Kirjoittaja Aihe: TONO / Provea -tuotteet  (Luettu 3492 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
TONO / Provea -tuotteet
« : 05.05.12 - klo:23:21 »
Tuossa puolisen vuotta sitten jokin Virolainen mies soitteli jostain kumman TONO tuotteista. Tsekkailin nettisivuja ja otin kokeeksi sieltä setin boksereita ja sukkia, kun hinnaksi tuli yhteensä noin 6 euroa. Nyt puolisen vuotta sukkia ja boksereita käyttäneenä voi laadusta todeta vain, että ovat loistavia. Varsinkin sukat ovat erinomaiset jalassa (vaikka eivät ole silkin ohuita) ja pieksevät akselilla Falke, Burlington, Viccel, Pantherella jokaisen mennen tullen.

Kauluspaitoja ei ole tullut vielä kokeiltua (eikä noita rintaliivejäkään :D ) - löytyyköhän Keikarista TONOn kauluspaitoja kokeilleita? Business-Line -paidassa näyttäisi olevan oikein irrotettavat kaulusluut.

http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Tono/TonoHome.aspx
« Viimeksi muokattu: 05.05.12 - klo:23:25 kirjoittanut konda »

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: TONO / Provea -tuotteet
« Vastaus #1 : 06.05.12 - klo:00:48 »
Boksereita on mulla. Ainoa mikä siinä häiritsee on se että niitä tippuu harvakseltaan eikä niitä voi helposti ostaa isompaa satsia kerralla ja sitten jättää pitkäksi aikaa hankkimatta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: TONO / Provea -tuotteet
« Vastaus #2 : 06.05.12 - klo:00:55 »
Joo täytyy muistaa aina perua se seuraava lähetys. Ja täyteen hintaan eivät ole sitten enää niin halpoja. Vaikka laadusta joutuu kait joskus kuulemma maksamaan...

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: TONO / Provea -tuotteet
« Vastaus #3 : 06.05.12 - klo:02:53 »
Itse polttaisin kyseisen lafkan maan tasalle, jos sen lakien puitteissa voisi tehdä. Joskus krapulassa heikkona hetkenä suostuin ottamaan "ilmaisen" paketin kun puhelimessa sitä tarjosivat. Mistään jatkuvasta sopimuksesta ei ollut puhettakaan, enkä paketin tullessa edes jaksanut avata sitä. Kuukauden kuluttua alkoi tulla sitä kamaa postissa täysin pyytämättä laskujen kera. Vihaisen soiton jälkeen toki lopettivat, mutta jäi yksi lasku maksettavaksi luultavasti rumimmista boksereista joita olen ikinä nähnyt.

Sama firma on yrittänyt soittaa minulle tämän jälkeen moneen otteeseen, eivätkä tunnu ymmärtävän lausetta "Älkää ******* soittako tähän numeroon enään, en halua olla missään tekemisissä kanssanne." En voi sanoin kuvailla kuinka tämä business saa vereni kiehumaan. Loistava esimerkki erittäin häilyvästä ja puolirehellisestä puhelinmyynnistä.

Niin, ja ainakin ne alusvaatteet ovat suunnilleen yhtä tyylikkäitä kuin seinäänajettu vuoden 1995 Ford Scorpio.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: TONO / Provea -tuotteet
« Vastaus #4 : 06.05.12 - klo:03:00 »
^Samansuuntaisia kokemuksia.

Kaverini sai lähetykset loppumaan vasta kun uhkailtiin pidempään kuluttajansuojalla.
Kamelin selkä katkesi lopullisesti siinä vaiheessa kun postiluukusta alkoi saapua kuukausittain rintaliivejä...

Näitä postipaketin noutamalla hyväksyt ehdot ja aspa auki puoli tuntia päivässä firmoja...