Kirjoittaja Aihe: Herrasmies ja fyysinen kunto  (Luettu 367948 kertaa)

Joona_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #435 : 17.10.12 - klo:12:34 »
http://youtu.be/SS_69v3lVVo

what is this

Eihän tosta puutu kuin iso kello seinästä ja puhe olisi crossfitistä.
Your ad here? High Traffic/Low Rates

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #436 : 19.11.12 - klo:18:05 »
Kiitän, eiköhän noi power perfectit tule pistettyä tilaukseen. Dowinit kiinnostaisi, mutta 43 tuskin voi millään sopia kun normaalisti koot mulla jotain 45:n paikkeilla.


Kummat tilasit? Pitäisi itsekin panostaa muutaman vuoden jahkailun päätteeksi nostokenkiin. Adidaksia kävin sovittamassa: muuten hyvät, mutta kanta voisi olla hieman korkeampi. Mitä mieltä cdos ja kumppanit ovat - onko Adidaksen 2 cm riittävä?

Hetki sitten kyselin eräästä Turun Kauppiaskadulla sijaitsevasta liikkeestä painonnostokenkiä:

Minä: Onko teillä painonnostokenkiä?
Myyjä: Joo on meillä näitä Otomixeja (osoittaa hyllyä)
Minä: Nuo taitavat olla painitossut
Myyjä: Ei ei, nämä ovat painonnostokengät
Minä: Eihän näissä ole yhtään kantakiilaa edes?
Myyjä: On näissä sisällä
Myyjä: Näillä Jutta ja Arikin treenaa, näillä on hyvä vetää kyykkyä ja MAVEE
Minä: Selvä


geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #437 : 20.11.12 - klo:10:13 »
Ok, kiitos. Lähinnä mietin tuota kantaa etukyykyn kannalta. Kengän pitäisi varmaan istua aika napakasti?


geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #438 : 20.11.12 - klo:22:58 »
Kyykyt menee pohjiin ihan hyvin. Ajattelin, että tuo kanta auttaisi pitämään selän paremmassa asennossa, nyt kippaa välillä vähän liikaa eteen varsinkin raskaamilla romuilla. Luulen, että takareisien (erityisesti yläosan) venyttely, nostokengät ja keskivartalon vahvistaminen korjaavat ongelman.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #439 : 20.11.12 - klo:23:20 »
otin power perfectit. ainakin mun peruskyykkäilyyn ovat sopineet aivan loistavasti. two thumbs up.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #440 : 21.11.12 - klo:09:29 »
Jos ei kyykyssä pääse pohjaan, niin kannattaa kokeilla käyttää useimmilta saleilta löytyvää kantakiilaa (se laudanpätkä joka asetetaan kantapäiden alle). Itse en ole käyttänyt, mutta toimii kuulemma myös pidempiaikaisena ratkaisuna, toisaalta olisi kyllä parempi että saisi tehtyä ilman.

Hyvä kenkä tietenkin tukee jalkaa, mutta on täysin mahdollista treenata turvallisesti jalkoja ilman kenkiä myös suuremmilla määrillä malmia.

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #441 : 21.11.12 - klo:13:51 »
Jees, taidan laittaa addut tilaukseen. Itse asiassa tuo kanta taitaa olla yli 2 cm (0,75"), kun tarkemmin muistelen.

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #442 : 25.11.12 - klo:11:41 »
Hain lopulta PP:t paikallisesta Intersportista hintaan 103,50 €. Yhden käyttökerran perusteella erittäin hyvät tossut.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #443 : 08.01.13 - klo:20:42 »


Wrangen kuvasto tuli tänään ja siinä oli Gasp-vaatemerkin valikoimaa yhdelle aukeamalle levitettynä. Olen seurannut mielenkiinnolla kuinka tyypittelevää harraste- ja elintapapukeutuminen on. Raudan pumppaajien ajatellaan viihtyvän vaatetuksessa, jonka värit ovat hyvin maanläheiset ja kuviointi lehvästöön sulautuvaa. Myös kuriositeetteja arvostetaan, kuten lyhyt- ja pitkähihaisen t-paidan yhdistelmää.

