J-ma

**
Flanööri
Kirjattu
Halusin nostaa tämän täälläkin puolella esiin, jotta foorumilaiset noudattaisivat hieman varovaisuutta putiikin suhteen.

Tosiaan kuten tuolla yhteisö-puolella puhutaan, firmasta ei enää olla vastattu yhteydenottoihin.

Oma tilanteeni on ikävä siinä mielessä, että olen kohta kuukauden odottanut jo maksettuja kenkiä.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
Toivottavasti mitään ikävää ei ole tapahtunut, kyllä Kimmo normaalisti on suht nopsaan vastaillut.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Kannattaisiko soittaa sinne myymälään? Kimmohan voi olla lomalla tai vaikka sairaana. Firman nettisivut ainakin ovat pystyssä.

chr

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Minä yritin joulukuussa useamman kerran meilillä ja pari kertaa puhelimella, kerran jätin soittopyynnönkin. Mitään ei kuulunut takaisin. Toivottavasti mies on kunnossa.

MrMan

Auktoriteetti
Kirjattu
Toivottavasti mitään ikävää ei tosiaan ole tapahtunut. Syksyn Loake-tilausten yhteydessä oli välillä viikkojen hiljaisuus, joiden aikana en saanut tiedusteluihini vastausta, joten ei kannata menettää vielä toivoaan.

tjt

**
Flanööri
Kirjattu
Eiköhän tuo pystyssä ole - minä tilasin juuri ennen joulua kengät, ja tulivat ihan ok postilla perille. Pari kertaa sain kyllä kysellä asian perään, vastaukset tahtoivat venyä minullakin. Kannattaa siis soitella.

edit: viimeisen viestin sain joltain toiselta, joten kannattanee kysellä suoraan myymälästä.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Kimmo oli ainakin joulun alla reissussa.

J-ma

**
Flanööri
Kirjattu
Pahoittelut. Eli hätäilin suotta asian suhteen, sillä Kimmolta tuli juuri vastaus sähköpostiini: emailini on mennyt roskapostilaatikkoon.