Kirjoittaja Aihe: Thomas Pink -paidat  (Luettu 5395 kertaa)

Spinny

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Thomas Pink -paidat
« : 26.11.13 - klo:13:28 »
Onko kokemuksia Thomas Pinkin paidoista? Ja erityisesti kysyisin onko joku foorumin pitkäkätisistä (erikoispitkiä hihoja tarvitsevista) löytänyt Pinkiltä sopivia paitoja?

T.M. Lewin nimittäin lopetti minulle sopivien kokojen (16,5/38) valmistamisen (vain pari tylsää perusväriä jäi mallistoon) ja nyt pitäisi löytää uusi käyttöpaitatoimittaja.

Thomas Pinkin verkkokauppa näytti hyvältä ja valikoimaakin tuntuu olevan; mahtaako Thomas Pink harrastaa verkkokaupassaan alennusmyyntejä?

Arvostaisin kovasti vastauksia edellä oleviin kysymyksiin. Myös muut vinkit pitkäkätisten paitakaupoista otetaan mieluusti vastaan.

Stingray

  • Kisälli
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #1 : 26.11.13 - klo:14:00 »
Hyödytön vastaus, sama ongelma... :)

En löytänyt Pinkin nettisivuilta edes mahdollisuutta valita hihan pituutta (tai sitten olen vain puusilmä?!)

Mulla jää myös TM.L:n ja Thyrwittin pisimmät vakiohihat (16/36) aavistuksen lyhyeksi, varsinkin takin kanssa kaipaisi paria lisäsenttiä.

Itse käytän arkipaitoina Olympin slimmeintä fittiä + pidennetyillä hihoilla olevaa mallia. Stokkalta löytyy jokunen perusväri ja netistä jokunen lisää. Siinä sivussa iteroin Modern Tailorin kanssa mittapaitaa kohdalleen. Mitat alkaa olemaan kohdallaan, mutta kankaan kanssa on tullut toistaiseksi vain pettymyksiä.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #2 : 26.11.13 - klo:14:18 »
Pink on jäätävän ylihinnoiteltu. Laadussa ei ole vikaa sinänsä, mutta se ei kohtaa kyllä hintaa.

Spinny

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #3 : 26.11.13 - klo:14:27 »
Pinkiltä löytyy formal-tyyppisiin paitoihin hihavaihtoehdot regular ja long, ja tarkat mitat löytyvät sivustolta. Long-hiha on kauluskoossa 16,5 36,5 tuumaa / 93 cm. Käytännössä voi jäädä lyhyeksi, mutta varma ei voi olla ennen kuin kokeilee.

Voi olla että pitää vain ostaa joku paita kokeeksi. Hinnat ovat kyllä kovat, mutta kuten todettua, ei erikoispitkiä hihoja juuri paitavalmistajien nettikaupoissa ole.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #4 : 26.11.13 - klo:20:33 »
Thomas Pinkin hinnalla taitaa saada jo Schoffan mittapaidan.

Johannes

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #5 : 26.11.13 - klo:21:29 »
Myös http://www.sangar.ee/en/ saa extra pitkällä hihalla, suhteellisen huokeaan hintaan. Valmispaitaa ja MTM. Laatu hintaan nähden OK.
Think of Your Dress Shirt as Your Bulletproof Vest

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #6 : 27.11.13 - klo:13:13 »
Pinkissä ei ole kyllä oikein valjennut, että mikä siinä maksaa.
Samaa laatua saa samaan hintaan tai halvemmallakin, samaten tosiaan mittapaitaa saa noilla hinnoilla jo. Materiaalit eivät ole mitenkään erityisiä ja verrattuna moneen laatumerkkiin niin Pinkin paidoista iso valmistetaan halpatyövoiman maissa.

Jälkimmäinen toki mahdollistaa kunnon katteet, mutta näin asiakasnäkökulmasta ei hinta-laatusuhteelle ole löytynyt perusteita. Tokihan aina varmaan löytyy se ihminen, joka sopii täydellisesti Pink-muottiin ja näin paidat ovat parasta ikinä, mutta itse en sovi.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

hemingway

  • Kisälli
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #7 : 02.12.13 - klo:07:34 »
Pinkissä hinnan määrittelee pitkälti sama asia kuin monissa muissakin 'merkkivaatteissa'. Ratsastetaan menneiden aikojen maineella.

Itse omistan yhden ko merkin tuotteen, kangas erittäin hyvää laatua, mutta ongelma on aivan liian lyhyt helma.

Mittapaitaa suosittelen minäkin.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Thomas Pink -paidat
« Vastaus #8 : 02.12.13 - klo:11:39 »
Re. menneiden aikojen maine: sillä ratsastavaksi Thomas Pink on firmana varsin nuori: perustettu vasta vuonna 1984. Pink nousi samaan aikaan kuin toinen (myöskään ei omalla) brittiperinteellä ratsastava puulaaki Hackett, nk. Sloane Ranger -ilmiön myötä.

Pinkissä ja Hacketissa on paljon samaa kuin jossain Ralph Laurenissa - myydään edeltäjiltä napattua 'perinnettä' aavistuksen muodistetussa paketissa. Mikä ei sulje pois sitä etteivätkö mainittujen putiikkien vaatekappaleet voisi olla laadukkaita. Pinkistä ei ole kokemusta, Hackettiin olen törmännyt lähinnä futislehtereillä enkä osaa sanoa juuta enkä jaata siihen onko isolla HACKETT-nimiladonnalla varustettu rugbypaita laadukas. Ja Ralph - laadullisesti epätasaista kuten 'suunnittelunsa'kin - välillä hienoa tavaraa, toisinaan kaameaa kuraa.
get your kicks on route six six six