• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Väkijuomista

Aloittaja Janne, 07.01.09 - klo:21:48

« edellinen - seuraava »

konda

konda

Bacardi 150 years 1000 flasks. Ei. En maistanut. 6-10k hintaa, vaikka listahinta 2k. Globaalisti vapaana 2 kpl.

Wolf

Mistä Konda löysit tuota ginger beeriä?

konda

No... Ihan Linnanmäen Onnenvedosta. Enka edes juksaa.

Kysyn onko tätä pt-puolella.

konda

Keskolla ihan tilauksesta!! Halleluja! Order 2 ya local shitImarket!

Wolf

Quijote

Lainaus käyttäjältä: Wolf - 22.10.12 - klo:20:55
Mistä Konda löysit tuota ginger beeriä?

Kampin K-superissakin on näkynyt.

Ehkä hieman taas ohi aiheen, mutta Aikatalon Behnford's myy Fentimansin kolaa. Kallista mutta maukasta.

Richard Mutt

Jumbon Cittarissa on myös tuota Fentimansin ginger beeriä. Olen yleensä käynyt hakemassa samalla reissulla ginger beerit sieltä ja tonicit Tammiston Cittarista. Vielä kun saisi juomat saman katon alle, vaikka minun kannalta saman ajomatkan varrella molemmat Cittarit sijaitsevatkin.

puu

Jumbon citymarketissa, kuten Prismassakin on yleensä ajasta riippumatta sellaiset
jonot ettei noissa paikoissa viitsi asioida lainkaan.
En ymmärrä miksei kaupat ymmärrä tätä.
Itse asioin kaupoissa joissa saan käyttää aikani tuotteiden valitsemiseen
ja sitten kun olen kassalla haluan nopeasti ulos.
Jos eivät ymmärrä hankkia tarpeeksi kassoja, en asioi.
Tammiston CM on ihan kiva aamulla kahdeksan aikaan.

konda

Ooh mamaa! Mondah LoD!

Hoffmann

Lainaus käyttäjältä: konda - 22.10.12 - klo:21:03
No... Ihan Linnanmäen Onnenvedosta. Enka edes juksaa.

Jamesonin FinnBar-jatkot? Ihmettelinkin että mistäs sinne oli Fentimansia saatu.
"To impossible standards!" -Niles Crane

konda

Joo. Se punatakkinen olin mä.

Brand Managerille Fentimans ginger alena oli kuulemma itsestäänselvyys :) Herra osaa.

Tuukka

Australian oma tuotos laatutonikkeihin:

http://www.capi.com.au/products_tonic

Hieman liian sitruinainen, ainakin kun puristin lasiin limelohkon. Olisi ehka voinut lukea ensin etiketista etta mukana on sitruunaa ja appelsiinia. Maltillisemmalla sitruksen lisayksella voi olla hyvinkin kelvollinen. Kesatonic.
Great minds think alike - fools never differ.

kapten GT

Turku. Pysykää poissa. Ellette pysy, älkää ainakaan menkö Cosmiciin. �,,lkääkä missään nimessä juoko Botanistia. Sekin päivä piti nähdä, että Stadin panimon tuotteita saadakseen piti mennä ns. tois puol jokke.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Laurentius

Tuohon Fentimansin ginger beeriin liittyen, ostin pari pullollista Lauttasaaren Westbestistä. Nyt kun se on täällä väkijuomaosastolla mainittu niin mihin juomasekoituksiin herrasväki sitä käyttää? Aikanaan sekoittelin Southern Comfort - pohjaisia drinkkejä, mutta mitäs muut? Olisin kiinnostunut testaamaan jotain mielenkiintoista.