Soitto tullut klo 9 aamulla yksityisestä numerosta, johon en pystynyt juuri sillä sekunnilla vastaamaan. Päättelen, että kyse on varmaan Fedexin lähetyksestä ja soitan heidän aspaan, josta varmistetaankin, että lähetys on lähenyt osoitteeseeni, ja kuriiri on varmaan soitellut sopiakseen tarkemmin toimituksesta.
Tietäen miten homma yleensä menee, totean samantien, että vaikka olen koko päivän osoitteessa, niin sitten kun kuriiri illalla tulee takaisin varikolle sen mun paketin kanssa, jota se ei ole minulle onnistunut toimittamaan, koska ovella on ovikoodi, niin voisiko sanoa, että jättää sen sinne varikolle ja tulen itse huomenna hakemaan.
Aspa toteaa, että eikun kyllä se sinulle toimitetaan, kuski kyllä soittaa sitten uudestaan, kun on siellä ovella, ja voitte sopia ovikoodit, ja että kyllä se nyt varmasti tänään saadaan hoidettua! Olen skeptinen, mutta aspa näin vakuuttelee.
Odotteluksihan se sitten meni, kännykkä ei inahdakaan, ja reloadaan Fedexin tracking sivua aikani kuluksi pitkin päivää, kunnes viimein vähän yli viisi sivuille on ilmestyy:
14.37 Toimituspoikkeus Asiakas ei ole saatavilla tai yritys on suljettu
Ja juuh, olin kyllä 14.37 paikalla, puhelin auki, odottamassa, että kuski soittaa, jotta voin tulla avaamaan oven. Mutta ei. Ei ikinä. Ei koskaan.