Kirjoittaja Aihe: The tie bar, kokemuksia?  (Luettu 18262 kertaa)

NK

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
The tie bar, kokemuksia?
« : 04.02.12 - klo:13:03 »
Hei!

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä puodista? Heillä näyttäisi olevan varsin kattava valikoima herkullisia solmioita, solmukkeita, taskuliinoja ym. halpaan hintaan. Ainakin oma mielenkiintoni heräsi.

http://www.thetiebar.com/

-NK

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #1 : 04.02.12 - klo:13:16 »
Hei!

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä puodista? Heillä näyttäisi olevan varsin kattava valikoima herkullisia solmioita, solmukkeita, taskuliinoja ym. halpaan hintaan. Ainakin oma mielenkiintoni heräsi.

http://www.thetiebar.com/

-NK

Aikoinaan (pari vuotta sitten) oli hillitön yhteistilaus (erään ystävällisen, erittäin mukavan ja komean sällin toimiessa proxyna) kyseisestä putiikista (topic on uudistusten myötä hävinnyt)...

Ihan perustavaraa halpaan hintaan, ei varmasti kenellekään tilauksessa mukana olleella valittamista. Taskuliinoissa nyt tuskin ainakaan voi kovasti pettyä.

Miinuspuolena (oli tuolloin) se, että toimitus on varsin kallista ja toimitustapa (FedEx) takaa kaikki mahdolliset tullit ja muut lisäkulut.

Edit. Sivut tarkastettuani, näyttää olevan nykyisin mahdollisuus myös USPS-postitukseen. (Halvalla, ilman seurantaa)
« Viimeksi muokattu: 04.02.12 - klo:13:22 kirjoittanut ChuckBass »

NK

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #2 : 04.02.12 - klo:13:28 »

Miinuspuolena (oli tuolloin) se, että toimitus on varsin kallista ja toimitustapa (FedEx) takaa kaikki mahdolliset tullit ja muut lisäkulut.

Edit. Sivut tarkastettuani, näyttää olevan nykyisin mahdollisuus myös USPS-postitukseen. (Halvalla, ilman seurantaa)


Juu nyt näyttäisi siltä että FedEx on 25,99$ ja USPS 12,99$. Nyt tuo ei kovin paha ole kun vielä dollarit siitä vähän supistuu alaspäin euroiksi vaihdettaessa.

Itsekkin olin ehdottamassa, että löytyisikö halukkaita yhteistilaukseen?


Lainaus korjattu. - Jussi
« Viimeksi muokattu: 30.03.12 - klo:14:33 kirjoittanut Jussi »

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #3 : 06.02.12 - klo:12:50 »
Tilasin joskus tuolta 5 solmuketta. Nopeasti tulivat ja ovat laadullisesti ihan ok. Itse asiassa minulla on tänään yksi the Tiebarin solmuke kaulassa.

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #4 : 06.02.12 - klo:21:04 »
Itsekkin olin ehdottamassa, että löytyisikö halukkaita yhteistilaukseen?

Voisin olla mukana jokusella taskuliinalla, kenties pari skrakaakin.
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Uri

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #5 : 06.02.12 - klo:21:16 »
Voisin ottaa muutaman taskuliinan...

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #6 : 26.06.12 - klo:12:17 »
Jos joku on tilailemassa tuolta jotain niin voisin olla mukana jakamassa postikuluja.
There ain't no rest for the wicked...

Local Blacksmith

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #7 : 26.06.12 - klo:12:27 »
Tilasin joskus tuolta 5 solmuketta. Nopeasti tulivat ja ovat laadullisesti ihan ok. Itse asiassa minulla on tänään yksi the Tiebarin solmuke kaulassa.

Ovatko nuo solmukkeet kaikki valmiiksi solmittuja?
En ainakaan heti löytänyt selitystä, mutta "Adjustable neck size 13" - 18"..." viittaisi siihen suuntaan.
"You've got to know the rules before you can break 'em. Otherwise, it's no fun." -Sonny Crockett-

lawry

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 262
  • UNDISPUTED #MENSWEAR CHAMPION
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #8 : 26.06.12 - klo:12:29 »
Tilasin joskus tuolta 5 solmuketta. Nopeasti tulivat ja ovat laadullisesti ihan ok. Itse asiassa minulla on tänään yksi the Tiebarin solmuke kaulassa.

Ovatko nuo solmukkeet kaikki valmiiksi solmittuja?
En ainakaan heti löytänyt selitystä, mutta "Adjustable neck size 13" - 18"..." viittaisi siihen suuntaan.

Osa on, osa ei. "Self-Tie" solmitaan itse, "Pre-Tied" on valmista kamaa.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #9 : 26.06.12 - klo:13:18 »
Tilasin joskus tuolta 5 solmuketta. Nopeasti tulivat ja ovat laadullisesti ihan ok. Itse asiassa minulla on tänään yksi the Tiebarin solmuke kaulassa.

Ovatko nuo solmukkeet kaikki valmiiksi solmittuja?
En ainakaan heti löytänyt selitystä, mutta "Adjustable neck size 13" - 18"..." viittaisi siihen suuntaan.

Kuten LA sanoi. Myös itsesolmittavien solmukkeiden täytyy olla säädettäviä (elleivät sitten ole mittaan tehtyjä).
Kaikki villa tottelee rautaa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #10 : 29.08.12 - klo:19:04 »
Vasta tänään löysin tämän verkkokaupan etsiessäni seersucker-solmiota, joita ei kesällä hakiessani löytynyt eBaystä. Jätin tilauksen, laitan kommenttia kun kuori on perillä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #11 : 29.08.12 - klo:20:04 »
Oma paketti oli tuli kotiin nopeammin kuin pizza kaupungin keskustasta. Ja tämä on pieni kaupunki.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #12 : 30.08.12 - klo:11:40 »
Toimitusaika oli nopea. Tilasin itse läjän taskuliinoja aikanaan torstaina ja maanantaina tai tiistaina oli paketti postilaatikossa.

JStenfors

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #13 : 30.08.12 - klo:12:01 »
Taskuliinat ovat todellakin hyviä ja hinta-laatusuhde mainio. Kannattaa ottaa se hitaampi kuljetus, koska sekin on lähes yhtä nopea kuin kalliimpi vaihtoehto. Muistaakseni tiebar laittaa lähetyksissä arvon alhaiseksi, jotta non-US asiakkaat välttyy tulleilta. Lafkan solmiot ovat myös ok.

Sprezzaturpa

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: The tie bar, kokemuksia?
« Vastaus #14 : 30.08.12 - klo:23:36 »
Oisko heittää mitään kuvia taskuliinoista? Olisi kiva nähdä miltä ne näyttävät käytössä.