Kirjoittaja Aihe: Myyty: Sanders Jude UK8  (Luettu 1609 kertaa)

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Myyty: Sanders Jude UK8
« : 01.12.12 - klo:12:34 »
****MYYTY, kiitoksia John Galt*** Sanders Jude -kengät

Speksit: koko UK8, burgundi/ruskea grain-nahka, punainen ridgeway -pohja, värjäämätön reunos.

Ostin kengät Herrainpukimosta loppukesästä syksyä ja talvea silmälläpitäen.Vaikka kuinka yritän uskotella itselleni niiden sopivan, jäävät ne hieman liian väljiksi matalaan jalkaani jalkapöydän päältä jopa pohjallisten ja tonguepadien kanssa. Tästä syystä olen käyttänyt monoja ehkä kolme - max. viisi kertaa. Koko tuntuu muuten olevan johdonmukainen UK8 F-leveydellä.

Alla linkki samanlaisiin kenkiin, näiden kunto on kutakuinkin sama, paitsi ovat saaneet hieman Renovaattoria pintaansa:

http://www.e35shop.com/jude-dark-brown-grain-gibson-shoe.html

HP. 135 euroa.


« Viimeksi muokattu: 07.12.12 - klo:21:00 kirjoittanut Schnitzel »

John_Galt

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Sanders Jude UK8
« Vastaus #1 : 01.12.12 - klo:15:45 »
Ovatko kengät vielä vapaat? Mikäli ovat, niin alustavasti voisin ostaa pois. Koko osuisi itselleni ainakin alustavasti nappiin, pitää katsoa vain ensin miten sandersin koko eroaa esim. ae:n kengistä.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Sanders Jude UK8
« Vastaus #2 : 01.12.12 - klo:21:37 »
Missä kengät sijaitsevat? Olen itse ostamassa ko. kenkiä tan-värissä, mutta emmin kokojen UK7,5 ja UK8 välillä. Jos kengät sijaitsevat pääkaukunpiseudulla, voisinko käydä sovittamassa näitä, jos vain sopii?

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Sanders Jude UK8
« Vastaus #3 : 02.12.12 - klo:20:47 »
Kengät sijaitsevat pk-seudulla.

Herra Galt ehti ottaa ensimmäisenä yhteyttä, joten jatkan hänen kanssaan kahdenvälisiä neuvotteluita ja palaan, jos neuvottelut kariutuvat.