Kirjoittaja Aihe: Parturit  (Luettu 133889 kertaa)

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #105 : 23.02.13 - klo:20:38 »
Oulunkylässä on iso parturi jossa ainakin suuri osa partureista
tekee töitä toiminimellä.
Useita vuosia käyneenä tiedä siellä olleen kolme hyvää ja
osaavaa parturia.
Nyt kaksi heistä ovat perustaneet oman parturi-kampaamon
Pitäjänmäkeen, Salon Royal.
Siellä en ole käynyt mutta tekijät ovat hyviä, Mari ja Laura.

Ja nyt tämä kolmaskin suosimani parturi (Reetta) vaihtoi työpaikkaa.
Nykyinen sijainti on Boh&Eme, Lars Sonckin kaari 16, Stella Terra, Espoo

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #106 : 01.02.14 - klo:14:53 »
Onko kukaan sijoittanut M roomin jäsenyyteen? Tulee kerran kk käydessä suurinpiirtein saman hintaiseksi kuin ei jäsenenä mutta pääsee jonon ohi.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Parturit
« Vastaus #107 : 01.02.14 - klo:15:32 »
^Ite käytän. Opiskelijana on mukavasti vapaa-aikaa, ja parturi on 200m päässä kotoa. Ilmaiset juomat, ja hyvä meininki.

Oikeen vaikeilla hiuksilla joku vakiparturi on varmaan parempi. Tuolla 2/3 porukasta leikkaa täydellisesti oman kuontalon, tulee monesti hypättyä kadulta sisään, jos ja kun on tutut tyypit hommissa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #108 : 01.02.14 - klo:15:35 »
Ootko jäsen?

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Parturit
« Vastaus #109 : 01.02.14 - klo:16:14 »
^Juu.

Jonon ohittaminen on mukavaa, mutta myös välillä aika kiusallista. Etenkin jos joku jäsen on just vasta tullu sisään ja ohittanu kortittomat.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #110 : 01.02.14 - klo:17:05 »
Joo tota mä kanssa mietin. Toisaalta köyhät kyykkyyn ja tonne tullessaan tietää pelin hengen. Venasin ite äsken tunnin ja ajattelin että jos löydän toimivan sijainnin niin harkitsen korttia. Hyvä konsepti kyllä.

Jumbo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #111 : 01.02.14 - klo:17:55 »
Kultajäsenyys ollut vuoden ja tulee myös jatkumaan. Pääsee yleensä heti tuoliin ja käyn kuitenkin kahdesti viikossa kiillottamassa kaljua, joten tunnin odotus per kerta säästää jo aikaakin aika mehukkaasti.

Tosiaan välillä tuntuu nololta kiilata eteen kun paikalla odottaa seitsemän asiakasta, mutta onpahan heilläkin mahdollisuus ostaa kortti, joten ei ole minun ongelmani.
Turkasen kaupunkilaiskeikarit, lakatkaa vokottelemasta sikojani!

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #112 : 07.03.14 - klo:16:51 »
Käytän itse uudenmaankadun M roomia ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ilman jäsenkorttia saa joskus odotella pitkäänkin omaa vuoroa.
Nykyään tarkistan jonotus tilanteen netistä ennakkoon. Kätevää,kun asuu lähellä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #113 : 10.03.14 - klo:22:26 »
Myrtsiä käytin nyt toiseen otteeseen ja aamupäivästä. 5 min odottelua ja tuoliin. Nyt tuli ihan hyvää jälkeäkin.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #114 : 08.04.14 - klo:12:38 »
Onko kellään kokemusta Tikkurilan M Roomista?

Venemies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #115 : 13.04.14 - klo:19:00 »
Nykyään klanina, mutta pidin Salon Sir:ista (korkeavuorenkatu) ja Yliopistonkadun Valo:sta. Pask*n oli WTCn pikamestat ja ylihintaiselta tuntui se unionikadun paikka.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Parturit
« Vastaus #116 : 09.06.15 - klo:11:22 »
Turun Stile Italiano on jotain aivan muuta kuin ketjumestat. Paikka on partureiden Café Art. Eli Suomen paras. Renato on Pohjois-Italiasta ja meininki on autenttista Italiaa murretulla suomen kielellä.

En edes harkitse muita. Etenkin, kun hinta on vain pari kymppiä.

http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #117 : 09.06.15 - klo:22:19 »
Mulla ollut M Room-jäsenyys ehkä kolme vuotta mutta nyt tekis mieli vaihtaa (kortti mennyt umpeen kuukausi sitten. Silver-kortin hinta noussut 350€:n, mikä mun hiustenleikkuuvälillä ei enää ole halpa edes Helsingin keskustan mittapuulla. Tulee käytyä ehkä 5-6 vk välein leikkauttamassa.

Lisäksi työn laatu on M Roomissa vaihdellut huomattavasti. Muutama tosi hyvä parturi sieltäkin löytyy, mutta harvoin osuu omalle kohdalle. On tullut käytettyä Kampin, Kallion, Hakaniemen ja Töölön liikkeitä.

Suosituksia otetaan vastaan. The Barber Shop kiinnostaa habituksensa vuoksi, mut arvostelut on olleet ristiriitaisia. Arvostaisin, jos parturi osaisi nähdä millainen letti sopii just mun pään muodolle, kasvonpiirteille ja hiuslaadulle yms.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #118 : 09.06.15 - klo:22:52 »
(Todella osuvasti nimetty, heh heh) Parturi Gentleman Eerikinkadulla. Siellä kannattaa pyytää Katriinaa - olen käynyt myös toisella saman liikkeen parturilla johon en ollut läheskään yhtä tyytyväinen. Hintataso on tietysti Helsinki, mutta Katriinalla on erittäin hyvä silmä ja vankka taito. Ja muistaa asiakkaansa vaikka kävisikin vain puolen vuoden välein.

Jolle_

  • Kisälli
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #119 : 11.06.15 - klo:11:59 »
Olen hieman yllättynyt, että tätä parturia ei ole vielä tässä ketjussa mainittu. Itse olen käynyt tuolla noin vuoden verran kyllästyttyäni ketjuliikkeiden alati vaihtuviin partureihin. Oli mahtava tunne mennä leikkuuttamaan hiuksia toisella kerralla, kun Nik muisti asiakkaan ja millaisen tukan oli tälle leikannut. Siisti jälki, hyvä tunnelma sekä hyvät keskustelut ovat tämän paikan suola; suosittelen kokeilemaan.

http://barber.fi/