Kirjoittaja Aihe: Puolison pukeutuminen  (Luettu 15560 kertaa)

hho

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Vs: Puolison pukeutuminen
« Vastaus #15 : 24.09.09 - klo:12:17 »
meillä tuo kauniimpi osapuoli pukeutuu lähinnä verkkareihin ja johonkin väljään paitaan, tosin tähänkin on syynsä, neiti kun on viimeisillään raskaana (laskettu aika huomenna perjantaina 25.9) joten väljät vaatteet hänelle kyllä suon :) tosin hän pukeutuu töissä ollessaankin hieman rennompiin vaatteisiin, lapsia kun hoitaa työkseen, ja hyvin harvoin käyttää edes mitään meikkiä kaunistautumiseensa, itse saan häneltä palautetta heti jos jokin asukokonaisuuteni ei häntä miellytä, ja se on mielestäni hyvä että hän viitsii kommentoida, tosin tällä hetkellä itsekkin olen luisumassa kovaa vauhtia tuohon verkkari linjalle, työt päättyivät kuukausi sitten eikä uutta hommaa ole näköpiirissä, ja näin kotona ollessa esikoisen kanssa touhutessa ei viitsi kauluspaitoihin pukeutua, tosin olen kyllä kaivannut tuota pukeutumista ja jos vähänkin on syytä pistää kauluspaita ja suorathousut jalkaan niin se myös teen, esimerkiksi jos kauppaan täytyy lähteä niin kauppaan pukeudutaan asiallisesti :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Puolison pukeutuminen
« Vastaus #16 : 24.09.09 - klo:16:50 »
tseasiassa hän on varmaan vaikuttanut enemmän omaan pukeutumiseeni kuin minä hänen (ja hyvä niin). Hän on myös aika hyvin perillä miesten klassisesta pukeutumisesta ja usein vanhoja vaatteita ostaakin erilaisista paikoista.

Tervetuloa foorumille, Jami.

Kenties puolisosi mieltyisi myös Keikarin tarjontaan, mikäli vinkkaisit hänelle sivustosta. Onhan, loppujen lopuksi, vain kaunis elämä elämisen arvoinen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Puolison pukeutuminen
« Vastaus #17 : 25.09.09 - klo:15:14 »
tseasiassa hän on varmaan vaikuttanut enemmän omaan pukeutumiseeni kuin minä hänen (ja hyvä niin). Hän on myös aika hyvin perillä miesten klassisesta pukeutumisesta ja usein vanhoja vaatteita ostaakin erilaisista paikoista.

Tervetuloa foorumille, Jami.

Kenties puolisosi mieltyisi myös Keikarin tarjontaan, mikäli vinkkaisit hänelle sivustosta. Onhan, loppujen lopuksi, vain kaunis elämä elämisen arvoinen.
Kyllähän on varmaan melkein kaikki blogi postaukset lukenutkin :)
Sanotaan nyt kun joku muukin tuolla oli asiasta maininnut, että hänelle myös ehkä suurin kirosana on leggingsit (ei sillä että itse niistä pitäisin) ja kieltänytkin niiden käytön firmassaan :) Toinen mitä vihaa ylikaiken on valmiiksi solmitut kravatit, solmukkeet, plastronit etc ja hyväksyy ne vain taksikuskeille ja portsareille etc turvallisuussyistä (kuminauha antaa myöden). Iso läjä on meilläkin vaatekaapissa solmukkeita, mutta ei yhtään valmiiksi solmittua. Ja kaikki on itseasiassa tyttöystäväni ostamia.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Puolison pukeutuminen
« Vastaus #18 : 15.12.09 - klo:02:09 »
Oma tyttöystäväni suosii pääosin 40-luvun pukeutumista, ja muutenkin naisten klassista pukeutumista. Ehkä kuitenkin enemmän vintagepainotteisesti.

Kuvia riittää vaikka millä mitalla, mutta annan teidän tehdä omat johtopäätöksenne.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.