku jumalhahmo josta kaikkien vaatelarppaajien vain kuuluu digata niin pahoittelen ja menen ruoskimaan itseäni.

No putsaa nyt ainakin rillit - voisi auttaa tossa kuvien katselussa kuka ties?

Ei tätä flunssaheövettiä helpota edes puhdas vit... - synkän äärellä ollaan.

Edit:

Mitä jumalhahmoihin tulee, ei tuo Get Smart ole mulle sen enempää gutu kuin Jeesus tai Joulupukki, mutta jälkimmäisistä satuolennoista poiketen se on oikeasti olemassa ja osaa asiansa. Ei ole mitään 'palvontaa' todeata asioista niin kuin ne on. Jos ei sitä ymmärrä / tajua / kestä niin hittoako minä sille mitään voin.

Välillä nää netti'keskustelut' on kuin seinää päin juoksisi.
« Viimeksi muokattu: 07.03.13 - klo:13:47 kirjoittanut i v y m a n »
get your kicks on route six six six