Keikari > Kaunis elämä
Keikari-blogin elistismiä
i v y m a n:
^Katos katos.. tsemppiä haastatteluun! (tsemppi - häpeän ilmaisua jo nyt, olen AINA inhonnut ko. sanaa..)
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: "Ville" ---Muuten, ensi keskiviikkona menen Helsingin Sanomien Nyt-liitteen haastatteluun. Lehteen tulee juttu Keikarista, mutten vielä tiedä missä mittakaavassa. Tärkeintä on kuitenkin aatteen levittäminen. En mielelläni ole esillä ihmisten edessä, mutta tämä on välttämätön pakko sillä haluan edistää asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä me jonakin päivänä vielä näemme sinut, Ville, kymppiuutisissa - toivottavasti ennen säätietoja eikä niiden jälkeen.
hho:
Itse en pidä tätä millään lailla elitistisenä juttuna, toki alkuun oli itsellänikin omat epäilykseni kun sattumalta ja onneksi keikarin blogiin törmäsin tuossa pari kuukautta sitten, ja sen jälkeen olen päivittäin lukenut sekä blogia että foorumia, ja täytyy sanoa että ihan loistavia vinkkejä täältä on saanut omaan pukeutumiseen kiitoksia niistä vinkeistä kaikille aktiiivisille kirjoittajille, ja huomasin tuossa eilen jumbossa istuskellessani seuraavani ihmisiä ja tuli tarkasti katsottua mitä ihmisillä oli päällä, ja miten he omia vaatteitaan kantavat, ja täytynee sanoa että niitä tuulipukuja tyylikkäiden kävelykenkien kera näkyi paljon
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta