Kirjoittaja Aihe: Meermin-kengät  (Luettu 423705 kertaa)

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #945 : 31.05.15 - klo:22:27 »
Ei mittavien varastojen pitäminen käyttökunnossa varmaan järkevää olisikaan, mutta myynnin yhteydessä tehtävä pieni käyttöönottohuolto myyjän toimesta voisi olla järkevää. Voisi jäädä moni kommentti kusetushinnoista ja surkeasta laadusta saamatta.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #946 : 22.06.15 - klo:13:38 »
Onko nuo oikeasti ruskeat, eli näyttääkö vain kuvassa punaiseen vivahtavalta?
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4391#

Sheldon

  • Kisälli
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #947 : 01.07.15 - klo:15:48 »
Tänään saapui uudet derbyt https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4590, tilauksesta meni vain 10 pv kenkien saapumiseen.

Jouduin myymään liian pienen koon vuoksi aiemmin ostamani uk8 parin, nyt pelasin varman päälle ja 9 vaikuttaa hyvältä, mahdollisesti tulen käyttämään pohjallisia (vertailuna loaken f lestin 8,5 istuu todella hyvin, joten ehkä seuraava hiro on myös sama 8,5).

Kengät vaikuttavat alun tutkiskelun perusteella hyvin viimeistellyiltä, ts ei löydy lainkaan merkille tyypillisiä "virheitä". Lisäksi nahka vaikuttaa ennen pintakäsittelyä pehmeämmältä kuin aiemmin ostamani pari samassa kohtaa.

Seuraava pari on jo pohdinnan alla, joten kysymys meerminin "bootsien" ostajille: Mitä suosittelette hiro- lestissä jos oxfordissa uk8 ahdistaa ja uk 9 on pohjallisen kanssa lähes sopiva, kenties 9 myös bootseissa?


Leba

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #948 : 01.07.15 - klo:15:57 »
Itse oon ootellut nyt Meermin loafereita yli kuukauden päivät ja ei oo kuulunut mitään. Meerminiltä, kun koittaa tiedustella, niin aina tulee sama vastaus copypastella...

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #949 : 01.07.15 - klo:17:32 »
Itse oon ootellut nyt Meermin loafereita yli kuukauden päivät ja ei oo kuulunut mitään. Meerminiltä, kun koittaa tiedustella, niin aina tulee sama vastaus copypastella...

Omat loaferinit saapuivat vajaassa viikossa tilauksesta. Kokosi on varmaan loppu varastosta.

Leba

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #950 : 01.07.15 - klo:20:21 »
Itse oon ootellut nyt Meermin loafereita yli kuukauden päivät ja ei oo kuulunut mitään. Meerminiltä, kun koittaa tiedustella, niin aina tulee sama vastaus copypastella...

Omat loaferinit saapuivat vajaassa viikossa tilauksesta. Kokosi on varmaan loppu varastosta.

Hyvin mahdollista. Olisi kuitenkin mun mielestä hyvää asiakaspalvelua kertoa, mistä pitkä toimitusaika johtuu.

JS

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #951 : 01.07.15 - klo:20:22 »
Jouduin myymään liian pienen koon vuoksi aiemmin ostamani uk8 parin, nyt pelasin varman päälle ja 9 vaikuttaa hyvältä, mahdollisesti tulen käyttämään pohjallisia (vertailuna loaken f lestin 8,5 istuu todella hyvin, joten ehkä seuraava hiro on myös sama 8,5).

Mulla Loaken f on UK 7 justiinsa sopiva. Meerminin Hirossa sama liian pieni. Hiro UK 7,5 oli hyvä sellaisenaan (ilman pohjallisia).

mas

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #952 : 08.07.15 - klo:11:37 »
Hei,

Löytyisikö pääkaupunkiseudulta mahdollisuutta sovittaa Meerminin kenkiä. Lesteistä Rui ja Hiro koossa 7.5 - 8 kiinnostavat.

Tarjoan jätskin vaivanpalkaksi.

-mikko

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #953 : 29.07.15 - klo:07:26 »
Pikainen kysymys: Hiro- ja Rui-lestien erot?

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #954 : 29.07.15 - klo:12:22 »
Rui: Kärki pyöreähkö, muoto pullea.
Hiro: Kärki hieman terävä, muoto enemmän muotoiltu.

Mulla on molempia kenkiä ja RUI on hieman väljempi. Ero ei kuitenkaan ole iso.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #955 : 29.07.15 - klo:12:24 »
^Kiitos, tämä on hyvä tieto. Mulla tuo Hiro on aavistuksen turhan napakka kärjestä, joten siinä mielessä Rui voisi olla istuvampi.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #956 : 29.07.15 - klo:15:23 »
Tai sitten half-size-up?

Keikarischau

  • Kisälli
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #957 : 21.08.15 - klo:11:51 »
Pakko antaa Meerminille täysi kymppi toimitusnopeudesta. Tilasin mustat oxfordit ystäväni hautajaisia varten tiistai-iltana, pyysin nopeaa toimitusta ja kengät odottivat toimistolla torstai-iltapäivänä. Hämmästyin, sillä mainitsin, että hautajaiset ovat vasta ensi viikolla. Eikä paljon puhuttua laatuongelmaakaan havaittavissa. Ei kyllä kahdessa aikaisemmassakaan parissa.

Theman

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #958 : 18.09.15 - klo:09:49 »
Pitäis ostaa perus mustat oxfordit satunnaiseen juhlakäyttöön ja olen päätymässä Meerminin Black Calfeihin. Osaako joku neuvoa kokovalinnassa kun esim. 9,5 Loaken Chester ja Clarksin 10 ovat just sopivat? Tietty saa myös ehdottaa parempia popoja alle 200€ hintaluokassa.

Hypersauna

  • Kisälli
  • Viestejä: 44
    • Profiili
Vs: Meermin-kengät
« Vastaus #959 : 18.10.15 - klo:20:45 »
Tulipas hankittua omille tuplamunkeille (Hiro-lesti) Bexleyn lepolestit. Tuntuu olevan kuitenkin hieman liian isot näille kengille. Vai kuinka tiukat lepolestien kuuluu olla?