Kirjoittaja Aihe: Rannekorut / -asusteet  (Luettu 51847 kertaa)

Mr. West

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #30 : 07.07.12 - klo:14:58 »
Itse ostin vähän aikaa sitten kaikenlaisia puuhelmirannekoruja, jotka itse asiassa olivat kaulakoruja, mutta myyjä lyhensi kuminauhaa tekemällä siihen uuden solmun ja kun näitä käyttää kaksin kerroin niin menevät hyvin ranteeseen, sekä pari luusta tehtyä rannekorua Savanni-kaupasta, jolla ainakin on vielä vähän aikaa liike Helsingin Forumin kolmannessa kerroksessa, koska heillä on loppuunmyynti käynnissä. Siksi sain pienellä alennuksella koruja ja maksoin n. 6€ / kpl. Ihan kohtuullisia puuhelmiä enkä niistä kyllä enempää viitsisi maksaa. Mielestäni valikoima oli ihan kohtuullinen.

Heillä on myös nettikauppa: savanni.com. Heiltä sai tuonne alennuskupongin, jolla saa 5€ alennusta. Riittä tosin, kun ostosten yhteydessä kirjoittaa koodin "SETELI" alennuskuponki-kohtaan ja pitää ostaa yli 10€:lla. Tuolla ei myöskään liene postikuluja.

Jaska

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #31 : 07.07.12 - klo:15:14 »
En haluaisi olla kiukuttelija, mutta...

Kellokeskustelun siirtäminen muualle ärsytti, mutta en todellakaan ymmärrä helminauhojen kuuluvan klassiseen pukeutumiseen???

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #32 : 07.07.12 - klo:19:28 »

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #33 : 07.07.12 - klo:19:30 »
^ :slayer:

ComradeJ

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #34 : 07.07.12 - klo:20:12 »
Montako helminauhakorua ranteessa ois optimimäärä?

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #35 : 07.07.12 - klo:20:23 »
Montako helminauhakorua ranteessa ois optimimäärä?

42.

Mutta jätetään nuo nilkkarenkaat pois.

0 minun mielestäni. Mutta ne jotka noista pitävät, näyttävät ahtavan niitä ranteeseen niin paljon kuin mahtuu. Nuo nyt ovat enemmän nuorten miesten juttuja, mikä on sinällään ihan o.k, saahan sitä nuorena irrotella. Minä jos laittaisin tuollaisia ranteeseeni, niin rouvani varmaan huutaisi apua.
« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo:20:34 kirjoittanut haukka »
" how`s it for stains?"

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #36 : 07.07.12 - klo:20:44 »


















« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo:20:58 kirjoittanut ChuckBass »

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #37 : 07.07.12 - klo:20:51 »
Tuossa kuvassa on herroilla virneet kohdillaan.
" how`s it for stains?"

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #38 : 07.07.12 - klo:23:10 »
Jos noissa lähtee pohtimaan, että mikä lukumäärä on optimi jne niin lopputulos on varmaankin yhtä hyvä kuin Villen loafereilla...

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #39 : 07.07.12 - klo:23:53 »
Jos ranteessa on KELLO eikä mikään Timex, niin en ole kyllä sellaista rannerimpulaa nähnytkään, joka sen pariksi sopisi. Vähän sama kuin joisi Bollingeria Muumi-mukista.

komisario

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #40 : 08.07.12 - klo:00:22 »
Nämä rannerenkaat olivat kova juttu joskus kymmenen vuotta sitten säbäossien keskuudessa

erno

  • Vieras
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #41 : 08.07.12 - klo:01:16 »
7

ComradeJ

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #42 : 08.07.12 - klo:11:44 »
Montako helminauhakorua ranteessa ois optimimäärä?

42.

Mutta jätetään nuo nilkkarenkaat pois.

0 minun mielestäni. Mutta ne jotka noista pitävät, näyttävät ahtavan niitä ranteeseen niin paljon kuin mahtuu. Nuo nyt ovat enemmän nuorten miesten juttuja, mikä on sinällään ihan o.k, saahan sitä nuorena irrotella. Minä jos laittaisin tuollaisia ranteeseeni, niin rouvani varmaan huutaisi apua.

Olet keep it simple ystävä - kuten minä. Näihin heinäkuisiin päiviin asti ainoana koruna on ollut rannekello vasemmassa ranteessa. Mustakellotauluisen metallirannekkeisen suklarin kaveriksi voisin ajatella yhtä, kahta tai maksimissaan kolmea rannekorua. :)


Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #43 : 09.07.12 - klo:08:51 »
Itse olen rannekoruissa pitkälle sitä mieltä, että nämä sopivat mukavasti leppoisaan kesäpukeutumiseen. Talvella en yhtä herkästi pistäisi päälle. Hieman samaan kastiin kuin camo-solmiot, reisitaskuhousut, pääkallotohvelit jne - etenkin nuoremmilla kavereilla minusta täysin hyväksyttävää hieman leikkisämpää ja epäformaalimpaa pukeutumista silti periaatteessa formaaleilla komponenteilla.

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Rannekorut / -asusteet
« Vastaus #44 : 09.07.12 - klo:09:22 »
Mikä tekee rannerimpulasta "formaalin komponentin"?

Koska luulette että paksut kultaketjut palaavat pittiskeneen?
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.