Kirjoittaja Aihe: Hiukset osana pukeutumista  (Luettu 18648 kertaa)

JayH

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #15 : 11.01.11 - klo:16:01 »
Ite oon aika lähellä Tumpin hiustyyliä. Siis entistä.

Ehkä hieman muokattuna, mutta jotain tähän suuntaan.



Toki tyylikkäät "SilverWingit" HBO:n tarjoamana olisi aika kovat hieman iän karttuessa


Tai sitten sopivaan "pukumuotiin" yhdistettynä näin ;)



"Joo joo, antaa tulla vaan. Kyllä minä olen vastustanut auktoriteetteja ihan tuolla oikeassakin elämässä." - Marso

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #16 : 11.01.11 - klo:16:43 »
Oma tyylini muistuttaa tuota De Niron vintagea, olkoonkin että jokainen päivä tuntuu oleva minulle "bad hair day". Yleensä pyydän parturiani leikkaamaan sivuilta ja takaraivosta erittäin lyhyeksi ja jättämään päälaelta selvästi pidemmäksi. Kampaan sitten hiukseni taaksepäin geelin kanssa, yrittäen kuitenkin välttää tuota Danielin rasvaletti-lookkia.

Ralph Fiennesin tyyliä Englantilaisesta potilaasta olen aina ihaillut.


ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #17 : 18.03.11 - klo:22:49 »
Vastaan tänne, niin ei eksytä mtop-ketjussa liikaa harhapoluille...

Kauluksia tykkään pitää alhaalla siksi, koska omasta mielestäni näyttää vähän tyhmältä nykyisten pitkien hiuksien kanssa. Jos jossain vaiheessa kutrit saavat kyytiä, niin sitten pitää kokeilla kaulukset ylhäällä. Ihan hiuksiin liittyen, niin osaisiko joku kertoa vaihtoehtoja klassiseksi, mutta nuorelle miehelle sopivaksi kampaukseksi?

Omalta osaltani voisin ehdottaa, että kokeile vetää hiuksesi kiinni taakse silloin tällöin, eli siis ihan "nutturalle". Itselläni on tällä hetkellä ehkä yhtä pitkät hiukset kuin teikäläisellä, mutta harvoin pidän niitä auki, koska kiinni ne ovat huomattavan paljon siistimmän näköiset. (oikeastaan vain t-paitojen kanssa silloin, kun on hieman rennompi / "rokimpi" look hakusessa)

Ja sitten joskus kun saan aikaiseksi mentyä hiukset lyhentämään, on lopputulos varmasti jotain tuolla ylempänä postaamani Danielin hiustyylin ja tällaisen väliltä / tyylistä.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #18 : 18.03.11 - klo:23:14 »
Tuo hiuksien kiinni laittaminen olisi kieltämättä hyvä idea, ainakin ennen kuin tekee jotain peruuttamatonta. Oikeastaan mielessä on tuo käynytkin välillä, mutta ongelma on vaan lyhyehkö otsatukka jota en saa vedettyä taakse.

 Saanen kysyä, että miten nuttura tehdään? =D
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #19 : 18.03.11 - klo:23:25 »
^ No onhan taas aikoihin eletty kun miesten klassisen tyylin foorumilla keskustellaan nutturan teosta :D :D :D

Mutta siis, edestä lyhyet hiukset tosiaan hieman hankaloittaa asiaa, mutta sitä voi sitten auttaa esim lakalla tai muotovaahdolla, jolloin pysyvät sliipattuina paremmin. Ja yks mikä auttaa, on tehdä se "nuttura" hieman ylemmäs siellä takana, niin edestäkin hiukset ylttyy siihen paremmin.
Ja noin tosiaan ei tule tehtyä mitään peruuttamatonta, mutta näkee hyvin miltä näyttää lyhyillä hiuksilla / "ilman hiuksia". Ja samalla kuitenkin saat pidettyä tukan niin, että keikoilla kitaran varressa saat tytöt huutamaan ja hyppimään yhtälailla kuin ennenkin ;)

Mutta siis.. "nutturan" saat tehtyä siten, että ensin vedät hiukset ihan normaalisti ponnarille. Sitten kun se ponnari on sen verran kireä, ettet enää voisi yhtäkään enempää sitä pyöräyttää, niin sillä viimeisellä kerralla et vedä kaikki hiuksia läpi siitä, vaan niin sinne muodostuu sellanen "nuttura". (Sulla oli muistaakseni sisko, luulen, että hän osaa kertoa / opettaa tämän hieman paremmin ja yksiselitteisemmin... :D )
Omasta mielestä vaan  tuo nuttura on huomattavasti siistimpi kuin se, että hiukset roikkuvat ponihännällä miten sattuu.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #20 : 18.03.11 - klo:23:46 »
Lainaus
^ No onhan taas aikoihin eletty kun miesten klassisen tyylin foorumilla keskustellaan nutturan teosta :D :D :D

Tämä huvittaa itseänikin suuresti, mutta onhan täällä jo ainakin yksi naisjäsen. ;)

 Pitää huomenna kokeilla millaselle nutturalle hiukset saan ja eiköhän sisko opasta mielellään pienen pakottamisen jälk... niin.. opastaa mielellään. Ja jos nuttura sopii, niin eipä hiuksia nyt tarvitse leikata, niin pysyy tosiaan tuo mahdollisuus myös pitkiin hiuksiin, joista sinällään tykkään todella paljon.

 Ja mitä keikkoihin tulee, niin niillä parilla keikoilla joilla olen ollut soittamassa ei ole paljoa tyttöjä ollut. Karvaisia miehiä sitäkin enemmän.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #21 : 18.03.11 - klo:23:51 »
Ja mitä keikkoihin tulee, niin niillä parilla keikoilla joilla olen ollut soittamassa ei ole paljoa tyttöjä ollut. Karvaisia miehiä sitäkin enemmän.
Kuulostaa aivan liian tutulta!

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #22 : 29.05.12 - klo:13:17 »
http://www.youtube.com/watch?v=QosM1UGgYW0 - Tauno näköjään tekee jo hiusvideoitakin Youtubeen!

Tauno

  • Vieras
Vs: Hiukset osana pukeutumista
« Vastaus #23 : 29.05.12 - klo:13:29 »
:DDDDD