Kirjoittaja Aihe: M: CT tummanharmaa irtotakki, 40R, uudenveroinen, toimivat napinlävet  (Luettu 1320 kertaa)

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vaatekaapissa on vuoden verran roikkunut erittäin asiallinen CT:ltä tilattu rotsi. Ollut päällä tasan kerran, kun ei sitten ollutkaan itselle sopiva.

Takki on tummanharmaa, 100% villaa ja vuori viskoosia. Kaikenkaikkiaan hyvälaatuinen rotsi, ja nyt myytävään hintaan nähden suorastaan törkeän halpa. Erikoisuutena tässä on hihoissa tomivat napinlävet.

Kuvat puhukoon puolestaan, väri on oikeimmillaan neljännessä kuvassa (takaapäin), en oikein saanut kuvattua niin, että värit olisivat samat. Lisäksi kolmannessa kuvasa takki roikkuu keskeltä mikä johtuu siitä, että henkari kääntyy sisäänpäin.

Otin joitakin mittoja:
Olkapää-olkapää (takaa mitattu, takki tasaisella, sauma-sauma) 47cm, takaa kauluksesta helmaan 82cm, olkasauma hihansuu 64cm, kapeinkohta 51cm. Lisämittoja pyydettäessä. Olen itse  "49 ja 3/4" (179cm)  ja sanoisin, että takki istuu parhaiten 50 1/2 kokoiselle, eli mitoitus on CT:n tapaan mallia englantilainen.

Takkia pääsee sovittamaan stadissa ja mieluiten teen kaupat kasvotusten, pistän kuitenkin myös postiin jos tarve vaatii.  

Sain itse takin mielestäni hyvällä diilillä 120e, mutta joku muu saa tästä vielä paremman, eli myydään hintaan 75e + postit jos sellaista tarvitaan. Jos on mielenkiintosa saada hyvä rotsi, niin tässä on sellainen edullisesti - toteutus on sen verran hyvä, että tätä kannattaa ompelijalla säätääkkin, jossei istu hansikkaan tavoin heti ensiyrittämällä. Yhteydenotot yksityisviestillä.

Kuvat:





« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:09:51 kirjoittanut joekok »

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Nostetaas ilmoitusta. Edelleen siis myymättä. Tästä todella hyvä rotsi niin edulliseen hintaan että sitä kannattaa vähän muokatakkin.

Kulkee tarvittaessa tänä viikonloppuna myös Suomen Turkuun, muutoin sijainti on Punavuori, Helsinki.

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Nosto ;)