Kirjoittaja Aihe: Puolison vaikutus rättileikkeihisi - vapaa meno vai 3rd reich control?  (Luettu 10461 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Miten puoliso vaikuttaa vaateleikkeihisi? Joudutko piilottamaan paketteja ja tilaamaan tavaraa töihin, välttääksesi kiinnijäämistä?

Vaimo huomasi, että jalassa kulkee kaksiväriset kengät. Minä siihen syystalvea mumisin hankinta-ajaksi ja että jalassa vasta nyt, kun on kesä. No. Kuulemma meillä lasketaan mun kenkien lukumäärä nyt joka viikonloppu. Eli saa jättää töihin osan jos mielii tuplamunkkeja, talvibuutseja ja toecapoxfordeja ja semibrogueita tilata.

werther

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vaimo on alkanut pyytää enenevässä määrin mielipiteitä omiin vaatteisiinsa liittyen ja lisäksi olen ottanut kontolleni hänen kenkiensä hoidon. Jonkinlaisessa symbioosissa tässä siis mennään, eikä ole tarvetta piilotella mitään. Vielä.

erno

  • Vieras
Joudutko piilottamaan paketteja ja tilaamaan tavaraa töihin, välttääksesi kiinnijäämistä

Tietenkin. Lisäksi pitää lintsata yhä useammin töistä, että ehtii postilaatikolle ennen puolisoa.
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo:20:16 kirjoittanut erno »

mairaksinen

  • Vieras
Kenen luulette lyhentävän hihani ja lahkeeni? Tai vaihtavan paidannappini toisiin? Juu, en minä.

Avain onneen on ollut vaimon kenkien hoitaminen - sekä Burberryn trenssin ostaminen lahjaksi. Lisäksi lupasin, että en ensimmäisenä osta tupsuloafereita. Noh, kolmet parit muita kenkiä on vielä tulossa ja penny loaferit saivat anteeksiannon.

Mulla on hyvä vaimo, sietäähän hän myös eBaysta tilaamani tupakkatakin. :-D

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Ei se ehdi vahtimaan, kun uusi Diablo ilmestyi..

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Nyt se vasta vahtii, kun uusi Diablo ilmestyi, ettei vaan ukko hakkaa barballa monsua illat pitkät..
FTFY

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Kontrolli ei ole turhan kova. Enempi tulee kommenttia jatkuvasta keikarilla, verkkokaupoissa ja ebayssa roikkumisesta. Eilen vaimo tokaisi että "miten sää jaksat koko ajan katella jotain kenkiä?" Ainaiset "oisko tää hyvä, tykkäätkö tämmösistä, sopisko tää mulle" kysymykset kuulemma välillä kyllästyttää. Hyvähän se on että miehellä on harrastuksia, sanoi yhtenä päivänä. Tupsuloafereihin tuli kieltolause kun ehdotin. Tollaset pappatohvelit, sanoi. No, vaimon maku on vasta kehittymässä....
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

mairaksinen

  • Vieras
Kontrolli ei ole turhan kova. Enempi tulee kommenttia jatkuvasta keikarilla, verkkokaupoissa ja ebayssa roikkumisesta. Eilen vaimo tokaisi että "miten sää jaksat koko ajan katella jotain kenkiä?" Ainaiset "oisko tää hyvä, tykkäätkö tämmösistä, sopisko tää mulle" kysymykset kuulemma välillä kyllästyttää. Hyvähän se on että miehellä on harrastuksia, sanoi yhtenä päivänä. Tupsuloafereihin tuli kieltolause kun ehdotin. Tollaset pappatohvelit, sanoi. No, vaimon maku on vasta kehittymässä....

Kuin suoraan meiltä. :-D

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Ditto. Vaikka tupsuloaferit ovat jotain niin inhaa, että se ei tule olemaan ongelma.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Toistaiseksi pelkkää positiivista jos nyt välillä lievää vinoilua tilausten tarpeellisuudesta. Tuplamunkkien kuvia nähdessään tulee jostain sivustasta aina kyllä hyvin vahva "EI". Noo, odotellaan reaktiota kun kanuunatilaus valmistuu...
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Pieni alkukoulutus ja nyt tekee vaatteita itselleen sekä minulle ;) Tänäänkin teki itselleen uuden hameen - kaavasta jonka hänelle pari päivää sitten annoin.

Useimmat kengät ja vaatteet löydän itse eBaystä, jotka toinen sitten poistaa, mulla on kuulemma hyvä maku... Kirppareilta ostan aina kaiken vanhan ja ne jotka likalle menee ja sopii tyylillisesti niin ottaa tämä omakseen.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Ei ongelmaa. Ja jos tulee (ei tule), ei sen jälkeen ole senkään vertaa ongelmaa.

Minulla on juttuni. Jos ne eivät kelpaa, saa olla loppukin kelpaamatta.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Pääasiassa rohkaisee ja arvostaa.

Potemkinin kulissit

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Minulla on juttuni. Jos ne eivät kelpaa, saa olla loppukin kelpaamatta.

Tämä on asia, joka tehtiin molemminpuolin selväksi meilläkin heti kättelyssä -ja hyvin toimii.

Ettekä jumalauta ala mitään paketteja piilottelemaan! Sen jälkeen kun kuukausittaiset yhteiset kulut on hoidettu, pitäisi olla aivan sama mihin omat rahansa laittaa.
Travis Bickle was a man who stood up.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Ja mainittakoon, että pukeutumisen osalta ei ole hellasäröä tullut.
Kaikki villa tottelee rautaa.