Ymmärrän kyllä kuinka massiiviset lihakset kasvattaneet eivät löydä tavaratalovalikoimasta istuvia vaatteita, mutta että samalla heidän tyylillisen makunsa oletetaan myöskin olevan valtavirrasta poikkeavaa. Eikö kehonrakennus ole vain harrastus, vai muuttuuko ihmisen psyyke samalla tietyn kaavan mukaiseksi? Onko normaaleissa asusteissa jotain vikaa mikä estää niiden tekemistä vain laveammalle vartalolle? Puntinnostajien kuvittelee haluavan marginalisoida itsensä myös vaatteiden perusteella.

Mainoksien laajuuden perusteella tämä on myös yleistä.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #444 : 08.01.13 - klo:22:09 »
Lyhyt vastaus. Kyllä. Ja koskee isoa osaa intohimoisesti johonkin suhtautuvia. Eli siitä tulee elämäntapa ja siihen ryhmään halutaan kuulua myös ulkoisen olemuksen perusteella.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #445 : 08.01.13 - klo:22:13 »
^^Mitään kamppailulajeista tietämättömänä olen aina mieltänyt tuon näiden UFC-tyyppien ja muiden älyvapaaottelijoiden tyyliksi. Tapout ja vastaavat merkit, unohtamatta ripausta Ed Hardyä.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #446 : 09.01.13 - klo:17:51 »
Lyhyt vastaus. Kyllä. Ja koskee isoa osaa intohimoisesti johonkin suhtautuvia. Eli siitä tulee elämäntapa ja siihen ryhmään halutaan kuulua myös ulkoisen olemuksen perusteella.


Toisin sanoen, pukeudutaan tietyllä tavalla kun kaikki muutkin niin tekevät. Ei varsinaisesti yksilöllistä, mutta taitaa olla sama juttu tällä foorumilla.

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #447 : 02.04.13 - klo:21:49 »
^^Mitään kamppailulajeista tietämättömänä olen aina mieltänyt tuon näiden UFC-tyyppien ja muiden älyvapaaottelijoiden tyyliksi. Tapout ja vastaavat merkit, unohtamatta ripausta Ed Hardyä.

Sen verran tekisin rajausta, että Suomessa noita Tapoutin ja muiden vapaaottelurytkyjen valmistajien vehkeitä vapaa-ajallaan käyttävät pääosassa juuri peruskurssin käyneet UFC-fanipojat sekä satunnaiset hurjat, jotka sitten kuppilassa aukovat suutaan ja kertovat kuinka vetävät porukkaaturpaan, eivät todelliset harrastajat niinkään.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #448 : 03.04.13 - klo:18:07 »
Lyhyt vastaus. Kyllä. Ja koskee isoa osaa intohimoisesti johonkin suhtautuvia. Eli siitä tulee elämäntapa ja siihen ryhmään halutaan kuulua myös ulkoisen olemuksen perusteella.

Pukeutuminen on viestintää ja tapa manifestoida ja vahvistaa ryhmäidentiteettiä. Ihminen on visuaalinen olento ja suurin osa elämän ad-hoc -informaatiosta tulee päähän silmien kautta. Teemme vastaantulevasta tuntemattomasta monenlaisia pitkällekin meneviä luokittelevia johtopäätöksiä sekunnin - pari kestäneen näköyhteyden peristeella; Onko vastaantulija kiinteistönvälittäjä vai pultsari? Onko golffari, ratsastaja, purjehtija vai enemmän automiehiä? Onko päällä golf- vai ratsastushousut, purjehdustakki vai mersun mainostoppa?  Omien kiinnostuksen kohteitten semiotiikkaa tunteva tunnistaa muita helpommin lajitoverin pienistäkin vihjeistä kuin keikari toisen klubisolmiosta.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Herrasmies ja fyysinen kunto
« Vastaus #449 : 03.04.13 - klo:20:05 »
Venyttely ja tekniikkatreeni auttaa. Myös etukyykyn harjoittelu voi auttaa parantamaan kapean jalka-asennon takakyykyn tekniikkaa, koska se pakottaa ylävartalon pystympään asentoon. Ei kannata treenata palikka kantojen alla pysyvästi, vaan harjoitella oikea kyykkyliikkuvuus (ellei ole jokin vamma joka estää). Ei myöskään kannata treenata ilman kenkiä. Kengät suojaavat iskuilta ja tukevat jalkaa sekä tuovat pitoa.

Polvivamman takia uskallan kyykätä vain korkeintaan siihen asti, että jalka muodosta suoran kulman. Eikös se riitä?
Nimin. Kuntosalin-äskettäin-löytänyt
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.