Kirjoittaja Aihe: Viaplay - NHL:ää, huonoja sarjoja, joitain leffoja ja sen sellaista  (Luettu 4813 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Viaplay tuli hommattua kokeeksi, kun näkee NHL:n Gamecenterin kautta. Itse Viaplayn lähetykset selostetaan suurimmaksi osaksi, yllätys yllätys, ruotsiksi. Ensimmäinen matsi takana ja vain ajoittaista pientä nykimistä, mutta ei mitään, mitä ei olisi ollut muillakin kokeilemillani streaming säädöillä. Kuvanlaatu on hyvää. Onko sitten aitoa HD:ta... aika näyttää.

Itse TV-sarjatarjonnan kävin äsken läpi ja siellä ei ole sitten mitään muuta kuin Walking Dead:n 1. kausi. Eli aika tyhjä arpa. Leffapuoli: ei vielä kokeiltu tai tutustuttu.

Hintaa koko hommalle on 16,95 € / kk. Huonona puolena se, että Sonyn Smart TV tukea ei ole. PS3:n PS3 Plus palvelun kautta saisi toimimaan, mutta ei ole Pleikkaa ja Plussa maksaa vielä extraa. Huonoa myös se, että pelit ovat saatavissa niiden päättymisen jälkeen vain hyvin rajoitetun ajan (itse Viaplayssä siis!). Gamecenterin puolelta saa pidemmän historian, mutta en osaa vielä sanoa miten pitkän.

NHL:ää seuraaville Viaplay voittaa ehdottomasti Nelonen Pro -paketin jo sen vuoksi, että ei tarvitse kuunnella ämätööritasoista sekoilevaa selostusta ja NHL:n mainostaukojen aikana saa kuunnella ringside selostukset sen sijaan, että täytyisi katsoa sitä typerää kuvaa valokuiduista. Viasat Hockey -tilaajille Viaplayssä ei välttämättä ole niin suurta lisäarvoa.
« Viimeksi muokattu: 20.01.13 - klo:22:46 kirjoittanut konda »