Keikari > Vapaa sana

Sartoriaaliset tyrmäykset tosielämän puolella

<< < (3/42) > >>

TheodoreMaul:
Cannonit tyrmättiin kuvien perusteella aika täysin ja samalla hieman kyseenalaistettiin tarve hankkia taas yhdet ruskeat kengät. Sinänsä melko yllättävää, koska kuten aiemmin mainitsin ei mitään soraääniä ole tullut.

Parin päivän käytön jälkeen vaimo kuitenkin myönsi, että ovathan ne aika tyylikkäät. No viime viikolla ostin Sebagon purkkarit, mutta niistäkin on päästy jo yli :)

koneistaja:
Äiteeltä tuli kommenttia italialaistyyppisestä lahkeen pituudesta. Olen kuulemma liian lyhyet housut ostanut.

Töissä jos yrittää pukeutua siististi niin välittömästi tulee kommenttia tyyliin "oletko menossa tänään johonkin, kun olet oikein kauluspaidan laittanut".

Kumpikaan ei sinällään mitään tyrmäyksiä, mutta kertoo omalla tavallaan ympäristön asennoitumisesta pukeutumistyylin parantamiseen.

kapten GT:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 12.07.12 - klo:13:19 ---Eraalta 65vee brittiesimiehelta tuli kerran palautteena:

"I don't believe the mild eccentricity that you like to affect displays the gravitas that traditional Australian business clients such as xxx expect from us."

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on melkoisen vahva mielipide kulttuurissa, jossa You might want to consider doing it in a different way. pomon suusta tarkoittaa lähinnä Muuta tapojasi, tai saat potkut.

TheodoreMaul:
Nojaa, ei mun mielestä aussikulttuuri (olkoonkin että.sanojana oli britti) nyt ihan sellaista ole. Tuo oli mielestäni melko hienotunteista.

konda:

--- Lainaus käyttäjältä: koneistaja - 12.07.12 - klo:19:25 ---

Töissä jos yrittää pukeutua siististi niin välittömästi tulee kommenttia tyyliin "oletko menossa tänään johonkin, kun olet oikein kauluspaidan laittanut".

--- Lainaus päättyy ---

Mä saan tämän tyylistä kommenttia (sellaista ootpas laittanu) asiakkailta... Se vähän häiritsee, kun se tarkoittaa, että silloin on ylipukeutunut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta