• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Kaapin siivousta, mm. Nigel Cabourn, NN07 jne

Aloittaja Farmer John, 11.02.13 - klo:18:53

« edellinen - seuraava »

Farmer John

Farmer John

Poistettu myytyjä, lisätty Scotch&Sodan toppaliivi, pari Wooloversin neuletta sekä hintoja pudotettu taas lisää.

Farmer John

Koko on molemmissa M ja matsku: "100% extra soft Lambswool".

jra72

Laiska ja tyhmä kysyy notta millainen tuo meerminin lesti on? Verrattuna esim. loaken vastaaviin?

Farmer John

Lainaus käyttäjältä: jra72 - 28.12.13 - klo:14:34
Laiska ja tyhmä kysyy notta millainen tuo meerminin lesti on? Verrattuna esim. loaken vastaaviin?

Riippuu aika lailla Loaken "vastaavasta", mutta oman rajoitetun kokemuksen mukaan tämä on aika normikokoinen lesti sekä pituudelta että leveydeltä. Mulla on Trickersit ja Florsheimit samassa koossa, Carminan Simpsonit puoli kokoa isompana (se on kapea) ja AS:t puoli kokoa pienempänä.

James

Onko yv:t tullut perille? Laitoin pari kertaa viestiä n. viikko sitten.

jra72

Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 04.01.14 - klo:02:23
Lainaus käyttäjältä: jra72 - 28.12.13 - klo:14:34

Riippuu aika lailla Loaken "vastaavasta", mutta oman rajoitetun kokemuksen mukaan tämä on aika normikokoinen lesti sekä pituudelta että leveydeltä. Mulla on Trickersit ja Florsheimit samassa koossa, Carminan Simpsonit puoli kokoa isompana (se on kapea) ja AS:t puoli kokoa pienempänä.

Cannonia siis tarkoitin vastaavalla. Ja lestin muotoilua, tyyliä. Cannon on liian konservatiivinen mun makuuni.

Farmer John

Tuolta lisää kuvia:
http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=3966

Tyyliin en ota sen enempää kantaa kun aikalailla katsojan silmässä.

Farmer John

Päivitetty hintoja alas.

cougarhunter

James St. John Smythe

Olen siellä suunnalla kuukauden päästä. Jos Zegnan housut on silloin vielä kaupan, voisin tulla sovittamaan.