Keikari Cannon Tan + voodoo

Aloittaja Pasteur, 29.05.12 - klo:20:46

« edellinen - seuraava »

teddy boy

**
Flanööri
Need for Tweed
Sijainti: Aura KK
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 07.06.12 - klo:06:23
Lainaus käyttäjältä: Hypno - 06.06.12 - klo:23:19
Onko odotettavissa kisa, kuka tuunaa poponsa parhaimman väriseksi? ;)

Mulla olisi jokunen purkki oliivinvihreää hyllyssä. Se, mitä teen ja miten, on sitten toinen asia.

Kiusaus on hitonmoinen...

Joo, olisi hirvittävää jos Turussa olisi kahdet samanlaiset popot... eli anna mennä vaan!
I'll get me coat...

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
Voodoo osa 2

Eilinen jälki alkoi tänään auringon valossa näyttämään liian punertavalta, joten putsasin Kiwin dark tan lankin pois ja korvasin kevyesti mustalla sekä harjasin kauttaaltaan mustalle käytetyllä kiillotusharjalla.

Koskas saadaan muilta käsittelytuloksia näkyviin?

spit shine

*
Edistynyt
Kirjattu
Tässä ollaan kohta siinä pisteessä, että monet uudet kengät töhritään heti kättelyssä heikkoon suuntaan. Hyvä seurailla täältä etäältä :)
Kenkä voodoon SM-finalisti vuodelta 1997

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Itse ajattelin pelata varman päälle laittamalla kevyen renotuksen ja sitten Saphirin kovaa väritöntä lankkia.

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: spit shine - 07.06.12 - klo:21:56
Tässä ollaan kohta siinä pisteessä, että monet uudet kengät töhritään heti kättelyssä heikkoon suuntaan. Hyvä seurailla täältä etäältä :)
Halvoilla on helppo reenata! Itse olen tyytyväinen ja lopetan tähän... Siirtyisin siis myös nyt mieluusti katsomon puolelle.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
Omaan silmään Pasteurin osa 1 näyttää paremmalle.

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Wolf - 07.06.12 - klo:22:09
Omaan silmään Pasteurin osa 1 näyttää paremmalle.
Itse olen saanut yliannostuksen dark tania ja sen punertavuutta. Vieressä kenkähyllyllä kun on melkein saman värisiksi puljatut tan derbyt.

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Kakkosversio saa täältä äänen. Kunhan ei mustan kanssa kikkaile samaan tyyliin kuin Lino:

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
Hoho ^ on jo nokiset kärjet tuossa :)

haukka

Auktoriteetti
Kirjattu
 Lino siemaillut liikaa grappaa ja käsi vapissut lankatessa.
" how`s it for stains?"

Gaffer

Legenda
Kirjattu
Cannonissa olisi potentiaalia, mutta soljet on sijoitettu väärin - liian ulkosyrjässä / lähellä reunosta IMO. Sama on usean tuplasolkimallin heikkous. Kuulostaa ehkä mitättömältä mutta ratkaisee aika paljon miltä kenkä näyttää. Mm. JL, EG ja AS do it better.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Gaffer - 08.06.12 - klo:00:17
Cannonissa olisi potentiaalia, mutta soljet on sijoitettu väärin - liian ulkosyrjässä / lähellä reunosta IMO. Sama on usean tuplasolkimallin heikkous. Kuulostaa ehkä mitättömältä mutta ratkaisee aika paljon miltä kenkä näyttää. Mm. JL, EG ja AS do it better.

Ah, ne makujen erot. :) Minusta Cannonin hyvä puoli on tuo, samoin kuin kohtalaisen hyvä remmien "spread". Esim. noissa Linon Lobbeissa on mielestäni soljet sekä liian päällä että lähellä toisiaan - kuin huomattavasti pienemmän kengän sulkukappale olisi ympätty popoihin.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Gaffer

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08.06.12 - klo:00:36
Esim. noissa Linon Lobbeissa...

??
Linon kioskin nimellä nuo on (tekijästä ei mitään käryä). Ulkonäössä vähän samaa, mutta hinta ei lähelläkään Lobbia.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Tauno

Vieras
Kirjattu
[spoiler= tarjoan kaljat sille, joka lankkaa/patinoi kanuunat näin][/spoiler]

haukka

Auktoriteetti
Kirjattu
Muistan jostain lukeneeni arvioita noista Linon putiikissa myytävistä vaatteista ja kengistä. Ihan o.k laatua
muttei mitenkään priimaa.
" how`s it for stains?"