Kirjoittaja Aihe: Väkijuomista  (Luettu 595658 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1215 : 04.10.13 - klo:19:36 »
Ei. Korttia varten tarvitset y-tunnuksen.

JKLind

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1216 : 04.10.13 - klo:19:40 »
Mistä saa Piscoa, ei varmaan alkosta?

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1217 : 04.10.13 - klo:19:47 »
^^ Svidu. Tarvitaan bulvaani. Ellei se sitten ole ilmoitusasia vaimon lepäävän toiminimen Y-tunnuksella. Bulvaani voi olla helpompi.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1218 : 04.10.13 - klo:20:10 »
Jos mä löydän jostain mun vanhan Heinon kortin niin voin käydä kokeilemassa että toimiiko se. Jos toimii niin voi dilkata tota.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1219 : 04.10.13 - klo:20:18 »
Jos mä löydän jostain mun vanhan Heinon kortin niin voin käydä kokeilemassa että toimiiko se. Jos toimii niin voi dilkata tota.

Ei tarvitse edes fyysistä korttia lainata kun pyytää siitä infotiskillä firman nimellä lapun jonka sitten lyövät kassalla sisään.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1220 : 04.10.13 - klo:20:44 »
Mitähän minussa on vikana kun alun innostuksen ja erilaisuuden innoittamana kovin ostelin Fentimansia ginini seuraksi, mutta nyt olen palannut takaisin Schweppes\Hartwall -tonicien pariin. Jotenkin vaan se kuivakka rapsaus maistuu minulle paremmin kuin Fentimansin hedelmäisyys. Tein äsken siis ihan rinta-rinnan -testin, noteeraan Fentimansin persoonallisemman olemuksen, mutta päädyin santsikierroksella Hartwalliin. Ja minä olen hedonisti, makuri ja gt:n suuri ystävä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1221 : 04.10.13 - klo:21:22 »
Jos mä löydän jostain mun vanhan Heinon kortin niin voin käydä kokeilemassa että toimiiko se. Jos toimii niin voi dilkata tota.

Ei tarvitse edes fyysistä korttia lainata kun pyytää siitä infotiskillä firman nimellä lapun jonka sitten lyövät kassalla sisään.

Sitä mun firmaa ei ole ollut enää vuosiin olemassa. Kortti sen sijaan on.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1222 : 04.10.13 - klo:21:24 »
Mitähän minussa on vikana kun alun innostuksen ja erilaisuuden innoittamana kovin ostelin Fentimansia ginini seuraksi, mutta nyt olen palannut takaisin Schweppes\Hartwall -tonicien pariin. Jotenkin vaan se kuivakka rapsaus maistuu minulle paremmin kuin Fentimansin hedelmäisyys. Tein äsken siis ihan rinta-rinnan -testin, noteeraan Fentimansin persoonallisemman olemuksen, mutta päädyin santsikierroksella Hartwalliin. Ja minä olen hedonisti, makuri ja gt:n suuri ystävä.

Ihan klassinen maun tappaminen. Oot vetäny pelkkä Fentimansia ja kyllästynyt makuun. Salaisuus piilee siinä että ei läträä liikaa jollain hyvällä aineella. Muuten siitä katoaa maku. Sama kun jos juot yli 3-4 GT:tä Fentimansista -> se alkaa maistumaan vastenmieliseltä paskalta.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1223 : 04.10.13 - klo:22:07 »
^ En ymmärrä. Tai no jos juo kolme, neljä gintonicia illassa, niin sitten ehkä. Koska dilkkaat sitä Fever Treeta.

t. Addikti
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Jumbo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1224 : 04.10.13 - klo:22:35 »
Joo. Siinä tukussa riittää, että tiskillä valehtelee, että unohti kortin kotiin ja kertoo kaverin kortin numeron.
Turkasen kaupunkilaiskeikarit, lakatkaa vokottelemasta sikojani!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1225 : 04.10.13 - klo:22:49 »
Frendil on firma Tukkutorilla. Jos en löydä omaa korttia niin käyn hakemassa sen kortin jos sillä on. Koitan saada jotain aikaiseksi tän eteen ensi viikolla.

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1226 : 05.10.13 - klo:11:14 »
Eilen Highland Park tasting, mukana olivat 12yo, Loki, Thor, 18yo ja 25yo.
25yo ja tumma suklaa oli yhdistelmä, jota ei ihan heti ilman esittelijän kehotusta olisi tullut maistettua. 25yo ja Loki omat suosikit

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1227 : 05.10.13 - klo:18:01 »
Tukkukortti käsissä. Käyn tsekkailemassa Fever Treetä ensi viikon aikana. Komissiota noudoista katteella 30 %, koska dilkkaamisen eteen joutuu näkemään vaivaa (kaksi reissua tukkuun ja tukkukortin palauttaminen). Riippuen pakkauskoosta minimi noin 8-12 pulloa. Noudettavissa Vantaalta.

Tilausaikataulu:
Ilmoitan hinnan maanantaina
Sitovat tilaukset ti mennessä
Haen tavarat ke
Nouto to ilta tai sitä seuraavan viikon loppupuoli
« Viimeksi muokattu: 05.10.13 - klo:18:06 kirjoittanut konda »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1228 : 07.10.13 - klo:17:47 »
Jahas saamani tieto on väärää ja ei ollut Fever Treetä Heinon tukussa. Infon tyttö ei myöskään löytänyt nimellä mitään. Kyselen maahantuojalta Finnbarissa tarkemmin.

salamander

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1229 : 07.10.13 - klo:18:50 »
Onko joku kokeillut Fever Treen tilaamista Amazon.de:n kautta:
http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_1_15?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=fever%20tree%20tonic%20water&sprefix=fever+tree+toni%2Caps%2C202

Ainakin Fentimansin kohdalla on todistetusti onnistunut ilman ongelmia...