Kirjoittaja Aihe: Kauppakassi  (Luettu 12256 kertaa)

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #15 : 12.01.13 - klo:22:44 »
Jos totea haluaa, ja on patakkaa siihen upottaa, niin Lotuff tarjoaa omavalintaisilla vareilla.
http://www.lotuffleather.com/products/Custom-Leather-Working-Tote.html

Malli:

Great minds think alike - fools never differ.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #16 : 12.01.13 - klo:22:59 »
Mismot ym. on kyllä kauniita, mutta tykkään itse vähän rouheammista laukuista. Filson olisi itselläni hankintalistan kärjessä:



Porterilla on myös tyylikkäitä malleja, mutta hinta on usein kova ja mallien saatavuus eurooppalaisissa kaupoissa melko vaihtelevaa.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #17 : 12.01.13 - klo:23:14 »
Hienoja kasseja on ketjussa nähty mutta ovatko kaikkien esittelijät todella ehdottamassa niitä maitotölkkien ja jauhopussien raahaamiseen? Sellainen käyttötarkoitus minulle ainakin tulee mieleen sanasta "kauppakassi".
Suositellaan täysraittiutta.

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #18 : 12.01.13 - klo:23:26 »
Hienoja kasseja on ketjussa nähty mutta ovatko kaikkien esittelijät todella ehdottamassa niitä maitotölkkien ja jauhopussien raahaamiseen? Sellainen käyttötarkoitus minulle ainakin tulee mieleen sanasta "kauppakassi".

Ainakin ketjuen ensimmäinen kuva, joka on laittamani, esittää
juuri kassia jota käytän päivittäin kauppakassina.
Maitotölkit ynnä muut kulkevat hyvin.

Etsin  kyseisen näköistä kassia muutaman vuoden, ennenkuin löysin
viime kesänä Anianpellon markkinoilta Asikkalasta.
Voisi olettaa markkinakassin olevan huonon mutta tälläkertaa ei niin ole.
Hyvää tekoa ja kestävä.

Aikaisemminhan tuollaisia käyttivät mummot joskus 70-luvulla.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #19 : 12.01.13 - klo:23:30 »
Lähinnä ajattelin noita täysnahkaisia, ilmeisesti varsin hinnakkaita malleja.
Suositellaan täysraittiutta.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #20 : 13.01.13 - klo:11:43 »
Minulla Longchampin Le Pliage tuon värisenä ja lyhyellä kahvalla. Ajaa asian enemmän kuin hyvin.



Omaan makuuni Le Pliage on hieman turhan naisellinen ja vaimoni Longchampia kannatellessani tulee vähän tätimoonika-olo. Your mileage may vary, sanotaan.

Itse käytän Barbourin kanvaskassia ostoskassina. Siis ihan kaljanhakureissulla tuosta Alepasta tai kun picnic-tarpeet pitää saada helposti mukaan, en minkään näyttäytymisasun osana.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #21 : 13.01.13 - klo:13:44 »
Hienoja kasseja on ketjussa nähty mutta ovatko kaikkien esittelijät todella ehdottamassa niitä maitotölkkien ja jauhopussien raahaamiseen? Sellainen käyttötarkoitus minulle ainakin tulee mieleen sanasta "kauppakassi".

Arska, tyylikäs muovipussi on sen luokan oksymoron, ettei ihmisen kognitio moista kestä. Kunnollinen tote bag on juuri sopiva vastalause muovia, markettilogoja sekä tylsyyttä vastaan. Kookas olkalaukku ajaa saman asian.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #22 : 13.01.13 - klo:14:16 »
Hienoja kasseja on ketjussa nähty mutta ovatko kaikkien esittelijät todella ehdottamassa niitä maitotölkkien ja jauhopussien raahaamiseen? Sellainen käyttötarkoitus minulle ainakin tulee mieleen sanasta "kauppakassi".

Oma lauantaiaamuinen markettilasti on viisi muovikassillista. Siinä minkään tote bagien kanssa ruveta hieromaan.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #23 : 13.01.13 - klo:14:40 »
Liian syvissä vesissä uivat #menswearilaiset ovat aikapäiviä sitten monotettu kotoa, joten yhden hengen talouden ruokaostokset menevät tuollaiseen bägiin. Suurempi vetoisuusongelma tulee Fentimansien ja muiden litkujen kanssa, mutta sitä varten tosimenswearilainen hankkii au pairin.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #24 : 13.01.13 - klo:14:46 »
^Pidän tyylistänne

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #25 : 13.01.13 - klo:14:53 »
Arska, tyylikäs muovipussi on sen luokan oksymoron, ettei ihmisen kognitio moista kestä. Kunnollinen tote bag on juuri sopiva vastalause muovia, markettilogoja sekä tylsyyttä vastaan. Kookas olkalaukku ajaa saman asian.

En muovipussia ole tarjoamassa itsekään. Olkalaukut ja vastaavat ovat aivan liian pieniä ja epäkäytännöllisiä. Itse kallistuisin kookkaan, tavallisen kangaskassin suuntaan. Niitäkin lienee ihan asiallisen näköisiä mutta ei niiden tarvitse eikä minusta pidäkään näyttää itsellä yllä olevan asun osalta eli arvioisin kauppakassia esineenä hieman eri tavalla kuin vaikkapa asiakirjasalkkua.
Suositellaan täysraittiutta.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #26 : 13.01.13 - klo:22:48 »
Useampi edullinen, neutraali kangaskassi. Täytyy kyllä myöntää että muovikasseja tulee aina ostettua kun kaupassa käyn perheelle ruokaa ostamassa. Kangaskasseja ei ikinä muista ottaa mukaan, vaikka niitä on helpompi pakata, kantaa ja kestävät paremmin.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #27 : 13.01.13 - klo:22:57 »
Käyttekö te siis itse kaupassa?

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #28 : 13.01.13 - klo:22:58 »
Valitettavasti jouduin irtisanomaan Jamesin ja puutarhurin, laskusuhdanne, näes.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Kauppakassi
« Vastaus #29 : 13.01.13 - klo:23:00 »
^^ Jep. Äiti ei enää suostu.