Kirjoittaja Aihe: Myyty  (Luettu 5178 kertaa)

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Myyty
« Vastaus #15 : 16.04.12 - klo:22:38 »
Kiitos
« Viimeksi muokattu: 07.08.14 - klo:15:32 kirjoittanut joekok »

Linoleum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vuoden on mulla ollut Speedy ranteessa, enkä päivääkään vaihtaisi pois ;) Niin naurettavalta ja pinnalliselta kuin kuulostaakin (ja varmasti myös onkin), niin aikamoinen hyvänolontunne ja fiilisboosti tulee joka kerta kun suuntaa katseensa kelloon.

Ostakaa joku upea kello pois! Itse koen niin, että kello asusteena nostaa minkä tahansa asukokonaisuuden tasoa. Speedy on todellakin monipuolinen kello ja sopii mainiosti niin t-paita + farkku -settiin kuin mihin tahansa pukukokonaisuuteen. Itse olen tämän käytännössä todennut ja tätä moni hehkutti etukäteen jo kun kellon ostoa pohdin ja surffailin eri kansainvälisillä kelloforumeilla. Nyt ajattelin testata nahkahihnaa kunhan vaan saan aikaiseksi. Metalliranneke toimii joka tapauksessa ihan kympillä.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Pakko todeta, että tuskallisen huonoon aikaan tyrkkäsit kellon myyntiin. No elämä on, eli ei voi mitään. Mutta onhan se hieno, ei siitä päästä mihinkään. Kieltämättä omaani on "ikävä". No, vielä sekin aika taas koittaa..
VASTATUULEEN!

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Pakko todeta, että tuskallisen huonoon aikaan tyrkkäsit kellon myyntiin. No elämä on, eli ei voi mitään. Mutta onhan se hieno, ei siitä päästä mihinkään. Kieltämättä omaani on "ikävä". No, vielä sekin aika taas koittaa..

Onhan tässä vielä mietintäaikaa ;)

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 07.08.14 - klo:15:33 kirjoittanut joekok »

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vetästäänpä aihetta taas vähän ylösöpäin. Huuto.netissä tällähetkellä hinta on 2050 ja aikaa huutaa on vielä. Kelloa on ihmetelty yli 1600 (sic) kertaa, mikä kielii siitä, että jos kellon todella haluaa kannattaa toimia ajoissa :).

Minusta se menee niin, että jos kellon todella haluaa, niin kannattaa jättää korkeimman tarjouksen ;)

Toivottavasti menee kaupaksi!

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vetästäänpä aihetta taas vähän ylösöpäin. Huuto.netissä tällähetkellä hinta on 2050 ja aikaa huutaa on vielä. Kelloa on ihmetelty yli 1600 (sic) kertaa, mikä kielii siitä, että jos kellon todella haluaa kannattaa toimia ajoissa :).

Minusta se menee niin, että jos kellon todella haluaa, niin kannattaa jättää korkeimman tarjouksen ;)

Toivottavasti menee kaupaksi!

Lähinnä tarkoitin että toi pyynti on todella kohtuullinen ja jos noinpaljon on katsojia niin kannattaa olla tarkkana ettei mene ohi, itseäni ei tietty haittaisi jos joku ostaisi tuon suoraan pois :).

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Pistetääs tälle vielä vika nosto. Lauantaina viimeinen mahdollisuus ostaa tämä pois. Älä nuku onnesi ohi ;)

http://www.huuto.net/kohteet/omega-speedmaster-professional-08_2011-takuu-erinomainen/217721234

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Pistetääs tälle vielä vika nosto. Lauantaina viimeinen mahdollisuus ostaa tämä pois. Älä nuku onnesi ohi ;)
http://www.huuto.net/kohteet/omega-speedmaster-professional-08_2011-takuu-erinomainen/217721234

Olisipa Anu-Pauliina yhden päivän minun avovaimoni!