Vaatteet ja tyyli uutisissa

Aloittaja jaro, 13.07.12 - klo:13:05

« edellinen - seuraava »

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
^Ei huono...
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Jos käsitys niin sanotusta asiallisesta asusta ei olisi vuosikymmenien rentoutumisen kautta löystynyt, ei puhetta pukupakosta edes tarvitsisi käydä. Surullista, totta.
/

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 09.01.13 - klo:22:36
Tällainen tyylikirja on juuri käännetty ja julkaistu:

http://www.moreenikustannus.fi/Products.asp?document_id=793
Jollei muuta hyvää, kannen on kuvittanut kovan luokan retrokuvittaja ja edesmenneen modculture-foorumin super-suunsoittaja 'Lord Dunsby'. Pelkästään sen tähden tuo pitää ostaa. Dunsbyn kuittailut / kettuilut / suunsoitot / verbaaliset murhat oli modculturella sitä luokkaa että tämän foorumin pahimmat päänaukojat on lastentarhatasoa.

Sitä paitsi se on oikeasti hyvä kuvittaja, vaikkakin varsinainen perseenläpi ihmiseksi. ( :D )

Sami Sykkö suomentajana toki epäilyttää. Paljon. Lähes yhtä paljon kuin se epäilyttää ihmisenä.
get your kicks on route six six six

Krisu

*
Edistynyt
Kirjattu

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Mats - 02.02.13 - klo:15:48
http://yle.fi/uutiset/mita_ne_kaikki_20_nuppineulaa_tekevat_kauluspaidassa/6474355

"Satulin mukaan miesten kauluspaidat on kuitenkin niin paljon käytetty ja pitkälle standardisoitu tuote, että moni todellakin ostaa paitansa sovittamatta."

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Minä olen aina inhonnut kaikkia muoviklipsuja, pinnejä, niittejä sekä liimapuristimia, joita taitetuista paidoista löytyy. Pelkkä taittelu riittäisi aivan passelisti, ei se paita kauan tuosa S&M-sidonnassaan pysy. Ylle, pesuun, henkarille.
/

vililikku

Auktoriteetti
Kirjattu
^Sama, ärsyttää vain tuollainen ylimääräisen työn tekeminen.

domppa

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 02.02.13 - klo:19:51
Minä olen aina inhonnut kaikkia muoviklipsuja, pinnejä, niittejä sekä liimapuristimia, joita taitetuista paidoista löytyy. Pelkkä taittelu riittäisi aivan passelisti, ei se paita kauan tuosa S&M-sidonnassaan pysy. Ylle, pesuun, henkarille.

+1

Eihän tuolle muuta syytä ole kuin se, että paidat näyttävät kaupassa "paremmilta".

Zildjiar

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Mats - 02.02.13 - klo:15:48
http://yle.fi/uutiset/mita_ne_kaikki_20_nuppineulaa_tekevat_kauluspaidassa/6474355

Missä vaiheessa kusetetaan
LainaaEnsinnäkin, mitä korkealaatuisempi paita, sitä vähemmän neuloja. --
- Meidän paidoissamme neuloja on vain kolme.