Kirjoittaja Aihe: Valokuvaus ja kamerat  (Luettu 122074 kertaa)

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #240 : 05.02.15 - klo:15:59 »
Eipä niitä tavalliselle rahvaalle ole tarkoitettukaan.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #241 : 19.04.15 - klo:22:58 »
Laitetaan nyt tännekkin:

Ensimmäisen oman kameran ostaminen tapahtui tuossa joku aika sitten ja hifistelijänä tietenkin piti saada nahkainen hihna siihen. Leicatime ei oikein vakuuttanu mua ja kun törmäsin tällaiseen suomalaiseen tekijään kuin Field Day, olin heti myyty. Tilasin siis sieltä mittatilauksena oikean mittaisen hihnan ja on kyllä ihan sairaan hieno :)



Blogin puolella lisää fiilistelyjä: http://casuallysmart.com/2015/04/19/leather-camera-strap/

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #242 : 20.04.15 - klo:15:09 »
Laitetaan nyt tännekkin:

Ensimmäisen oman kameran ostaminen tapahtui tuossa joku aika sitten ja hifistelijänä tietenkin piti saada nahkainen hihna siihen. Leicatime ei oikein vakuuttanu mua ja kun törmäsin tällaiseen suomalaiseen tekijään kuin Field Day, olin heti myyty. Tilasin siis sieltä mittatilauksena oikean mittaisen hihnan ja on kyllä ihan sairaan hieno :)

[im width=600]http://casuallysmart.com/wp-content/uploads/2015/04/field-day-leather-strap.jpg[/img]

Blogin puolella lisää fiilistelyjä: http://casuallysmart.com/2015/04/19/leather-camera-strap/
Mielenkiintoinen yhteensattuma, sillä juuri eilen katselin samaisen valmistajan kamerahihnoja. Itselle pitäisi hankkia isältäni saamaan Pentax KM -filmikameraan nahkainen hihna.

Field Day:n suomalaisuus ja kohtuullinen hinta houkuttelee, mutta haluaisin hihnaksi kauttaaltaan yhtä ohuen hihnan reunoihin päin kapenevan sijaan.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #243 : 20.04.15 - klo:15:41 »
Kysy ihmeessä Field Dayn Iinalta, varmasti tekee myös speksien mukaan. Toi mun hihnakin on 130cm pitkä, kun vakiomallistossa on vain 90 ja 110.

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #244 : 20.04.15 - klo:16:02 »
Kysy ihmeessä Field Dayn Iinalta, varmasti tekee myös speksien mukaan. Toi mun hihnakin on 130cm pitkä, kun vakiomallistossa on vain 90 ja 110.
Itseasiassa otinkin jo yhteyttä ja sain nopeasti myöntyvän vastauksen. Minun hihnastani tulisi 110cm, kauttaaltaan 1,2cm leveä ja hinnaksi 55€.

Eiköhän tuo tule tilattua!

EDIT: No nyt tuli tilattua
« Viimeksi muokattu: 20.04.15 - klo:17:09 kirjoittanut Jarmo »

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #245 : 22.04.15 - klo:17:38 »
Edellispäivänä pistin Field Daylle personoidun tilauksen, eilen oli tuote valmis ja postissa, tänään tuli paketti perille. Oli kyllä ensiluokkaista ja nopeata palvelua, ja kaikenlisäksi itse tuotekin näyttää ja tuntuu hyvältä! Kyllä se on mukavaa, että Suomesta saa tähän hintaluokkaan tällaisia tuotteita hyvällä palvelulla. Ei voi muuta kuin suositella.



mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Valokuvaus ja kamerat
« Vastaus #246 : 22.04.15 - klo:17:44 »
Hieno kamera :)