Kirjoittaja Aihe: Bespoke hansikkaat?  (Luettu 16482 kertaa)

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #30 : 19.02.13 - klo:18:31 »
^Löytyy kiesistä nimenomaan dieselsirkusta varten.
Mun Lissuihin ei löpö koske.

Hirven juju on sen paksuudessa ja pehmeydessä.
Pinta saattaa himpun oireilla mutta rakenne ei petä.

Patsasteluhanskoihin katsoisin itse jotain muuta nahkaa.
Runtuhanskaan ehdottomasti hirveä.
There ain't no rest for the wicked...

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #31 : 19.02.13 - klo:18:34 »
Liisa Sauso on avannut myymälän Helsinkiin jonnekin Ateneumin kulmille, joten niille jotka etelässä asustelevat tuo on varmaankin tutustumisen arvoinen kohde hansikasostoksille.

Kysäisin asiasta sähköpostitse ja avaavat kuulemma 1.5. osoitteessa Ateneuminkuja 2. Liisa muuten vastasi viestiin lähes välittömästi.

Tarkennus: eivät ehkä vielä silloin avaa mutta saavat tuolloin tilan käyttöönsä.
« Viimeksi muokattu: 19.02.13 - klo:18:37 kirjoittanut Arska »
Suositellaan täysraittiutta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #32 : 19.02.13 - klo:21:28 »
^Hirvennahka. Saumat ja vuoret ovat aivan päreinä ennen kuin itse nahassa on juuri mitään kulumia.

Villisika kestää kanssa erittäin hyvin.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #33 : 20.02.13 - klo:00:08 »
Vedetty liikaa käteen.

Siis niitä hanskoja.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #34 : 20.02.13 - klo:08:23 »
Koiran ulkoiluttaminen syö hanskoja melkoisen tehokkaasti.
Omista hanskoista tosin laukeaa poikkeuksetta vuori ennen nahkaa.
Ainoat hanskat jotka olen saanut nahkapuolelta/tikkauksesta paskaksi ovat jotkut makaroonien tekeleet siitä Fredan nahkakaupasta.
 
There ain't no rest for the wicked...

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2430
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #35 : 20.02.13 - klo:09:30 »
Koiran ulkoiluttamiseen nahkakäsineet ovat kyllä erittäin huono valinta. Turren leikkisyydestä riippumatta remmi/pleksi on joka tapauksessa aina kuolainen ja hajuhaitat hanskoihin sen mukaiset. Välillä tulee kinaa käsineiden omistajuudesta. Kuolaiset pallot, sontaiset kepit, jne. Itse käytän vain erittäin beatereitä , pestäviä villa- tms. käsineitä.

Sitävastoin nämä Sauson bespoke-hanskat tuolla hinnalla ja näillä lyhyillä sormilla alkoi kovasti kiinnostaa.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #36 : 20.02.13 - klo:09:40 »
Hirvennahkaiset bespoke-hanskat dieselin tankkausta varten? Nyt aletaan tosiaan olla syvissä vesissä tai jopa next levelillä.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #37 : 20.02.13 - klo:10:15 »
Hirvennahkaiset bespoke-hanskat dieselin tankkausta varten? Nyt aletaan tosiaan olla syvissä vesissä tai jopa next levelillä.

Herran tuntien tämä tapahtuu vielä tyylikkäästi lierihattu päässä.

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #38 : 20.02.13 - klo:10:21 »
Itse ajattelin hakea kesäksi vielä ne ajohanskat autoon ja ainakin erikseen vielä tankkaushanskat. Voi olla että hanskamaakarin sielu itkee verta kun kuulee yhden parin päätyvän noinkin brutaaliin käyttöön, mutta diesel-kulkupelin kuljettajana totean että inhottava dieselin käry saa tarttua mieluummin ko. käyttöön pyhitettyyn hanskikaspariin kuin omiin kätösiini. Toki voin säästää hanskamaakarin tältä tiedolta. :-)

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #39 : 20.02.13 - klo:10:30 »
Itse ajattelin tilata Liisalta seuraavaksi saimaannorpan räpylänahasta valmistetut öljynvaihtokäsineet.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9279
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #40 : 20.02.13 - klo:10:43 »
Syntymättömän vesinokkaeläimen nahkasta luodut käsineet vikunjansikiönvillaisella vuorilla. Violetissa värissä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #41 : 20.02.13 - klo:10:48 »
Onko meikäläisen kirjoitustaidoissa noin paljon parantamisen varaa, vai vit... te mulle? LOL
There ain't no rest for the wicked...

emjr

  • Kisälli
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #42 : 20.02.13 - klo:10:59 »
Eikö tankkauksen ajaksi voi vetää käsiin vaikka euron näppylähanskat?

Mietin hetken mitä tähän vastaisi, mutta päädyin yksinkertaiseen. Ei.

Ensinnäkään ne eivät sovi minulle vaan jäisivät suuriksi toisesta kädestä. Toisekseen ne on puutarhatöihin tehdyt ja en ainakaan minä lähde autoa tankkaamaan kumisaappaissakaan. En vaikka asunkin 4000 asukkaan maalaiskunnassa.

Jos asiaa ajattelee järjellä niin eivät tankkaushanskat nyt mitenkään älytön hankinta ole: oletetaan että ne kestävät tuossa käytössä vaikka 500 tankkausta. Tankkaan auton noin kerran viikossa joten tuosta saadaan tankkaushanskojen kestoiäksi 9,6 vuotta. Jos hanskat maksavat nyt vaikka sen 90 EUR niin käsiensuojan hinnaksi per tankkauskerta tulee 0,18 EUR. Jos tankkini vetää tankkauksella vaikka 70 litraa, käsiensuojan hinta per tankkaus on eilisellä hinnalla laskettuna tällöin 0,16% mittarin loppusummasta, olettaen että hanskat kestävät sen 500 tankkausta (polttoaine.net, 19.2.2013, dieselin keskihinta).

Mies on omituinen otus: kun se saa päähänsä jotain, se perustelee sen itsellensä miten tahansa.

Myönnän täysin että omaan verkkokalvooni on palanut ajatus siitä että tankkaushanskat on saatava ja perustelen sen itselleni matemaattisesti järkevänä. :-)

Toisaalta, tämähän on keikari.com joten jos joku haluaa hieman keikaroida vaikka huoltoasemalla, sallittakoon se.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #43 : 20.02.13 - klo:11:03 »
Hanskojen jälkeen on helppo perustella kaikki muukin. Tankkauskengät nyt ainakin on oltava.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Bespoke hansikkaat?
« Vastaus #44 : 20.02.13 - klo:11:04 »
Pystyykö Liisa tekemään tälläiset Valkoiset?



Omat Sakari Sauson kani-hirvennahkahanskat saivat tankatessa bensiinikasteen, joten pesin ne lavuaarissa saippualla ja vedellä. Hyvät tuli, eivät menneet pilalle.