Kirjoittaja Aihe: M: Bose SoundDock Portable iPhonelle / iPodille  (Luettu 1488 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Harmittaa luopua mutta puhelimen vaihdon jälkeen tämän ominaisuudet menee vähän hukkaan joten josko jollain muulla olisi iPuhelin jonka kaveriksi tämä sopii. Kyseessä Bosemainen laadukas tuote kokoluokkaansa aivan järjettömän hyvällä (ja kovalla) äänellä. Mukaan tulee kaukosäädin jolla voi ohjata iPhonea, eli biisit ja soittolistat ym vaihtuu tarpeen mukaan. Laitteessa sisäänrakennettu akku jolla poppi soi 4-8 tuntia riippuen käytetystä äänenvoimakkuudesta.

Uudella on hintaa 400e, tämä reilun vuoden vanha yksilö lähtee 300 eurolla. Fiksua tarjoustakin voi kokeilla.

Lisää tietoa: http://www.bose.fi/FI/fi/home-and-personal-audio/digital-music-solutions/sounddock-systems-for-iphone-and-ipod/sounddock-portable-digital-music-system/


konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: M: Bose SoundDock Portable iPhonelle / iPodille
« Vastaus #1 : 25.02.13 - klo:12:14 »
Mitäs jos käyttäisit tällaista?

"This is a small connector to make your Apple dock universal. Due to the integrated Bluetooth technology also other phones can use this dock even the new iPhone 5 which has a different plug."

Löytynee markkinoilta noin 25-35 € hintaan. Saan kyllä itsekin tällaisen joidenkin viikkojen kuluttua ja voin yrittää järkätä jos tarvitset. Maksan tästä itse noin 35 € kun tulee vain yksi, joten saat samaan hinaan. Miten toimii? En osaa vielä sanoa kun en ole kokeillut itse käytännössä.



Ja toi sun Bose todellakin on hyvä. Ois kyllä käyttöä.
« Viimeksi muokattu: 25.02.13 - klo:12:20 kirjoittanut konda »

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: M: Bose SoundDock Portable iPhonelle / iPodille
« Vastaus #2 : 25.02.13 - klo:12:25 »
Mitä hittoa? Oon käynyt Bosen kanssa kirjeenvaihtoa ja tollasta BT-plugia ei pitänyt olla olemassa.. Ehdottomasti kiinnostaa eka käyttökokemukset (sullahan oli kanssa 920?) ja sen jälkeen saatavuus jos toimii  :)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: M: Bose SoundDock Portable iPhonelle / iPodille
« Vastaus #3 : 25.02.13 - klo:12:29 »
Heh ei Bose tuollaista tee. Nämä ovat no-brand tavaroita. Mä koitan järkätä sulle ton testiin koska itselläni ei ole tuota Bosea. Eli ota docki vaan pois myynnistä ja tsekataan miten toi dongeli toimii.
« Viimeksi muokattu: 25.02.13 - klo:12:31 kirjoittanut konda »

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: M: Bose SoundDock Portable iPhonelle / iPodille
« Vastaus #4 : 25.02.13 - klo:13:28 »
Hienoa, ilmoittele kun tommonen löytyy suomesta niin kokeillaan. Ostan sen ehdottomasti pois jos toimii kuten pitää.