Kirjoittaja Aihe: M: Broguet ja neuleita (myyty)  (Luettu 3581 kertaa)

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
M: Broguet ja neuleita (myyty)
« : 21.08.12 - klo:18:22 »
Edit: Neuleet ja kengät menivät kaupaksi. Kauluspaidat jäävät odottamaan kaappiin, josko se maastavetotreeni alkaisi puremaan niskaan.
« Viimeksi muokattu: 08.01.13 - klo:20:47 kirjoittanut Teemu »

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Olisin kiinnostunut ostamaan paidat toinen ja neljäs vasemmalta. Voitko ottaa seuraavat mitat: kainalo-kainalo, olkapääsauma-olkapääsauma, olkapääsauma-hihansuu, kauluksen koko (napin keskeltä napinläpeen)

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Mittoja:

John Smedley neule armpit-armpit 61cm, olkasaumasta hihanreunaan 71cm, olkasaumasta helmaan 67,5cm.
Johm Smedley neule (vaaleampi) armpitarmpit, 64cm, olkasaumasta hihanreunaan 67cm, olkasaumasta helmaan 67,5cm.

Dna groove:
kaulus 42cm, kainalo 55cm, olkapääsauma 47cm, olkapää-hihansuu 70,5cm. Vastaa aika tarkkaan valmistajan antamia mittoja.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Pahus, ovat turhan slimmejä ja kauluskokokin sentin liian pieni

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Yritin lähettää viestin, mutta en tiedä mitäköhän sille tapahtui, niin yritetään uudelleen.

Kaikki ovat vielä myymättä, kaikki lähtevät 20€ kappale. Hankintojen myötä kuvienkin ottaminen on nyt helpompaa, joten niitä tarvitseville voin niitä ottaa. Ovat olleet tämän ajan laatikossa viikattuina.

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Päivitetty.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Teemu mikä olisi itsellesi oikea koko: M vai S?

Kefachuk

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Laitoin yv:n neuleesta.

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Teemu mikä olisi itsellesi oikea koko: M vai S?

Tällä hetkellä olen M:n ja L:n väliinputoaja, M long on varmaankin lähimpänä totuutta. 15"/35" extra slim fit kauluspaidat brooks brothersilta istuvat oikeastaan täydellisesti... Olen vedellyt punttia aika paljon viime aikoina, joten nuo paidatkaan eivät ole mitenkään mahdottomasti enää liian isoja, kauluksessa on vain turhan paljon tilaa (ja kaula ei pahemmin tahdo paksuuntua).

grego

  • Kisälli
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Mikä noiden Barkerien koko on?

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Mikä on Barkerien koko ja mikä on sun "oikea koko"? Itellä on UK9 / 43 suunnilleen, joten jos sen kokoiset ovat niin ilmaisen kiinnostukseni ostaa ne pois jos postikulut ei ole kammottavat.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Teemu mikä olisi itsellesi oikea koko: M vai S?

Tällä hetkellä olen M:n ja L:n väliinputoaja, M long on varmaankin lähimpänä totuutta. 15"/35" extra slim fit kauluspaidat brooks brothersilta istuvat oikeastaan täydellisesti... Olen vedellyt punttia aika paljon viime aikoina, joten nuo paidatkaan eivät ole mitenkään mahdottomasti enää liian isoja, kauluksessa on vain turhan paljon tilaa (ja kaula ei pahemmin tahdo paksuuntua).
Ok, kiitos!

Teemu

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Voi morjens, unohdinko laittaa koon viestiin...

Koko on 10.5F (britti ofcoors). Mulla on aika sekasikiöjalka, holvikaaren madaltuma tekee sen, että kengännumero vaihtelee 44-45 1/3 haarukassa.

grego

  • Kisälli
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Valitettavasti mulle liian isot.

Kunardi

  • Kisälli
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Mistäpäin nuo popot löytyy? Jos Tampereen nurkilta nin voisin tulla kokeileen kenkiä. Ja onko nahkapohjalla vai jotain muuta?