• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Miesten kynät

Aloittaja Major Tom, 18.12.12 - klo:12:06

« edellinen - seuraava »

jk

Otsikko huvittaa minua. Miltä näyttää naisten kynä?

Herttua

Lainaus käyttäjältä: jk - 25.04.14 - klo:15:10

[spoiler]

[/spoiler]

Se siitä komediasta, huvittaahan se toki hivenen...
"The better you dress, the worse you can behave."

Ukki

Lainaus käyttäjältä: jk - 25.04.14 - klo:15:10

Itselle tulee mieleen se timpurin litteä punavartinen lyijykynä joka vuollaan teräväksi. Sillä sitten klubi-asken kanteen* tuhritaan pohjapiirroksia.

* tämä ei ole edes mikään vitsi, näitä olemme juuri digitoineet. Esimerkiksi mökkien rakennuslupahakemuksissa on näitä - tai askista läpipiirrettyjä ruutupapruja.

Tommi

Otsikko on arvelluttava, mutta kysynpä silti täällä:

Hermostuin käyttämään firman kyniä ja ajattelin ostaa 2-3 suht laadukasta kuulakärkikynää, joihon menisi täyttökapselit. Osaako kukaan suositella edullisia vaihtoehtoja?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ernst, Max Ernst

Työkaluna Ballograf Epoca on paras. Voi hukatakin, eikä harmita. Jälki ehdottoman hyvä, ote mainio.

Sisään sopivat nämä:

JMK

Lainaus käyttäjältä: Tommi - 18.11.14 - klo:13:26
Otsikko on arvelluttava, mutta kysynpä silti täällä:

Hermostuin käyttämään firman kyniä ja ajattelin ostaa 2-3 suht laadukasta kuulakärkikynää, joihon menisi täyttökapselit. Osaako kukaan suositella edullisia vaihtoehtoja?

Jos haluaa designklassikon niin Parker Jotter on ollut varma valinta vuodesta 1954. Nimenomaan muovi/metalli-yhdistelmänä, kokoteräksinen ei niinkään.

Hinta lienee alta kympin ja tuo Parker/Ballograf-vakiotäyttö sopii sisään. Niissä on myös kivasti valikoimaa, esim. geelitäyttö, josta itse tykkään enemmän. Ittelläni on noita aina muutama jossain jemmassa, tykkään enemmän kuin Ballografeista.
If I am occasionally a little overdressed, I make up for it by always being immensely overeducated.