Kirjoittaja Aihe: "Man bags"  (Luettu 34676 kertaa)

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #60 : 22.05.12 - klo:14:19 »
Vuosia olkalaukkua roudanneena olen päätynyt Sproilyn linjoille. Alkuun se roikkui takapuolen korkeudella ja sieltä pikkuhiljaa noussut revolveripihtejä käyttäen ristiselkää kohti.
Sitten kun se nousee selkään ja evoluutio kasvattaa sille toisen olkahihnan niin siitä tulee reppu.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Exciter

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #61 : 22.05.12 - klo:14:26 »
Sitten kun se nousee selkään ja evoluutio kasvattaa sille toisen olkahihnan niin siitä tulee reppu.


... jolloin ollaan siinä tilanteessa että pikkutavarankuljetusväline on liian iso ja näyttää ontolta.

aksu ja sproily, point taken.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #62 : 22.05.12 - klo:14:28 »
...mutta pidän hihnaa samalla puolella hartijalla kuin laukkua ja laukku on kainalon alla, niin että sen pohja on suurinpiirtein lantion korkeudella. Vaikka tuo on juuri sama kuin miten naiset yleensä kuljettavat laukkuaan, niin minusta se on kaikista kätevin tapa kuljettaa sitä. Pois ottaessa ei tarvitse nostaa hihnaa päänyli, kävellessä ei laukku hakkaa jalkoihin ja kun puristaa kädellä, niin laukun saa lukittua kainalon alle estäen heilumasta.
Argh! Kauhiaa!!! Omat ratkaisut, mutta itse kyllä olen vahvasti sitä mieltä että miesten olkalaukun paikka on lantion/lonkan alueella, ei kainalossa.
There ain't no rest for the wicked...

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #63 : 22.05.12 - klo:15:08 »
sitä ratiamarimekkoa saa nykyään nahkaisenakin. Nettisivuilla ei ollut ollenkaan hullumman näköinen.

Taitaa vain olla puristenahkaa. Materiaalin laatu ei vakuuta.

Ah, hyvä tietää.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #64 : 22.05.12 - klo:18:10 »
...mutta pidän hihnaa samalla puolella hartijalla kuin laukkua ja laukku on kainalon alla, niin että sen pohja on suurinpiirtein lantion korkeudella. Vaikka tuo on juuri sama kuin miten naiset yleensä kuljettavat laukkuaan, niin minusta se on kaikista kätevin tapa kuljettaa sitä. Pois ottaessa ei tarvitse nostaa hihnaa päänyli, kävellessä ei laukku hakkaa jalkoihin ja kun puristaa kädellä, niin laukun saa lukittua kainalon alle estäen heilumasta.
Argh! Kauhiaa!!! Omat ratkaisut, mutta itse kyllä olen vahvasti sitä mieltä että miesten olkalaukun paikka on lantion/lonkan alueella, ei kainalossa.

Joo, tuo kainalossa kanto sopii paremmin vaikka Dame Ednalle (joka onkin mies...).
Suositellaan täysraittiutta.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: "Man bags"
« Vastaus #65 : 22.05.12 - klo:19:33 »

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #66 : 22.05.12 - klo:19:48 »
Komee kukkaro...
There ain't no rest for the wicked...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: "Man bags"
« Vastaus #67 : 22.05.12 - klo:20:35 »
Toihan se vasta WoW mainen larppauslaukku on.

jennyfer

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: "Man bags"
« Vastaus #68 : 08.07.12 - klo:02:22 »
Todellakin liian naisellinen hirvitys.