Ari

Auktoriteetti
Kirjattu
Joko villatakki meni? Voisin kopata sen jos ei mennyt.

Vapaaratas

Kisälli
Kirjattu
Hihat vaikuttavat sopivilta. Ostaisin villatakin, mutta viime hetkellä heränneen kiinnostuksen takia myyjä taitaa joutua valitsemaan kenelle takkinsa myy.

Ari

Auktoriteetti
Kirjattu
^ Olit jonossa ensimmäisenä. Jos haluat, osta pois. Jos et, mä voin ostaa.

Yleisesti ottaen first come, first served. :)

/Edit: teknisesti ottaen, jos lähestytään pilkkua riiuuaikeissa, niin mä olin ensimmäinen joka huusi että "ostan!". Mutta aika hiustenhalkomista. Anyways, Gene päättäkööt - jos ei muuten keksi niin heitä kolikkoa.

Ei tää oo niin kauheen vakavaa kuitenkaan.

Vapaaratas

Kisälli
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Arisalmi - 09.10.13 - klo:19:13
^ Olit jonossa ensimmäisenä. Jos haluat, osta pois. Jos et, mä voin ostaa.

Yleisesti ottaen first come, first served. :)

/Edit: teknisesti ottaen, jos lähestytään pilkkua riiuuaikeissa, niin mä olin ensimmäinen joka huusi että "ostan!". Mutta aika hiustenhalkomista. Anyways, Gene päättäkööt - jos ei muuten keksi niin heitä kolikkoa.

Ei tää oo niin kauheen vakavaa kuitenkaan.

Herrasmiessäännöt :)

Edit: Olen tosiaan ostamassa. Jos tuntuu, ettei tuo jostain syystä istu minulle, "palautan" sen tänne myyntiin omakustannehintaan.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
Noi voi mavon silimä, niin kauan ollut tuokin myynnissä ja sitten käy näin. Aika mahdoton tässä mitään "oikeaa" ratkaisua varmaankaan löytää, mutta menkööt mentaalisen kolikonheiton perusteella nyt niin päin että ensimmäisenä kiinnostuksensa ilmaissut vie neuletakin. Privaa siis tulossa Vapaarattaalle.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
Lisätty taaki neule Ralph Lauren Black Labelilta.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
^ tesmailinkin tuota tänään ja tulin katumapäälle myymisen suhteen, en mä tuosta luovu.

Kesä sen sijaan kolkuttelee ovella ja niittyjen tuoksun voi jo aistia, ostakaahan pellavaa ja loufereita. ...niin voin sijoittaa rahat uusiin talvibuutseihin.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
Onnistuu toki; ois sulle varmaan aika passeli. Kainalosta kainaloon ~56cm ja hiha olkapäästä 65,5cm nopsasti mittailtuna.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
droppailtu hintoja sieltä täältä ja lisätty Canalin uus neulesolmio.

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
Lisätty kaapin perältä omiin tyyleihin sopimattomat Brooks Brothersin NKP sekä Paolonin laid back -irtorotsi. Kaikkien paitsi uniqlon chinojen hinnat sisältää nyt postituksen suomessa (toki myös uniqlojen jos ostat jotain muutakin).

Gene

**
Flanööri
Kirjattu
Lisätty kahden truzzin paidan paketti nopeimmalle vietäväksi. Hintojakin droppailtu.

Miika

Kisälli
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Gene - 25.11.13 - klo:13:21
droppailtu hintoja sieltä täältä ja lisätty Canalin uus neulesolmio.

Kiinnostaa! Yv. lähetetään välittömästi!