Kirjoittaja Aihe: Sadetakit  (Luettu 95778 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #45 : 15.02.12 - klo:13:02 »
^ Hypisteltynäkin hieno. En sovittanut päälle.

Hemmetti olisti ostanut!

No nyt en oo täysin kade. :D
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #46 : 15.02.12 - klo:13:06 »
Juu tuohan on hieno. Ton vois ostaa jos se vaikka pitäs vettä niin ei tarttis alkaa läträämään minkään kemikaalien kanssa.
'
Grenfellit on perkeleen laadukkaita - ihan samalla viivalla parhaimman Burberryn / Aquascutumin kanssa.

Mikäli olet isohko mies etkä marjanpoimija - mulla olis vaatekaapissa yksi vintage Grenfell, keskiharmaana, erinomaisessa kunnossa mutta itselle liian iso. Ostin ebaysta viime talvena, vääärin kokomerkinnöin. En viitsinyt alkaa palauttaa - olen pitkään ollut kahden vaiheilla annanko ompelijalle räplättäväksi vai kiertoon. Saatuani sen Burberryn olen sitä mieltä että kiertoon.

Isot äijät uk 44/ eur 54 _> kokoiset yhteyksiä - edullisesti lähtee. En oikein viitsisi alkaa tuota ebayssakaan säätämään.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #47 : 15.02.12 - klo:13:07 »
Nyt kun on puhe trensseistä, niin mikä oikein on se Burberryn klassikkomalli ja paljonko se suunnilleen maksaa ovh-hintaisena? Esim. tuolla Flannelsilla (http://www.flannelsfashion.com/) on alennuksessa Burberry Brit-malliston Half Lined Cotton Trench hintaan 450£, normi 550£.

Burberry Brit on 2010 julkistettu halpatuotanto-trendihipsterimallisto, jonka trenssi on perinteistä lyhyempi.

Mallistot ovat siis nykyisin Brit, London ja Prorsum? Burberryn sivuston mukaan lyhyttä ja pitkää on kaikilla kolmella mallistolla. Sellainen "oikea", jossa on mielestäni oltava gun flap, vyö, mittaa polveen saakka, epoletit ja sadesuoja selässä tuntuu olevan aika vaikea tuolta löytää.

Go Ebay, Go vintage. Saat kaikin herkuin - eikä ole Nova Checkiä kauluskäänteissä.
get your kicks on route six six six

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #48 : 15.02.12 - klo:13:12 »
^Kauluskäänteessä näyttäisi olevan itseasiassa valinnanvaraa. Kolmella tonnilla saa vaikka alligaattorinnahkaa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #49 : 15.02.12 - klo:13:15 »
^Mikä ettei jos semmoisesta tykkää.
get your kicks on route six six six

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #50 : 15.02.12 - klo:13:21 »
Juu tuohan on hieno. Ton vois ostaa jos se vaikka pitäs vettä niin ei tarttis alkaa läträämään minkään kemikaalien kanssa.
'Grenfellit on perkeleen laadukkaita - ihan samalla viivalla parhaimman Burberryn / Aquascutumin kanssa.
Mikäli olet isohko mies etkä marjanpoimija - mulla olis vaatekaapissa yksi vintage Grenfell, keskiharmaana, erinomaisessa kunnossa mutta itselle liian iso. Ostin ebaysta viime talvena, vääärin kokomerkinnöin. En viitsinyt alkaa palauttaa - olen pitkään ollut kahden vaiheilla annanko ompelijalle räplättäväksi vai kiertoon. Saatuani sen Burberryn olen sitä mieltä että kiertoon.
Isot äijät uk 44/ eur 54 _> kokoiset yhteyksiä - edullisesti lähtee. En oikein viitsisi alkaa tuota ebayssakaan säätämään.

Kiitos vaan mutta mä en marjoja oo koskaan poiminut enkä poimi. Piirakassa saatan syödä jos sille päälle satun. Eli en ole aivan noin iso äijä mut sun kiusaks taidan tänään kotimatkalla käydä sovittamassa moista takkia päälle kun kuitenkin kuljen ton kaupan ohi päivittäin.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
There ain't no rest for the wicked...

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #52 : 15.02.12 - klo:14:01 »
Juu tuohan on hieno. Ton vois ostaa jos se vaikka pitäs vettä niin ei tarttis alkaa läträämään minkään kemikaalien kanssa.
'Grenfellit on perkeleen laadukkaita - ihan samalla viivalla parhaimman Burberryn / Aquascutumin kanssa.
Mikäli olet isohko mies etkä marjanpoimija - mulla olis vaatekaapissa yksi vintage Grenfell, keskiharmaana, erinomaisessa kunnossa mutta itselle liian iso. Ostin ebaysta viime talvena, vääärin kokomerkinnöin. En viitsinyt alkaa palauttaa - olen pitkään ollut kahden vaiheilla annanko ompelijalle räplättäväksi vai kiertoon. Saatuani sen Burberryn olen sitä mieltä että kiertoon.
Isot äijät uk 44/ eur 54 _> kokoiset yhteyksiä - edullisesti lähtee. En oikein viitsisi alkaa tuota ebayssakaan säätämään.

Kiitos vaan mutta mä en marjoja oo koskaan poiminut enkä poimi. Piirakassa saatan syödä jos sille päälle satun. Eli en ole aivan noin iso äijä mut sun kiusaks taidan tänään kotimatkalla käydä sovittamassa moista takkia päälle kun kuitenkin kuljen ton kaupan ohi päivittäin.

Jos Lontoossa asut, kannattaa ihmeessä. Minä ainakin kävisin.

Älä ota henkilökohtaisesti mitä tulee marjoihin ja yrtteihin. Pistin ihan yleisheittona tätä foorumia viime vuosina vaivannutta slim fit -maniaa kohtaan.
get your kicks on route six six six

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #53 : 15.02.12 - klo:14:23 »
Mua vois tuo Ivyn tarjous kiinnostaa, mutta olenkohan mies kun yleensä takit on sellaista Eur50-52?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #54 : 15.02.12 - klo:14:30 »
Olet - samaa kokoa minäkin! :D Tuo Grenfella saattaa olla siis sinulle liian suuri. On meinaan mulle myös. Mutta voin toki laittaa kuvia / mittoja mikäli kiinnostaa. Privaviestiä tulemaan.

Vast Tlk 'Puistomiehet Sadetakeissa'
get your kicks on route six six six

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #55 : 15.02.12 - klo:14:32 »
Laita ihmeessä jos viitsit, sekä kuvia että mittoja!
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #56 : 15.02.12 - klo:14:37 »
Koetan ehtiä illalla - perhelllisenä voi tosin mennä myöhään / säätämiseksi. Mutta tulee asap.
get your kicks on route six six six

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #57 : 15.02.12 - klo:14:40 »
Ota aikaa. Itsekin familyman niin tiedän mistä puhutaan.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

ramarao

  • Kisälli
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Sadetakit
« Vastaus #58 : 15.02.12 - klo:14:45 »
Jos Ivyn takki ei sovi Daniukselle, niin minä olen myös kiinnostunut siitä. Vaikuttaisi olevan sopiva minulle.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sadetakit
« Vastaus #59 : 15.02.12 - klo:15:45 »
Laitan kuvia, mittoja yms juttuja jokaiselle kiinnostuneelle.

get your kicks on route six six six