Kirjoittaja Aihe: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella  (Luettu 166006 kertaa)

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2424
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #60 : 16.07.12 - klo:11:11 »
Oliko tuo tosielämän Mr Meldrew siis asiakas vai putiikin henkilökuntaa?


Nojailee sateenvarjoon? Asiakas siis? Ja olisikos tuo takki Paul & Shark? Iso logo rinnassa ja vetoketjun vedin isohko. Ja näyttäisi olevan kravatti kaulassa mutta löysättynä.

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #61 : 16.07.12 - klo:13:54 »
Herran rooli ei lopulta oikein selvinnyt. Uskoisin olevan joku liikkeessä joutessaan vieraileva maanvaiva.
Provoisoitko kaveria siis tahallasi ottamalla kuvia vai otitko kuvan sen jälkeen?
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #62 : 16.07.12 - klo:18:43 »
Otin kameralla kuvia, en tosin provosoidakseni. Mistään emuotokuvasta ei ollut kyse; tuo kuva on rankka croppi.

Yleiskuvia liikkeen sisustasta.

Matti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #63 : 17.07.12 - klo:02:02 »
Olin parin kaverin kanssa lomamatkalla Keski-Euroopassa. Reissua oli takana jo pari viikkoa, kyseisenä iltana oltiin etsitty kaikille kelpaavaa illallispaikkaa toista tuntia, ja tunnelma oli kireä. Siinä tiuskiessa paras ystäväni julisti minun näyttävän aivan tarjoilijalta. Ylläni oli muistaakseni sini-valkoraidallinen paita ja paisley-kuvioinen musta-harmaa liivi. Tapahtumasta on aikaa yli 15 vuotta, mutta edelleen asia palaa mieleen silloin tällöin. Varsinkin jos olen pukeutumassa juhliin, saatan kysyä itseltäni, voidaanko minua nyt näissä vaatteissa luulla tarjoilijaksi.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #64 : 18.07.12 - klo:21:18 »
Pikkusiskoni(12v) on kysellyt muutaman kerran ivaalliseen sävyyn "miksi sun kengissä on korot" tai "miksi sun pitää aina olla muka niin hienona".

Muutoin on selvitty aikalailla ilman tyrmäyksiä, lukuunottamatta kavereiden pieniä kysymyksiä. Niitä riittänee lähes jokaisella, jolla on vähän enemmän kuin silitetyt vaatteet.


kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #65 : 18.07.12 - klo:22:20 »
Ei ole tullut vastaan törmäyksiä aikuisten maailmassa, jossa hyvää (työ)pukeutumista pidetään hyvänä asiana.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #66 : 01.08.12 - klo:21:14 »
Ei mitään tyrmääviä, mutta ihmisiä kovasti kiinnostaa värikkäät sukat. Jalkapallosukiksi kyllä joskus luonnehditaan. :P

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #67 : 02.08.12 - klo:15:56 »
Kuulinpa tässä äskettäin tarinan kaverista joka oli tilannut netistä mieleisiään paitoja erilaisilla tribaali- ja riimukoristeluilla. Sattuipa vaan niin että p.o. paidat olivatten erään hyvin niukkaan hustyyliin, pilottitakkeihin ja maihinnousukenkiin innostuneen poikaporukan suosimaa vaatemerkkiä ja että firman sähköposti oli anarkomarkojen hakkeroima. Ihmetys oli suuri kun sähköposti alkoi täyttyä tappouhkauksista ja lievemmistä haistatteluista ja nimi osoitetietoineen löytyi anarkomarkojen ylläpitämältä uusnatsi-listalta.

Vaatteet on mun aatteet lauloi aikanaa se yksi (moottori)sahansoittaja.

Millekähän listalle minä pääsisin jos joku hakkeroisi mun vaateostokseni? Veikkaan republikaanisen puolueen jäsenlistaa...
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #68 : 03.08.12 - klo:12:49 »
Kuulinpa tässä äskettäin tarinan kaverista joka oli tilannut netistä mieleisiään paitoja erilaisilla tribaali- ja riimukoristeluilla. Sattuipa vaan niin että p.o. paidat olivatten erään hyvin niukkaan hustyyliin, pilottitakkeihin ja maihinnousukenkiin innostuneen poikaporukan suosimaa vaatemerkkiä ja että firman sähköposti oli anarkomarkojen hakkeroima. Ihmetys oli suuri kun sähköposti alkoi täyttyä tappouhkauksista ja lievemmistä haistatteluista ja nimi osoitetietoineen löytyi anarkomarkojen ylläpitämältä uusnatsi-listalta.

Vaatteet on mun aatteet lauloi aikanaa se yksi (moottori)sahansoittaja.

Millekähän listalle minä pääsisin jos joku hakkeroisi mun vaateostokseni? Veikkaan republikaanisen puolueen jäsenlistaa...

Koulukaveri täydensi skinhead-tyyliään Bleachers-sivustolta joka tuohon aikaan siis myi fetissiporukoille samankaltaisia tuotteita. Tunnusmerkkinä tietysti ne bleacherit joissa on persuuksissa halkio pikaisia miestenvälisiä puistosessioita varten. Ei missään vaiheessa suostunut kertomaan oliko tilaus tullut kotiin vaan kuulemma "posti oli hävittänyt" paketin.

Edit. no hitto, edelleenhän sama pulju on pystyssä ja farkuissakin on tunnusmallisto säilynyt: http://bleachers.co.uk/retail/j100z-back-zip-blue-jeans

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #69 : 03.08.12 - klo:13:52 »
Millekähän listalle minä pääsisin jos joku hakkeroisi mun vaateostokseni? Veikkaan republikaanisen puolueen jäsenlistaa...

Aloin pelkäämään kaikkien punaisten chinojen ostajien puolesta ;D

Kirahvi No. 89

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #70 : 03.08.12 - klo:15:39 »
MTOP CHALLENGE: Back Zip Jeans?

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #71 : 03.08.12 - klo:15:40 »
Red Chinos Challenge ;-)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #72 : 03.08.12 - klo:22:30 »
MTOP CHALLENGE: Back Zip Jeans?

Kiitos mielikuvasta! :D
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #73 : 12.08.12 - klo:14:58 »
En kyllä muista saaneeni "You should use a big windsor knot"-tyylisiä heittoja vielä USA:ssa ollessani enempää. Ihmettelen edelleen, että kukaan ei ole tullut haukkumaan mitään mun tupsuloafereitani. On kuitenkin ollut erittäin usein jalassa, niin päivisin kuin yöelämässäkin.

Potemkinin kulissit

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella
« Vastaus #74 : 28.08.12 - klo:14:43 »
Kerran meinasi tulla vähän sanomista kun eksyin Pireuksessa Dropkick Murphysin apilanlehti t-paita päällä baariin, joka oli täynnä Olympiakos FC kannattajia.
Travis Bickle was a man who stood up.