Kirjoittaja Aihe: .  (Luettu 6363 kertaa)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
.
« : 21.02.12 - klo:15:45 »
.
« Viimeksi muokattu: 17.01.22 - klo:23:44 kirjoittanut Hypno »

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #1 : 21.02.12 - klo:20:30 »
Musta Marc O'Polon aluspaita. Onneksi älysin ostaa noita useamman, niin ei tarvitse joka päivä pestä ::)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #2 : 21.02.12 - klo:23:39 »
Etonin valkoinen paita liloilla raidoilla. Oli, mutta ompelija pilasi sen. Nyt en ole enää varma....

Socrates

  • Vieras
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #3 : 22.02.12 - klo:07:54 »
Näin talviaikaan vuonna '99 hankkimani Ralph Laurenin kipparitakki. Tiemme tosin erkanevat tämän sesongin jälkeen luonnollisen poistuman kautta, snif.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #4 : 22.02.12 - klo:10:14 »
1: Cheaneyn valmistamat maalaisbroguet. Mukavat, kauniit ja hyvin kovalla Dainite-pohjalla varustetut sekä juuri mieleisiksi sävytetyt. Aina ei jaksa pitää vuoropäivää käytössä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #5 : 22.02.12 - klo:16:48 »
Mulla on selkeästi Wagnerin sininen kauluspaita kova suosikki. On kestänyt käyttöä ja siliää raudalla helposti. Ja näyttää mielestäni hyvältä.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #6 : 22.02.12 - klo:19:08 »
DNA Groover tweedinen rakenteeton windstopper rotsi.
Valtaistuin on tosin uhattuna koska posti toi juuri S.E.H. Kellyn Neat jacketin. A beaut!
Kengistä Cheaneyn factory special brogue saappaat burgundy grainista.
There ain't no rest for the wicked...

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #7 : 22.02.12 - klo:23:07 »
Sininen Brooks Brothers Makers OCBD. John Simonsin vastaava tosin uhkaa vahvasti viedä suosituimmuusaseman.

Halvat beater chinot. Ihan sama jos lapsi - tai itse - oksentaa niille. Beiget chinot käytössä kesät talvet - talvella hiukan tummempaa sävyä tosin. Mikä hiton vuodenaikojen mukaan pukeutuminen. Mulla on aina chino-aika.

Dessut. Nuff Said.

Jos oilis kevät, kesä tai syksy, Made in USA Bass Weejunit. Camp Mocit uhmaavat vahvasti tätä valta-asemaa.

RAIN MAC - oikeastaan  sais sataa aina. Taidan muuttaa Manchesteriin.

Bubbling under:
Dirty Bucks, Madraspaidat, Shetlandit, nakuilu
get your kicks on route six six six

Socrates

  • Vieras
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #8 : 23.02.12 - klo:08:05 »
^ Mistä Ivy hankkii beater-chinonsa?

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #9 : 23.02.12 - klo:08:45 »
Takki - Barbour Bedale.
Neule - PRL:n harmaa neule, jolla ikää reilu kuusi vuotta.
Kengät - Clarksin desert bootsit tietty.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #10 : 23.02.12 - klo:09:19 »
^ Mistä Ivy hankkii beater-chinonsa?

Kapp Ahl. Pseudo-americana-mallisto Hampton Republic (LOL @..), vain ja ainoastaan silloin kun ne ovat alehinnaltaan 20 egeä tai alle.

Jotkut kalliimmat a la Buzz rRickson kiinnostais kovin, pitää myöntää. Mutta jotenkin olen semmoinen että voin maksaa neuleista, takeist, paidoista tai kengistä paljon mutta housujen suhteen olen hiukan pihi. Jotkut flanellit sun muut formaalimmat housut on tosin asia erikseen. Semmoisia en edes yritä hakea halvalla.
get your kicks on route six six six

Socrates

  • Vieras
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #11 : 23.02.12 - klo:09:29 »
^ Täytyypä katsastaa nuo Kappahlin byysat, kiitos vinkistä. Itsekin törsään aika surutta tiettyihin artikkeleihin, mutta chinoissa iskee jostain syystä piheys. Hinta ei mielestäni kohtaa laatua ainakaan kivijalasta ostaessa, tosin kokemusta ei ole kuin Dockerseista ja vastaavista.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #12 : 23.02.12 - klo:09:55 »
Jep, jossain Dockerseissa ei ole mitään käytännön eroa näihin halpiksiin. Tried and tested. Jotkut Ricksonit, Bill's Khakit jne onkin sitten toinen juttu. Näitä ei sitten kotikaupungin kivijalkakaupasta saa. Jotenkin olen hiukan varautunut housujen ostamiseen netistä. Kummaa, kun hankin kenkiä, paitoja ja kaikkea muuta ihan surutta.

Hyvä kaveri on suositellut Land's Endin kapeamman mallin chinoja - kuulemma hintaanasa nähden erinomainen kauppa. Aion testata.
get your kicks on route six six six

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #13 : 23.02.12 - klo:10:33 »
Itse tapasin käyttää Dockerseja (vaihtoehtojahan ei ihan valtavasti ollutkaan), mutta Euroopan vakiomallien laatu alkoi heiketä jo joskus reilut kymmenisen vuotta sitten samalla kuin hinta nousi jatkuvasti. Hinta ja laatu eivät oikein enää kohdanneet. Amerikassa myytävien laatu mielestäni tuntuvasti parempaa.

Tällä hetkellä itselleni mieluisimmat löytyvät Dressmannista, Eagle chinot.  Kapeahko leikkaus ja korkeahko vyötärö. Istuvat mukavasti ja kangas on laadukkaan tuntuista. Alle 20 eurolla myytiin näitäkin pari viikkoa sitten.
Keep Calm and Carry On.

teddy boy

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 283
  • Need for Tweed
    • Profiili
Vs: Suosikki vaatekappaleeni on..
« Vastaus #14 : 23.02.12 - klo:13:54 »
Pitääkin käydä tsekkaamassa kapp ahlin ja dressmanin chinot. Sellaiset olis hakusessa nyt. Carlingsilta oon kyylännyt dr. denimin chinoja, mutta ne onkin jo 70€, jonka takia olen vielä jättänyt housut kauppaan.

Suosikkivaate: u-haulilta ostetut trickers stow:t. Kiitti vielä! Ja bb:n ocbd on heti kakkosena!
I'll get me coat...