Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"  (Luettu 2111 kertaa)

mairaksinen

  • Vieras
MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« : 24.05.12 - klo:20:19 »
Tästä tulee Villen loaferien kaltainen saaga. Kenkä mahtuu jalkaan naftisti, mutta painaa jalkapöytää ikävästi. Karvat lähtivät jo irti poisottaessa, eli puoli numeroa liian pienet. Pohjassa lukee kokonumerona 40, lieneekö italialainen mitta.

Pidetty sisällä muutamia kertoja eli ei uutta kulumaa ao. esittelyihin.

Pistetään kiertoon samalla rahalla, eli 35 euroa plus postikulut Tampereelta.


Tuskin ovat rahat edes C.B.:n tilille napsahtaneet, kun kengät etsivät jo uutta kotia. Olivat turhan väljät myös minulle.



1) Italialaiset Dario Dodonin loaferit (ostettu viime kesänä). - MYYTY

Kenkien käyttökerrat on laskettavissa yhden käden sormilla, pientää kulumaa niissä luonnollisesti on.

Ei tupsuja, mutta loaferit joka tapauksessa on tänä kesänä "se juttu", eli ostakaa pois. Itselleni nämä ovat valitettavasti kuitenkin hivenen liian isot, eikä kantapalakaan auttanut asiassa. Kerran näitä jo myynnissä käytin, mutta annoin sitten kuitenkin vielä mahdollisuuden, joka jäi näiltä popoilta käyttämättä.

Koko: 41

[spoiler]

[/spoiler]

Hinta: 35e (+postit ostajalle)


Myyn omakustannehintaan.
edit. myyty Mairaksiselle
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo:21:16 kirjoittanut mairaksinen »

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #1 : 24.05.12 - klo:20:24 »
Keikari kiertopalkinto.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #2 : 24.05.12 - klo:20:28 »
Jep. Nätit kuin mitkä.

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #3 : 24.05.12 - klo:20:37 »
Voisin helposti poimia ne talteen, mutta oma koko on 41, eli lienee oletettavissa, että ovat liian pienet minullekin?

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #4 : 24.05.12 - klo:20:39 »
Mulla on 42 jalka. Tuohon kenkään jalkani mahtuu tunkemisen kautta, eli voisi hyvinkin sujahtaa 41:n jalkaan. CB on vissiin 40, joka oli liian väljä.

Jos ei muuta iloa, niin pääset osalliseksi kiertopalkintokenkiin. Ja ehkäpä ripaus CB:n tyyliä tulee kenkien mukana.

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #5 : 24.05.12 - klo:21:00 »
Mulla on 42 jalka. Tuohon kenkään jalkani mahtuu tunkemisen kautta, eli voisi hyvinkin sujahtaa 41:n jalkaan. CB on vissiin 40, joka oli liian väljä.
Jos ei muuta iloa, niin pääset osalliseksi kiertopalkintokenkiin. Ja ehkäpä ripaus CB:n tyyliä tulee kenkien mukana.

No, what the hell, pistä tulemaan. Ensin privana tilinro ja sitten kengät postitse. Kerro myös loppusumma postituksella Vantaalle. Onko se suuri synti, jos ne sopivat ja kiertopalkinto jää minulle?

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #6 : 24.05.12 - klo:21:16 »
Mulla on 42 jalka. Tuohon kenkään jalkani mahtuu tunkemisen kautta, eli voisi hyvinkin sujahtaa 41:n jalkaan. CB on vissiin 40, joka oli liian väljä.
Jos ei muuta iloa, niin pääset osalliseksi kiertopalkintokenkiin. Ja ehkäpä ripaus CB:n tyyliä tulee kenkien mukana.

No, what the hell, pistä tulemaan. Ensin privana tilinro ja sitten kengät postitse. Kerro myös loppusumma postituksella Vantaalle. Onko se suuri synti, jos ne sopivat ja kiertopalkinto jää minulle?

Näin tehdään. Pistän postiin niin tiedän sitten hinnankin. Heitä osoitteesi yv:nä, niin osaan laittaa oikeaan osoitteeseen.

boy

  • Kisälli
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #7 : 24.05.12 - klo:22:02 »
Mä voin ilmottautua jonoon jos näiden kierros vielä jatkuu.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #8 : 24.05.12 - klo:22:10 »
Pittaaminen on kohta out, kun uusin trendi on chuckloafering. :-D


jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #9 : 07.06.12 - klo:09:21 »
Mä voin ilmottautua jonoon jos näiden kierros vielä jatkuu.

Näyttää vahvasti siltä, että jäisivät minulle. Tuo kuvan nahkaläpyskä, joka menee jalkapöydän yli oli vain niin tiukka, etten saanut niitä jalkaan ilman kenkälusikkaa. Muuten ne ovat täysin oikeankokoiset, joten päätin kysyä luottosuutariltani (Vantaan Jumbon pieni suutarikoppi) voisiko niitä hiukan venyttää. Pistivät yön yli hellään venytykseen ja seuraavana päivänä sain ne jo ilman apuvälineitä jalkaan ja mielestäni ne istuvat varsin hyvin.


mairaksinen

  • Vieras
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #10 : 07.06.12 - klo:10:03 »
Hienoa. Ohuesti harmitti luopua noista, sillä hintaisekseen ovat erittäin nätit ja kivat kengät.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #11 : 07.06.12 - klo:19:36 »
Jaa kato maira on nyt maira.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: MYYTY: Dario Dodoni split toe "pennyloaferit"
« Vastaus #12 : 07.06.12 - klo:19:50 »
Jaa kato maira on nyt maira.

Jeah. Profetia on toteutunut.