• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Juhlagalleria lopettanut toimintansa? -> Ei ole

Aloittaja J-ma, 02.01.13 - klo:21:47

« edellinen - seuraava »

J-ma

Halusin nostaa tämän täälläkin puolella esiin, jotta foorumilaiset noudattaisivat hieman varovaisuutta putiikin suhteen.

Tosiaan kuten tuolla yhteisö-puolella puhutaan, firmasta ei enää olla vastattu yhteydenottoihin.

Oma tilanteeni on ikävä siinä mielessä, että olen kohta kuukauden odottanut jo maksettuja kenkiä.

Wolf

Toivottavasti mitään ikävää ei ole tapahtunut, kyllä Kimmo normaalisti on suht nopsaan vastaillut.

Bordeaux

Kannattaisiko soittaa sinne myymälään? Kimmohan voi olla lomalla tai vaikka sairaana. Firman nettisivut ainakin ovat pystyssä.

chr

Minä yritin joulukuussa useamman kerran meilillä ja pari kertaa puhelimella, kerran jätin soittopyynnönkin. Mitään ei kuulunut takaisin. Toivottavasti mies on kunnossa.

MrMan

Toivottavasti mitään ikävää ei tosiaan ole tapahtunut. Syksyn Loake-tilausten yhteydessä oli välillä viikkojen hiljaisuus, joiden aikana en saanut tiedusteluihini vastausta, joten ei kannata menettää vielä toivoaan.

tjt

Eiköhän tuo pystyssä ole - minä tilasin juuri ennen joulua kengät, ja tulivat ihan ok postilla perille. Pari kertaa sain kyllä kysellä asian perään, vastaukset tahtoivat venyä minullakin. Kannattaa siis soitella.

edit: viimeisen viestin sain joltain toiselta, joten kannattanee kysellä suoraan myymälästä.

mairaksinen

Kimmo oli ainakin joulun alla reissussa.

J-ma

Pahoittelut. Eli hätäilin suotta asian suhteen, sillä Kimmolta tuli juuri vastaus sähköpostiini: emailini on mennyt roskapostilaatikkoon.