Keikari > Kaunis elämä
Puolison pukeutuminen
ChuckBass:
.
Suotavaa on, että neidin tyyli on klassinen, siisti, säädyllinen, persoonallinen ja mietitty. Valitettavasti tämä toteutuu harvoin, joten useimmiten yritän sivuuttaa asian. Useimmiten en pysty.
Kaikenlaista hörhöä, muotiklovnia, friikkiä ja über-yksilöllistä naista löytyy, mutta hyvin, hyvin harvoin olen nähnyt klassisia nuoria leidejä. Mitä tuumaatte, ovatko he jo sukupuutossa vaiko vain suurlähettiläiden tyttäriä, eli vaikeasti saavutettavissa?
Jeeves:
--- Lainaus käyttäjältä: "Ville" ---Suotavaa on, että neidin tyyli on klassinen, siisti, säädyllinen, persoonallinen ja mietitty. Valitettavasti tämä toteutuu harvoin, joten useimmiten yritän sivuuttaa asian. Useimmiten en pysty.
Kaikenlaista hörhöä, muotiklovnia, friikkiä ja über-yksilöllistä naista löytyy, mutta hyvin, hyvin harvoin olen nähnyt klassisia nuoria leidejä. Mitä tuumaatte, ovatko he jo sukupuutossa vaiko vain suurlähettiläiden tyttäriä, eli vaikeasti saavutettavissa?
--- Lainaus päättyy ---
Varakkaiden (usein suomenruotsalaisten) perheiden parikymppiset neidot ovat ilo silmälle. Tyyli on sekoitus klassisuutta, mutta muoti tuo oman lisänsä pukeutumiseen. Paras paikka löytää omansa on jokin Helsingin paremmista yökerhoista. Heitä pyörii myös yliopistoissa, esimerkiksi HSE:lla, Hankenissa ja oikiksessa.
DandyAndy:
Itse en millään tavalla puutu puolisoni pukeutumiseen. Hän pukeutuu juuri niin kuin itse haluaa ja joskus olemme samaa mieltä kokonaisuuden toimivuudesta ja joskus emme. Ns. siviilissä (eli tämän foorumin ulkopuolella) en puutu kenekään muunkaan ihmisen pukeutumiseen, joten en myöskää hänen.
i v y m a n:
--- Lainaus käyttäjältä: "DandyAndy" ---Itse en millään tavalla puutu puolisoni pukeutumiseen. Hän pukeutuu juuri niin kuin itse haluaa ja joskus olemme samaa mieltä kokonaisuuden toimivuudesta ja joskus emme. Ns. siviilissä (eli tämän foorumin ulkopuolella) en puutu kenekään muunkaan ihmisen pukeutumiseen, joten en myöskää hänen.
--- Lainaus päättyy ---
^Word, kuten räp-piireissä sanotaan. Yhteinen taipaleeni puolisoni kanssa (1993 ->) olisi päättynyt kutakuinkin vartissa jollen itsekin 'siviilissä' toimisi samoin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta