• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)

Aloittaja Riki Sorsan veli, 08.01.12 - klo:23:37

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: ivyman - 11.01.12 - klo:22:29Nike Forrest Gump aka Cortez on suurin piirtein ainoa hyvän näköinen vehje, jota mainittu inhoamani valmistaja on koskaan tehnyt.

Tennis classic.
Kaikki villa tottelee rautaa.

i v y m a n

Nope. Cortez ei ole tennistossu vaan kivikautinen juoksujalkine. Oli pakko oikein hakeuta Nikken sivustolle, jotta pystyin varmistamaan etten puhu pötyä.

http://www.nike.com/nikeos/p/sportswear/en_US/cortez_feature?country=US

get your kicks on route six six six

bowtiepasta

Cortezissa aika vahvat cholo-assosiaatiot. Käytettäväksi flanellipaidan (vain ylin nappi kiinni) ja prässättyjen farkkujen tai dickiesien kanssa.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Riki Sorsan veli

Nike Air Max 95

Ihan rehelliset lenkkikengät.

jk

Common Projectsit on muuten aika uskomattomat noin niinkuin laadun näkökulmasta. Minulla on kahdet "OG":t jostain todella monen vuoden takaa ja näyttävät valehtelematta vasta ostetuilta.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Juba - 12.01.12 - klo:22:05
Nike Air Max 95

Ihan rehelliset lenkkikengät.

Onkohan tässä ihan alkuperäinen '95 Air Maxien väritys? Mulla oli v.1995 kaksi paria noita, toiset melkolailla kuin kuvassa, toisissa limen sävyjä.

Jalassa tuolloin aina lenkkarit, kledjut Polo Sportia tai Stüssya, kannettavassa CD-soittimessa junglea. Huh.

Franck Gaultier

Lainaus käyttäjältä: Socrates - 18.01.12 - klo:08:47

Jalassa tuolloin aina lenkkarit, kledjut Polo Sportia tai Stüssya, kannettavassa CD-soittimessa junglea. Huh.

Asiallinen meininki!

konda

Lainaus käyttäjältä: Co-respondent - 11.01.12 - klo:10:52
Pitäisittekö te noista Balanceista ilman tuota N-kirjainta?
On pakko olla siinä. Muuten se ei ole NB.

Tässä kaunista monoa.

adidas navvy boot

Jälkimmäiset Court Deckit muuten lähtevät käyttämättönä koossa UK 13 ja 60 euroa. Ovat koon liian suuret itselleni.

phoniexpress

Tomba

Lainaus käyttäjältä: Juba - 28.01.12 - klo:17:25

Vautsi! Joskus ennen vanhaan mulla oli tuollaiset mustat feikit. Onko noita jostain saatavilla vielä nykyisin? Mikä noiden malli on?

Riki Sorsan veli

i v y m a n

Jeesus että nuo Airit on hirveitä. Olen vihannut niitä aina. Totaalinen esteettinen katastrofi.
get your kicks on route six six six

Jussi

Lainaus käyttäjältä: ivyman - 28.01.12 - klo:22:59
Jeesus että nuo Airit on hirveitä. Olen vihannut niitä aina. Totaalinen esteettinen katastrofi.

+1

K1X Octoberfest edition = jos pitää pelata B-ballia.
Kaikki villa tottelee rautaa.