Iltapäivää, hyvät herrat. Liityn tähänkin keskusteluun näin jälkijunassa, hiljattain vasta tänne rekisteröidyttyäni.
Käsialaani on mainittu poikkeuksellisen siistiksi miehelle. Olen nämä kehut ottanut siinä määrin todesta, että olen käsin kirjoittamiseen aina jonkin verran panostanut. Luontevana välineenä tähän on tietenkin mustekynä, joka itselläni on Sheaffer Prelude. Kynän sain valmistuttuani noin 12 vuotta sitten, eikä kapine ole kertaakaan jättänyt pulaan - mikäli olen muistanut pitää mustesäiliön täynnä. Mustekynää käyttävänä olen säännöllisesti saanut positiivista palautetta, tosin vanhanaikaisuudestakin on syytetty.
Työnkuvaan kuuluu melkoisesti erilaisten dokumenttien allekirjoittamista, missä hyvä kynä on aivan olennaisessa asemassa työkaluna. Samoin muistiinpanojen tekeminen eri tilanteissa on mukavaa ja parhaimmillaan jopa nautinnollista. Allekirjoituksista muuten vielä sen verran, että olen sen kaikesta huolimatta pyrkinyt pitämään kohtuullisen luettavana ja kauniina. Muistaakseni UKK aikoinaan totesi allekirjoitustaan hitaasti piirtäessään, että hänen allekirjoituksensa on sen verran arvokas, että sitä ei pidä huitaisten laatia. Ja omani on ainakin minulle vähintään yhtä arvokas.
Pahoittelen vuodatusta ja tajunnanvirtaa; virka-aika alkaa olla lopuillaan.