Keikari > Vapaa sana

Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella

<< < (41/42) > >>

Alhazen:
Sir Winston ei tykännyt ilmeisesti kengännauhoista ylipäätään James Bondin kirjallisen version tapaan. Vetoketjullisten lisäksi hänellä oli jalassaan muodollisemmissa yhteyksissä myös piilotetuilla venykkeillä ja valenauhoituksella varustettuja kenkiä. Uustuotantoversio: https://www.georgecleverley.com/churchill-black-calf

Willy90:
Mun mielestä kaikki Zelenskyin pukeutumisesta ei selity sodalla, esim. kun vierailee turvallisessa maassa.

Laurentius:

--- Lainaus käyttäjältä: Willy90 - 23.02.23 - klo:13:05 ---Mun mielestä kaikki Zelenskyin pukeutumisesta ei selity sodalla, esim. kun vierailee turvallisessa maassa.

--- Lainaus päättyy ---

Zelenskyin pukeutuminen on viestintää, ja mielestäni hyvin tehokasta sellaista.

Tilannekohtainen pukeutuminen voi saada monia erilaisia muotoja...

Bulldog:

--- Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 23.02.23 - klo:14:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Willy90 - 23.02.23 - klo:13:05 ---Mun mielestä kaikki Zelenskyin pukeutumisesta ei selity sodalla, esim. kun vierailee turvallisessa maassa.

--- Lainaus päättyy ---

Zelenskyin pukeutuminen on viestintää, ja mielestäni hyvin tehokasta sellaista.

Tilannekohtainen pukeutuminen voi saada monia erilaisia muotoja...

--- Lainaus päättyy ---

1911 x tämä.
Zelensky valitsi linjansa kun hyökkäys alkoi. Tyylin pitäminen loppuun asti on äärettömän hyvä ja tehokas keino muistuttaa kaikkia tiltanteesta.

Ville:
Vielä yksi huomio Ukrainan pomosta. Historia tuntee lukemattomia univormuja, joissa on rikas, näyttävä koristelu johtoaseman merkkinä. Zelenskyi valitsi paljon kevyemmän asun, jossa ei kultaus kiillä tai koristenauha heilu. En ole nähnyt hänellä solmiota tai univormun takkia. Tällä hän viestii, ettei nyt ole sopiva hetki keskittyä keikarointiin vaan tunkeutujan karkottamiseen ja maan jälleenrakentamiseen. Tämä on myös täysi vastakohta aiemmin maata johtaneisiin näpistäjiin, jotka käyttivät korruptiolla saatuja rahoja kalliiseen elämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta