Kirjoittaja Aihe: punaiset housut  (Luettu 3162 kertaa)

Heikki

  • Vieras
punaiset housut
« : 14.05.11 - klo:21:47 »
Mitä mieltä olette punaisista housuista esim klubitakin kanssa. Onko yli viiskymppisten purjehtioiden kamaa, vai tekeekö nelkikymppinen maakrapu itsensä naurettavaksi ko housut päällään. Millaisia kienkiä ko housujen kanssa käytetään?

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: punaiset housut
« Vastaus #1 : 14.05.11 - klo:22:20 »
Punaisten housujen kuten muidenkin vaatteiden kantaminen on loppukädessä asenteesta kiinni, mutta sopii varmasti klubitakin kanssa. Kengistä ekana tulis mieleen jotkin vaaleat mokkakengät tai ehkä ruskeat broguet. Tosin nuo jälkimmäiset nyt tulevat mulle muutenkin aina mieleen.

Jos on epävarma niin sitä punaistahan saa myös vähän murrettuna sävynä joka ei tule silmille niin voimakkaasti. Vetäise jalkaan vaan!
« Viimeksi muokattu: 14.05.11 - klo:22:50 kirjoittanut TheodoreMaul »
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: punaiset housut
« Vastaus #2 : 14.05.11 - klo:22:55 »
Itse olen käyttänyt viininpunaisten chinojen kanssa lähes pelkästään melko tummanruskeita, hieman punaiseen päin sävyltään vivahtavia loafereita.
Kirkkaanpunaisiin chinoihin en ole vielä päässyt kenkiä yhdistelemään, mutta veikkaan, että tummat ruskean sävyt toimivat paremmin niiden kanssa
kuin vaaleat sävyt.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: punaiset housut
« Vastaus #3 : 14.05.11 - klo:23:17 »
^ Minulla on tiilenpunaiset sammarit ja haalistuneenpunaisetpuuvillapellava- chinot, joita olen yleensä yhdistänyt klubitakkiin. Kenkinä suklaanruskeat mokkaloaferit ja joskus mustat pintanahkaiset. Olen saattanut järkyttää maailmaa myös sinisillä purjehduskengillä, mutta tällöin takin on korvannut vaalea krikettineule. Vaalea mokka on housujen väriin nähden liian pliisu. Tai ehkä se menisi niiden chinojen parina.
Tästä on tullut kehuja ja katseet ovat kääntyneet. Ehkä joku halveksuu, mutta siihen vastaan So What.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: punaiset housut
« Vastaus #4 : 15.05.11 - klo:00:20 »
Itse olen käyttänyt viininpunaisten chinojen kanssa lähes pelkästään melko tummanruskeita, hieman punaiseen päin sävyltään vivahtavia loafereita.
Kirkkaanpunaisiin chinoihin en ole vielä päässyt kenkiä yhdistelemään, mutta veikkaan, että tummat ruskean sävyt toimivat paremmin niiden kanssa
kuin vaaleat sävyt.


Taidat muuten olla oikeassa. Vaalean mokan kanssa taisin ajatella juuri niitä haaleampia sävyjä enkä tosiaan ole kokeillut niitäkään. Kuvat varmaan taas selkeyttäisivät tätäkin asiaa.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Sprezzaturpa

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: punaiset housut
« Vastaus #5 : 15.05.11 - klo:12:59 »
Kirkkaanpunaisten housujen kanssa olen käyttänyt yleensä mustia tai valkoisia kenkiä. Ruskeakin toimii mutta pitäisi olla mielestäni joko varsin tumma tai sitten hyvin vaalea sävy.