Kirjoittaja Aihe: .  (Luettu 6362 kertaa)

veijo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #15 : 23.02.12 - klo:14:08 »
Jep, jossain Dockerseissa ei ole mitään käytännön eroa näihin halpiksiin. Tried and tested. Jotkut Ricksonit, Bill's Khakit jne onkin sitten toinen juttu. Näitä ei sitten kotikaupungin kivijalkakaupasta saa. Jotenkin olen hiukan varautunut housujen ostamiseen netistä. Kummaa, kun hankin kenkiä, paitoja ja kaikkea muuta ihan surutta.

Hyvä kaveri on suositellut Land's Endin kapeamman mallin chinoja - kuulemma hintaanasa nähden erinomainen kauppa. Aion testata.
Mulla on just jotkut Land's Endin Canvas-alabrändin kapeammanmalliset chinot. Ajavat asiansa oikein hyvin, varsinkin hintaan nähden. Itse Land's End ei taasen taida edes tarjota slimmimpää vaihtoehtoa, ja perusmalli on mun makuun leveälahkeinen.

Näemmä Canvas-alasivusto on sittemmin ajettu firman UK-saitilta alas, sääli. Sieltä sai käypään hintaan hyvin perustavanlaatuista ja amerikkalaishenkistä kesävaatetta, university stripe -buttondowneja, slimmejä chinoja yms.

Markiisi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #16 : 24.02.12 - klo:12:52 »
Varmaankin tätä nykyä Heavy projectin farkkumalliset harmaat flanellihousut. Tavallisten harmaiden flanellien tavoin sopivat "kaikkiin" asukokonaisuuksiin mutta leikkauksen takia näyttävät myös sopivan arkisilta ja "nuorekkailta".

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #17 : 26.02.12 - klo:10:58 »
Juuri tällä hetkellä suosikkivaatekappaleeni on Alfred Sargent Havant -chukkat. Olen käyttänyt niitä nyt puoli vuotta lähes joka toinen päivä ja ne ovat yhä kuin uudet. Väri ja muotoilu miellyttää silmää ja ovat mukavat jalassa. Vain Dainite-pohjan pito lumikeleillä jättää toivomisen varaa.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.