Kirjoittaja Aihe: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)  (Luettu 126677 kertaa)

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #30 : 11.01.12 - klo:12:32 »
*valtaisa facepalm*
Oletteko te ihan tosissanne?
There ain't no rest for the wicked...

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #31 : 11.01.12 - klo:12:41 »
^ Tämän kuvan jälkeen aloin itse ottaa tämän ketjun aika tosissani...

[spoiler][/spoiler]

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #32 : 11.01.12 - klo:12:46 »
^Erittäin tasokasta materiaalia. Nuo lenkkarit oli kaiketi parempi värittää koska ei niitä kukaan olisi muuten huomannut.
There ain't no rest for the wicked...

Timati

  • Vieras
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #33 : 11.01.12 - klo:12:47 »
Mä aion antaa täyden tukeni katumuotipuolelle tällä foorumilla. Siis tän jälkeen:

[spoiler][/spoiler]


---------
Edit: Joku muukin ehti näemmä ensin. . . Hyvä maku sulla.
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:14:03 kirjoittanut Tauno »

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #34 : 11.01.12 - klo:12:49 »
Edit. Oon varma et toi Gafferin kuva on jotenkin photoshopattu...

Jep. Näin kenkien väristä.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #35 : 11.01.12 - klo:13:31 »
Näin niitä kuuluu käyttää. Ei muuten. Tähän ei ole mitään sanomista.


i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #36 : 11.01.12 - klo:21:30 »
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #37 : 11.01.12 - klo:21:32 »
Jotenkin se on aina yhtä hauskaa, miten jotkut jaksavat itkeä siitä kuinka rumia teknisemmät tossut ovat ja kuinka ennen oli kaikki paremmin, vaikka en edes itse elänyt silloin.

Minä elin - joten voin rutista hyvällä omalla tunnolla. Minua ei nuo Niken avaruuuslaivt puhuttele millään tapaa.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #38 : 11.01.12 - klo:21:37 »
usein mielenkiintoisempaa on mennä vähän niiden kaikkein ilmiselvimpien ratkaisujen toiselle puolelle.

Mutta eikö 'näppärästi yhdistetyt' New Balancet ole aika lailla ilmiselvä ratkaisu - samaan tapaan kuin jotkin muut hipsterismin tunnusmerkit (lue: kliseet) kuten liian kireät housut, 'ironiset' viikset, liian suuret retrot rillit jne. Noita NB-tossuja kun on aika pitkän aikaa nähnyt näillä 'ilmiselvien ratkaisujen' ulkopuolelle pyrkivillä 'edelläkävijöillä'.

Tämä nyt tällaista pseudofilosofista pohdintaa - mulle on ihan sama jos jotkut haluaa kulkea rumissa lenkkareissa jotka alkavat olla stereotypia.
get your kicks on route six six six

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #39 : 11.01.12 - klo:21:43 »
Ei minullakaan mitään tennareita, farkkuja tai nahkatakkeja vastaan ole. Se, miksi kaikki on jotain japanilaisilta kopioitua hirvitystä sen sijaan ei avaudu (se vege TOJ-takki tosin on aika hieno). Onko tämä nyt sitten sitä individualistista hipsterismiä vai ei, se ei ihan ole selvinnyt mutta käsittääkseni täällä kirjoittaa ihan aikuiset miehet enkä ole sellaisten sen enempää kuin teinien ihan oikeissa juoksukengissä kaduilla liikkuvan. Japanilaisten turistien sen sijaan olen.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #40 : 11.01.12 - klo:21:50 »
En usko, että tässä on mitään syvempää filosofista merkitystä... tai ainakaan itse en ole sellaista miettinyt. A-1 Bomberin raiskaaminen räikeillä Air Max 90:sillä tuntuu nyt siltä omalta jutulta tällä hetkellä ja se riittää. Enkä ainakaan itse perusta siihen, että pitää lokeroitua johonkin. Käytän niitä juttuja, mitkä tuntuvat nyt hyvältä. Tällä hetkellä ne vaan sattuvat olemaan viikset, nahkarotsi ja lenkkarit :D

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #41 : 11.01.12 - klo:21:54 »
Jotenkin se on aina yhtä hauskaa, miten jotkut jaksavat itkeä siitä kuinka rumia teknisemmät tossut ovat ja kuinka ennen oli kaikki paremmin, vaikka en edes itse elänyt silloin.

Minä elin - joten voin rutista hyvällä omalla tunnolla. Minua ei nuo Niken avaruuuslaivt puhuttele millään tapaa.

Tarkoitukseni oli kirjoittaa, "vaikka ei edes itse elänyt silloin". Viittasin lähinnä yleiseen menneiden aikojen ihannointiin, johon tällä foorumilla törmää suhteellisen usein. Jos ei joku tyyli puhuttele, niin ei siinä mitään. Ei meikäläistäkään puhuttele kaikki tyylit.

Pakko kyllä antaa propsit Juballe tästä ketjusta. Ennen tätä ketjua foorumilla oli ollut vähän turhan hilkaista.

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #42 : 11.01.12 - klo:21:55 »
Käytän niitä juttuja, mitkä tuntuvat nyt hyvältä.

Tämä.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #43 : 11.01.12 - klo:21:57 »
Ivylle:
Viittasin tuossa ehkä enemmän siihen miten alunperin New Balanceja on alkanut taas näkymään. Alkoihan noita näkyä blogeissa jne. kolme neljä vuotta sitten.

Nythän tuo lookki toki popularisoitunut jo aika tavalla, enkä nyt sano että se on mitenkään erityisen freesi edes enää. Näyttää kuitenkin hyvältä meikäläisen silmään. Esim just 998:t, 1300:t tai 1500:t + jotain EG:tä ja vastaavaa. New Balancet istuvat kuitenkin loppupeleissä aika ongelmitta americanaan. Rentoa, mukavaa ja toimivaa.

En esim itse ajatellut lopettaa New Balancejen käyttöä vain koska nyt niitä näkee ihan helsingin katukuvassakin. Antaa hipstereiden (kukaanhan ei tietenkään itse identifioi itseään hipsteriksi) käyttää mitä lystäävät.

Mutta joo, juba nyt parhaiten asian tiivisti. "juttuja, mitkä tuntuvat nyt hyvältä"
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Lenkkareiden ylistyslanka (Hater will hater's)
« Vastaus #44 : 11.01.12 - klo:22:29 »
No joo.. ehkä minun on turha osallistua tähän keskusteluun. Lenkkariestetiikka (tai siis minusta sen krooninen puute) ei puhuttele millään muotoa. Vähäeleiset tennarit ovatkin sitten toinen juttu. Joku ihmetteli sitä, miksi on erikseen lenkkariketju - sehän on päivänselvää: lenkkarit on ihan eri vehkeet kuin tennarit. New Balncet ja jotkut Jack Purcellit on ihan eri maailmasta.

No joo, jotkut vanhan ajan lenkkarit voisin itsekin sulattaa - Nike Forrest Gump aka Cortez on suurin piirtein ainoa hyvän näköinen vehje, jota mainittu inhoamani valmistaja on koskaan tehnyt. Harmi vain että aikanaan niistäkin tuli Superstarien kaltainen massailmiö. Addulla oli aikanaan myös hauskan näköisiä lenkkareita, mm. 70-80-luvun taitteen Rusty.
get your kicks on route six six six