Kirjoittaja Aihe: Laatutorin palauteketju  (Luettu 133105 kertaa)

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #15 : 12.12.11 - klo:17:54 »
Tämä on ollut niitä harvoja foorumeja, jossa kaupankäynnin suhteen ei ole tarvinnut toistaiseksi jännittää.. Toivotaan että näin jatkuu mahdollisimman pitkään... Koska laatutori on vain rekisteröityneille käyttäjille, pienentää se toki myyjien ja ostajien lukumäärää luonnollisesti, mutta ehdottomasti parempi näin, koska se karsii samalla myös monta "filunkia" pois.

Ikävä kyllä, en jaksa mitenkään muistaa, kenen kaikkien kanssa olen kauppaa täällä käynyt, mutta tähän mennessä ainakin minulla on pelkästään hyvää sanottavaa.

Sen verran sanoisin yleisesti että, kun moni haluaa esim. lisätietoja joistain tuotteista, niin kannattaa nakata myyjää myös yksityisviestillä. Ei siinä mitään pahaa ole, että kysymykset esitetään julkisesti myynti-ilmoituksen perään, vaan päinvastoin, mutta siinä on vain sellainen ongelma, että joskus kysymykset/kommentit saattavat jäädä huomaamatta ja täten vastaamatta.. Toki julkisesti kysyttäessä on se pointti, että jokainen näkee vastauksen kenties itseäänkin askarruttavaan kysymykseen, mutta jonkinlainen "muistutus" myös privaviestillä olisi plussaa, jotta kysely tavoittaa myyjän varmasti ajoissa.
VASTATUULEEN!

JayH

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #16 : 12.12.11 - klo:18:08 »
Samaa mieltä muiden kanssa. Kaupat ovat aina sujuneet ainakin seuraavien kanssa: Hypno, Pcan ja Uri.

Urin kanssa toki itse söhöilin maksun kanssa, joten jos on minulle myymässä kannattaa olla tarkkana ;)

"Joo joo, antaa tulla vaan. Kyllä minä olen vastustanut auktoriteetteja ihan tuolla oikeassakin elämässä." - Marso

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #17 : 12.12.11 - klo:19:30 »
Ei vielä kenenkään kanssa ole mitään onkelmia tullut, ainoastaan eräs neule unohtui itselläni kaappiin jota olen sittemmin käyttänyt, joka piti alunperin Jamille mennä. Onneksi Jami ei muistuttanut asiasta ettei tarvinnut myöntää nolona neuleen käyttöönottoa ;)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #18 : 12.12.11 - klo:20:29 »
...ilmeisesti foorumille on siunaantunut rehellisiä, sanansa takana seisovia härrasmiehiä. Mikäs tässä, hyvässä seurassa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #19 : 13.12.11 - klo:18:47 »
Itselläni on sujunut hyvin Juban ja erään henkilön, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista ja privaviestitkin on tuhoutuneet. Jubalta ostin paidan, tälle toiselle myin kengät. Suosittelen.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1027
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #20 : 18.12.11 - klo:01:12 »
Sekä osto- että myyntipuolella tori on tuottanut pelkästään positiivisia kokemuksia ja muutama once in a lifetime -henkinen laatutavarakin on tarttunut mukaan. Loistava palvelu.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #21 : 18.12.11 - klo:16:31 »
Ei vielä kenenkään kanssa ole mitään onkelmia tullut, ainoastaan eräs neule unohtui itselläni kaappiin jota olen sittemmin käyttänyt, joka piti alunperin Jamille mennä. Onneksi Jami ei muistuttanut asiasta ettei tarvinnut myöntää nolona neuleen käyttöönottoa ;)
Ei sitten pienintäkään muistikuvaa edes asiasta :D
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #22 : 18.12.11 - klo:16:36 »
Myyty on vaikka kuinka monelle tämän foorumin kautta.
Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia kenenkään kanssa.
Kanta-asiakaille erityisen suuret kiitokset. Tiedätte keitä olette.
There ain't no rest for the wicked...

Justus

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #23 : 18.12.11 - klo:16:40 »
Itse olen tehnyt kauppoja seuraavien herrojen kanssa ja kaikkia voi kyllä suositella:

- Terby
- Juha
- BowtiePasta
- ultra
- Juba
- Quijote
- Uncle Criminal
- konda
- Henrik
- supera
- OFlahertie
- HSK
- vocatus
- Alex Entwistle
- J. Toivanen
- mjkauppi
- johannesv
- Jal
- Laurentius
- LexLuthor
- Westerberg
- jk

edit. listaa päivitetty vastamaan nykytilannetta
« Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo:11:17 kirjoittanut Justus »

Timati

  • Vieras
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #24 : 19.12.11 - klo:19:20 »
Kaupoista täällä jäänyt aina hyvä maku. Erinomaista porukkaa. *hatunnosto*

John_Galt

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #25 : 19.12.11 - klo:20:34 »
Sellaisen palautteen voisin antaa, että ainakin itse pitäisin toivottavana, että hinnat jäisivät myytyihinkin tuotteisiin. Jos lopullinen hinta on sovittu kahden kesken, ei tuota hintaa nyt välttämättä tarvitse lisätä, mutta pyynti voisi olla esim. myyty tekstin perässä vaikka yliviivattuna. Helpottaisi hinnoittelua, kun voisi vähän katsoa missä hinnoissa ennen tuotetta on mennyt. Itse en ole koskaan mitään myynyt juuri tästä syystä.

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #26 : 19.12.11 - klo:22:05 »
Villeltä ostin joskus Barracutan ja homma hoitui hienosti.

Myin viime kesänä aurinkolasit (R-B Wayfarer) foorumilla, en nyt vain muista kenelle. Tämäkin hoitui hyvin ja nopeasti (ilmoitus ehti olla tunteja). Kaveri halusi itse maksaa postiennakolla, minä olisin voinut toimittaa postissa ja luottaa maksajaan.

Hieno juttu tämä palsta siis.
Nemo propheta in patria

Uncle Criminal

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #27 : 05.01.12 - klo:23:12 »
Nimimerkki Erikille hatunnosto jouhevasti sujuneesta kaupankäynnistä!

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #28 : 17.01.12 - klo:18:11 »
Ostin jäsen Tommilta puvun, jonka hihanpituuden hän oli mitannut 2 cm pieleen. Pidennyksestä tuli ylimääräisiä kustannuksia 27€. Tästä mainittuani Tommi tarjoutui oitis osallistumaan kustannuksiin, ja sovimme, että maksamme kumpikin yhden hihan, eli 13,50€. Tommi on todellinen herrasmies!
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Hulk666

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 118
    • Profiili
Vs: Laatutorin palauteketju
« Vastaus #29 : 17.01.12 - klo:18:15 »
Ostin nimim. Westerberg:iltä takin. Homma sujui mallikkaasti ja luotettavasti.