konda

Legenda
Kirjattu
Ja myyntiin lähtee Etsy ostos, joka on kuitenkin vyötäröltä itselleni liian suuri. Takki on kyllä muuten oikein loistava sack!

HP 65,00 �,� + postit.

Alkuperäinen Newton Street Vintagen kuvaus:

This cream silk-blend jacket is perfect for crisp summer dressing. Just the thing for pairing with a navy tie and light gray tropical worsteds.

The fabric content is not listed, but it feels like a poly/silk blend. The color is a light cream with a subtle sheen.

The jacket has a sack cut, with an undarted front, semi-structured shoulder, three-button fastening rolled to the middle button, classic 3.5" lapels with swelled edges, patch hip pockets with flaps, lapped seams down the back and arm seams, center vent, three-button sleeve cuffs, and full rayon lining.

No size or maker tag. Made in the USA. Measures approximately a 39L.

Jacket Measurements
Armpit to armpit: 21
Shoulder seam to shoulder seam: 17.25
Sleeve length from shoulder seam to cuff: 25.25
Length from top of collar to bottom hem: 33.25

Condition: Excellent Condition. No holes, rips or stains.

[spoiler][/spoiler]

Kankaasta: NSW mielestä on poly+silkkisekoitetta. En ole itse aivan samaa mieltä. Ei tunnu polyesteriseltä.

danius

Legenda
Kirjattu
Oliko tää päällä sulla jossain MTOP-kuvassa?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

konda

Legenda
Kirjattu
Ei kun tämä tuli tänään ja kokeilun kautta palstalle, koska waist on itselleni liian suuri. On väriltään kyllä todella samanlainen, kuin se MTOP:ssa näkynyt. Eli jos se miellyttää, niin sitten tämänkin miellyttää.

danius

Legenda
Kirjattu
Jep, miellyttää, mutta olen sen verran iso setä nykyään että menee 41 reg.

konda

Legenda
Kirjattu
No en usko, että tämä sulla ainakaan waistista tule jäämään kinni. Voin ottaa siitä mittaa. P2P on mun mielestä mitattu hyvin tarkasti.

danius

Legenda
Kirjattu
Kiitos kiitos, mutta passaan nyt tämän. Hankin viikko sitten pellavatakin joka nyt ajaa tämänhetkisen tarpeen.

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Jos se on vain vyötäisiltä väljä, eikö kannattaisi korjautusta kokeilla? Saumoista sisäänotto ei kuitenkaan kovin kallista ole ja kauttaaltaan valmiiksi istuva on ymmärtääkseni sinullekin aika kovan tuurin takana.

teddy boy

**
Flanööri
Need for Tweed
Sijainti: Aura KK
Kirjattu
Olis kyl mun kokoa... millaisten housujen kanssa pitäisitte tätä?
I'll get me coat...

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Farkut, ruudulliset puuvilla- tai villapökät (ruskea tai sininen), keskiharmaiden flanujen, värikkäiden, tarpeeksi tummansävyisten chinojen...mikseipä ihan vitivalkoistenkin kanssa saattaisi toimia.
Kaikki villa tottelee rautaa.

konda

Legenda
Kirjattu
^^^siihen menee taas sellainen 50 euroa ja nykyinen pellavasäkkini on melko saman tyylinen. Tässä myös pituutta on hivenen liikaa ja olkapäätä liikaa 1-1,5 cm. Ei tullut sitä "tää se on" fiilistä, joten laitetaan kiertoon.
^^jos takki kiinnostaa niin tarvitaan nopea päätös. Saan sen postiin enää huomenna torstaina aamupäivän aikana ja sitten olen 3 vko poissa! Voin lähettää sen myös sovitettavaksi. Pk on 7 euroa. Toimii vitivalkoisten kanssa, koska syntyy kontrastia ihan hyvin. Tämän värin kanssa käy "melkein" mikä tahansa. On todella helposti yhdisteltävissä.

teddy boy

**
Flanööri
Need for Tweed
Sijainti: Aura KK
Kirjattu

konda

Legenda
Kirjattu