Kirjoittaja Aihe: Myyty Loake Bedford 7½EE (Myyty: Cheaney Nicky ja Dockersin chinot)  (Luettu 1696 kertaa)

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Unohtui lisätä nämäkin myyntiin, eli Loake Shoemakers -sarjan ruskeat Bedford- full broguet koossa UK7½EE. Ostettu melkein uusina viime keväänä, puolipohjattu, kokeiltu kantahuopatarraa (siitä jäi ruma jälki kengän sisäpuolelle, näkyy kuvissa), todettu liian isoiksi, haukuttu itseä, pidetty siitä asti hyllyssä. Hyvät beaterit vaikka tämän päivän keleihin. Hintapyyntö 25€ plus postit.


[spoiler]
[/spoiler][spoiler][/spoiler]
[spoiler][/spoiler]








Cheaneyn Nicky monkstrapit, väri on jotakuinkin tan, soljet kullanväriset, nahkapohja, koko UK7. Malli on discontinued. Ostin nämä ebaysta uusina, ja vaikkei myyjä mitään myöntänyt, taisin tulla vedätetyksi kakkoslaadun kengillä. Vasen kenkä on tummempaa ja vähemmän ryppyistä nahkaa. Tätähän ei siis moni käytössä huomaa. Värieron osaa joku minua taitavampi kenkäshamaani ehkä häivyttää? Siksi hintapyyntö näistä yhtenä kesänä käytetyistä kengistä on vain 20€ plus postit tai toimitus Helsingissä. Pohjan pituus 29,1cm, päkiä leveimmillään 10,5cm. 360 asteen veltti, jyhkeä kanta tuo lisämillit pohjan pituusmittaan. Napakka lesti.


[spoiler][/spoiler]
[spoiler][/spoiler]
[spoiler][/spoiler]

Dockersin D1 (eli slim fit) chinot, väri kirkkaan punainen (vähän keskipunaisesta vaaleampi IMO), w34 l 32. Käytetty tasan kolme kertaa, pesty kerran. Tästä perusjack&jones-chinoja paremmat punaiset huomiohousut. Hintapyyntö 30€ plus postit tai toimitus Helsingissä.

« Viimeksi muokattu: 03.05.12 - klo:19:05 kirjoittanut Plainwhitetee »
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Mä poistan chinot. Mistä voi noutaa?

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Mä poistan chinot. Mistä voi noutaa?
Privaa laitettu.

Kengätkin on jo varattu. MYYTY.
« Viimeksi muokattu: 24.04.12 - klo:10:46 kirjoittanut Plainwhitetee »
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

IHI

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Loaket ostan jos olin eka!

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Loaket ostan jos olin eka!

Ja minä ostan ne oikeasti, kun ne ovat sinulle aivan väärän kokoiset ;)

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Loaket ostan jos olin eka!
Joo, olit! Laitan privaa. Myyt ne sitten jayjaylle jos on väärän kokoiset :)
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)